Gå til innhold

michael jackson død?


Shootar

Anbefalte innlegg

Han var død allerede før ambulansen kom. Han ble ikke offisielt erklært død før han var fraktet til sykehuset. Og det var i ambulanse, ikke helikopter.

Man skal forøvrig være bra dum om man ikke skjønner at det kun er det flakkende lyset som beveger på seg.

Tja, i følge Dagbladet kvelden han døde, så lå han både i koma og tilstanden var kritisk en stund før han ble erklært død. Men men, vi er vel i utgangspunktet enig i at han er død, så bortkasta å diskutere resten, i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Michael Jackson føyer seg inn i rekken til Elvis Presley og Tupac altså. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet noen om det blir sendt minnestund for MJ i morgen på NRK2? Jeg syns de sa det på Dagsrevyen, at den vil bli direktesendt, men når jeg prøver å se på programmet på nett, står det ingen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek

Jeg er drittlei av denne saken. Han er død ja det er alt de hadde trengt og sakt. Michael Jackson er død og så kunne de gått videre til viktige nyheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som så mange andre, har jeg i kveld sett på den tv-overførte minnemarkeringen for Michael Jackson.

Den var virkelig kongen av pop verdig. At det er mulig å få til et så flott arrangement på under to uker er ubegripelig.

Jeg så også et glimt fra prøvene til den nye turneen, og er ikke i tvil om at mange nå har gått glipp av nye flotte visuelle opplevelser.

Måtte Michael Jackson nå få hvile i fred og måtte alt gå godt for hans barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Det så fint ut. Den flotte musikken hans lever heldigvis videre.

Han var et av eksemplene på mennesker som fikk muligheten til å påvirke en hel verden. Ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig rørende minnestund! Har ikke vært særlig preget av dette før nå, men kjente klumpen i halsen presse på ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ingunn_*

Så på nyhetskanalen jeg - der var det direkte hel tiden!

Tok oppp sendingen på NRK2 - skal se på den senere

Nydelig var det :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reprise av minnemarkeringen til

Er det noen som vet om den går i reprise? Evnt. når og hvilken tv-kanal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest No wonder women
Michael Jackson føyer seg inn i rekken til Elvis Presley og Tupac altså. :tommelopp:

Tupac :gjeiper: er du gærn mann. Tupac kan jo ikke sammenlignes med Elvis og MJ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...