Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Morten Krogvold har knipset noen bilder av Harald og Sonja, og som alltid er fotokolleger ute med kritikk. Jeg synes faktisk at Krogvold har klart å gi Harald et snev av våkent og intelligent blikk og Sonja et snev av sympatisk smil. Begge deler står for meg som en stor prestasjon! Dagens viktigste debatt er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 lenke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Men jeg må si at han VAR bustete, og hun ser veldig amålt og granskende/usikker/tilbakeholden ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 lenke.. Her er lenke til bildene: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Kritikken av bildene denne gangen fra fotografer er at Harald er bustete og Sonja er overlegen. Er enig i at Harald er litt bustete, men det er et fint bilde av ham til tross for dette. Litt unødvendig at han er bustete, de må da ha vært hos både frisør og sminkør før bildene ble tatt? Synes også at Sonja ser litt overlegen ut, men jeg har inntrykk av henne som en litt overlegen dame, så jeg synes bildet er en god gjengivelse av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Dronning Sonja får ikke bestemt seg for om hun skal smile eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Her er en link -> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70036 til bildene. Harald ser jo en anelse bustete ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 synes ikke noe om noen av bildene jeg, men så tenker at det er vel ikke sikkert de hadde så lyst til å bli fotografert den dagen. nei jeg er jammen glad jeg slipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Bustete er bedre enn dustete!!! Derfor er Krogvold flink... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Fint slips har'n.... men jeg tror den boblejakka fra 1968 som han i blant bruker hadde passet bedre til sveisen hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 Er det flere enn meg som synes kongen ligner på faren til Albert Åberg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg la også merke til slipset hans.. men jeg skjønner ikke helt hvordan de tolker smilet hans til å være "lunt". Er det et smil? Han ser ut som om han står og ser maling tørke.. Ettersom han visstnok er svært lite forfengelig, så er det sikkert slik fotosessions føles for ham også Han gir nok døtten i om fjonene står som en sky og slipset er fullt av prestekrager. Synes sonja har fint antrekk, hår og sminke, men hun ser litt tvilsom ut "når skulle jeg egentlig smile? nååå? eller nååå? hm" sånn som folk blir når de venter på selvutløserblitz som aldri kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #13 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg syntes at sonja så alt annet enn overlegen ut!!! hller en smule usikker. (Med ett sånt "skal jeg smile nå-blikk") Harald syntes jeg var virkelig fin på bildet! (Utenom det greiene på kinnet, det minnet meg om en vorte...) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 31. juli 2003 #14 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg synes faktisk at bildene var kjempebra, og at de gir et positivt bilde av kongeparet. De er jo faktisk bare mennesker de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 31. juli 2003 #15 Del Skrevet 31. juli 2003 Syntes bilde av Harald var kjempebra. Han har et trygt og direkte blikk. De få hårtustene som er kommet på avveie kan sikkert bare retusjeres bort. Sonja var litt mer uheldig. Det ser ut som om bildet ble tatt i det hun begynte å smile. For meg ser det ut som om hun kommer til å sende meg et hjertelig smil om et halvt sekund. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #16 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg synes ikke de bildene er så aller værst av Sonja og Harald. Jeg har sett verre bilder av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. juli 2003 #17 Del Skrevet 31. juli 2003 Det kan jo tenkes, i anstendighetens navn, at det var litt elektrisitet i lufta. Hvorfor må hun forresten glise så hjertelig da? Til et folk som går mann av huse for å kjøpe Se og Hør så snart ungene hennes har feil frisyre eller spiser en pizza med upolitisk topping eller no'sånt...synes det ville vært forståelig om hun flippet folket finger'n, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 1. august 2003 #18 Del Skrevet 1. august 2003 Det første eg såg, var at bakgrunnen på bildet av Sonja er tofarga, kvifor det? Og så synest eg at bildet av Sonja er tatt for mykje fra sida, ho kunne ha stått litt meir framover mot kamera, slik som kongen. Eg synes ho ser målande ut, skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. august 2003 #19 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg synes faktisk at Krogvold har klart å gi Harald et snev av våkent og intelligent blikk og Sonja et snev av sympatisk smil. Begge deler står for meg som en stor prestasjon! Der fikk du sagt det, gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. august 2003 #20 Del Skrevet 1. august 2003 Er det flere enn meg som synes kongen ligner på faren til Albert Åberg??? JA!!! *ramler av stolen av latter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå