Salt Skrevet 31. juli 2003 #21 Del Skrevet 31. juli 2003 Håret mitt er mørkt blondt og er en del lenger enn skulderlangt. Ikke særlig spesielt eller kult, men jeg trives med det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 31. juli 2003 #22 Del Skrevet 31. juli 2003 Håret mitt er Kort Sjokoladebrunt (sto det på pakken ) Tykt Og har masse fall i seg. Er egentlig blond men det er en hemmelighet..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #23 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har mørk blondt hår til litt nedenfor skuldrene. Hvordan jeg ser ut den 7 august, er en annen sak. Da skal jeg nemlig til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 31. juli 2003 #24 Del Skrevet 31. juli 2003 Brunt kommunefarget, halvkort skal liksom være kort da, men trenger en klipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 1. august 2003 #25 Del Skrevet 1. august 2003 Se avatar Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. august 2003 #26 Del Skrevet 1. august 2003 Naturlig mørkt, meget mørkt halvtykt (?) hår som rekker ned til brystene, presist. Oppklipt. Pannelugg med "etasjer". Fornøyd, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. august 2003 #27 Del Skrevet 1. august 2003 Mørk brunt, veldig tjukt hår i tjuetallssveis men med ei brannrød stripe som markerer den lange luggen som vipper seg inn i hakehøyde. Nyklipt og veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #28 Del Skrevet 3. august 2003 Ubestemlig farge - noe midt i mellom mellomblond og honningblond, og ca 70 cm langt. (naturlige fargen min) Frisøren min skreik når jeg ba om å få klippet det litt opp rundt ansiktet - fordi alt hadde lik lengde. Var kjempelei av å ha alt dratt bak i lang hestehale. Fikk overtalt henne, men går fremdeles med alt stramt bakover i hestehale... Fullstendig - ANTI-cool.. BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. august 2003 #29 Del Skrevet 3. august 2003 Har akkurat klippet av meg en haug med solblekete dotter som var krøllete en dag og litt tjafset det neste... Nå har jeg kort hår med noe midt mellom fall og krøller. Se min dagbok om traumatisk frisørbesøk. Traumatismen skyldtes ene og alene meg selv, ikke frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. august 2003 #30 Del Skrevet 3. august 2003 Helt til for noen mnd siden har jeg hatt rompelangt hår, men nå er det skulderlangt og oppklippet. Har min naturlige farge for øyeblikket (nesten), og det er alt fra blondt til svart....Men hovedsaklig mørkebrunt. Håret har fått masse forskjellige farger etter farging og blitt bleket enkelte steder av solen. Det som vokser ut er nok mer kommunebrunt.. Har fall i håret også forresten, som er blitt litt mer krøller nåe spm det er oppklippet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #31 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har mørkt, langt hår - til nedenfor midten av ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 4. august 2003 #32 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har langt , rødt m/ litt lyse striper. Det er klipt opp slik at jeg enkelt skal kunne lage vipp, eller "ramme" innansiktet. Er kjempefornøyd, men nå skal frisøren min flytte. :cry: Har brukt henne nesten bestandig og har fått mye gratis klipp/farging da salongen hennes bruker meg til svenneprøver..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. august 2003 #33 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har gutteklipp ser ut som jeg har snublet i gresskipperen' date=skikkelig sommer sveis Høres ut som akkurat den sveisen jeg skal ha når jeg klipper meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå