Skywalker Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) . Endret 23. oktober 2009 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #63 Del Skrevet 27. oktober 2009 ???? Gitt opp reiseplanene, skywalker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #64 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Åneida! Trening og planlegging er godt i gang. Endret 5. januar 2010 av Skywalker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #65 Del Skrevet 27. desember 2009 hvordan går det med reiseplanene hege? ser at du har slettet alle de tidligere innleggene dine, hvorfor? håper du har hatt en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #66 Del Skrevet 28. desember 2009 Takk! Jeg har hatt en fin jul, ja. Håper du har hatt det samme! Reiseplanene går det bare bra med. Begynner mer målrettet trening like over nyttår. Må jo komme i form etter alt julefettet, hihi. Ang. de andre innleggene..tja, jeg slettet dem i ren irritasjon etter at jeg fikk en påminnelse om at det fortsatt finnes elementer her på KG som jeg helst ikke vil se på noen av mine egne sider. Anonyme gjester som tydeligvis har til oppgave å henge etter her inne for å slenge med leppa. Det er i grunnen derfor jeg ikke gidder å skrive så mye her på forumet heller. Selvsagt tullete å gi seg til å slette alle innleggene, men er man irritert så er man. I alle fall jeg. Men skitt au, de får bare holde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #67 Del Skrevet 18. desember 2024 Hah! Litt spesielt å lese denne tråden igjen nå i desember 2024, men altså, jeg var på Nordkapp i fin stil 21. august. Ble hentet av en venn med bil og hvilte ut noen dager i Kautokeino. Der bestemte jeg meg for starte på hjemturen pr. sykkel. Gamle "Buddy", hunden min, var i fin form etter den lange turen den også, så vil begynte å rusle hjemover. Vi ble hentet i bil ved Fauske, siden vinteren begynte å hale innpå i høyden. Jeg var ikke utstyrt for å sykle på vinterføre. Var tilbake i heimen igjen 10. oktober. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå