Steinar40 Skrevet 9. juli 2009 #61 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg er ikke så interessert i naturvitenskap, men ble noe småprovosert over fysikeres måte å argumentere på i tråden om "fri vilje" (Natur og vitenskap). Profilen "Rosalind"s måte å diskutere på er mer i min gate, dog jeg jobber ikke med forskning. Jeg har lest en del i den refererte tråden over først nå, og det jeg da lurer på er hvorfor du er så opptatt av den "frie vilje" egentlig? Bare for å diskutere eller indre konflikter kanskje? Skulle jeg gjette ville jeg sagt at du jobber som analytiker hehe Utdannelse? Svar gjerne privat eller til mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. juli 2009 #62 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har lest en del i den refererte tråden over først nå, og det jeg da lurer på er hvorfor du er så opptatt av den "frie vilje" egentlig? Bare for å diskutere eller indre konflikter kanskje? Skulle jeg gjette ville jeg sagt at du jobber som analytiker hehe Utdannelse? Svar gjerne privat eller til mail Det vet jeg faktisk ikke helt, hvorfor jeg er så engasjert i den frie vilje. Har alltid vært opptatt av personlige valg og ansvar. Skulle gjerne ha svart deg på mail ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. juli 2009 #63 Del Skrevet 9. juli 2009 Hvorfor du er så opptatt av den "frie vilje" egentlig? Bare for å diskutere eller indre konflikter kanskje? Det startet med at "Pee Wee" sa i et innlegg i Singleforumet som svar "vi kan ikke gjøre noe med det". Det hørtes veldig passivt ut, som om han mente at han ikke hadde noen innvirkning på hva som ble utfallet. Så derfor diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungjenta Skrevet 9. juli 2009 #64 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tror at det finnes ekte kjærlighet, men ikke på "den rette" eller sånn "vi-VET-at-vi-kommer-til-å-være-sammen-BESTANDIG" type kjærlighet. Er litt for kynisk til sånnt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2009 #65 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg tror at det finnes ekte kjærlighet, men ikke på "den rette" eller sånn "vi-VET-at-vi-kommer-til-å-være-sammen-BESTANDIG" type kjærlighet. Er litt for kynisk til sånnt, jeg Enig, slikt finnes ikke. Synd vi blir lært opp til at det finns gjennom jenteblader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. juli 2009 #66 Del Skrevet 10. juli 2009 Det vet jeg faktisk ikke helt, hvorfor jeg er så engasjert i den frie vilje. Har alltid vært opptatt av personlige valg og ansvar. Skulle gjerne ha svart deg på mail ;-) Hva hindrer deg? Har du ikke mail kanskje? Min ligger jo på profilen min her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. juli 2009 #67 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva hindrer deg? Har du ikke mail kanskje? Min ligger jo på profilen min her hehe Som gjest får jeg ikke anledning til å klikke i linken og sende en melding eller e-post. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. juli 2009 #68 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva hindrer deg? Har du ikke mail kanskje? Min ligger jo på profilen min her hehe Jeg skal se om jeg snart rekker å få registrert meg, for å kunne få lest av din e-postadresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. juli 2009 #69 Del Skrevet 10. juli 2009 Som gjest får jeg ikke anledning til å klikke i linken og sende en melding eller e-post. ;-) Hmmm det visste jeg ikke. Men du kan jo sjekke profilen en gang til nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. juli 2009 #70 Del Skrevet 10. juli 2009 Hmmm det visste jeg ikke. Men du kan jo sjekke profilen en gang til nå hehe Jeg så den. Fiffig adresse du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. juli 2009 #71 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg så den. Fiffig adresse du har! Ja, ikke sant Jeg overlater ingenting viktig til tilfeldighetene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #72 Del Skrevet 12. juli 2009 Sukk... http://www.youtube.com/watch?v=k_l-SPlbg9c...feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. juli 2009 #73 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, etter mitt syn og erfaring finnes ekte kjærlighet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #74 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, etter mitt syn og erfaring finnes ekte kjærlighet. Mvh Yvonne Det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå