ChristineC Skrevet 3. juli 2009 #1 Del Skrevet 3. juli 2009 jeg skal på fest i morgen og skal ha på en nydelig grå tubekjole. trenger en bh uten stropper, som git god hold! den jeg har sklir bare ned hele tiden og gir ikke brystene noe særlig fin form. noen forslag?? også lurte jeg på om noen har erfaring med slike selvklebende "bh'er". altså, de hudfargede putene man kjøper og klistrer på brystene håper på svar raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #2 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei Christine! Jeg har egentlig ikke noe spesielt med erfaring når det gjeldet dette her, men jeg tror faktisk at de hudfargede putene kan funke ganske bra! En venninne av meg brukte det på et ball, og det gikk visst fint. Når det gjelder stroppeløs BH kan du eventuelt prøve en med helt blanke stropper, men hvis du ikke vil ha stropper i det hele tatt kan du jo prøve forskjellige typer i butikken. Men som sagt, jeg vet ikke særlig mye om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 4. juli 2009 #3 Del Skrevet 4. juli 2009 De selvklebende greien har jeg hoert mest negativt om, og jeg kan tenke meg at de kanskje ikke vil sitte saa godt om man svetter litt ... Jeg har hatt en stroppeloes bh fra Wonderbra, og den satt veldig bra. Gaa i en skikkelig undertoeysbutikk saa finner du sikker noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå