Gå til innhold

michael jackson død?


Shootar

Anbefalte innlegg

Heihei..

Det er nokk ein del av dere som har sitt dette :

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab

For dere som ikke kan/gidder å se denne, er det altså om at dei filmer helikopteret som michael ble dratt til sykehuset med, dei ser litt inn og han rører seg!

og masse tull om att han faket sin død...

Jeg som mangen andre ønsker att dette er sant men det får vi bare ønske. han ble nemlig ikke fraktet med helikopter men med sykebil har jeg funnet ut.

For på tv viser det jo når han blir tatt in i sykebilen og tatt ut på sykehuset.

Dei bytter jo ikke på det for og si det sli og vertfall ikke fra helikopter til bil.

Ville bare medele dette til alle som har sitt den videoen og gått på..

RIP michael jackson </3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Marlo

Kan ikke se at han rörer på seg eller setter seg opp.

Dette er jo i et helikopter - det jeg kan se er at vinden tar tak i lakenet samtidig som vinkelen vendes, ergo så KAN det se ut som at noen setter seg opp, men tviler sterkt på at det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

Ser ingen som rører seg jeg heller, eneste jeg ser er at skyggen bytter plass, men det gjør den jo når vinkelen endres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tror at man blir lurt av lys og skygge virkninger på filmen. Men for å bringe litt logikk i spekulasjonene: hvordan kan man sette seg opp når man er budet fast til en båre - det ser man jo tydelig på filmen? Det lar seg ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg tror at man blir lurt av lys og skygge virkninger på filmen. Men for å bringe litt logikk i spekulasjonene: hvordan kan man sette seg opp når man er budet fast til en båre - det ser man jo tydelig på filmen? Det lar seg ikke gjøre.

Det var vel akkurat der sjelen forlot kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet ikke.

Men det er lite trolig det er sant. jeg tror også att det er det der meg vind og solys, for dere som ikkje ser det. Følg med på lakenet bak mannen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men poenget mitt var, viss du så på nyhetene så ble han frakta bort med bil, og det er film når dei tar han ut av bilen og inn på sykehuset.

Men når du ser på helikopteret så lander det på taket.

Han kan da ikke lande på taket på sykehuset åsså kjøre bil til sykehuset etter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg syns ikke det ser ut som om noen setter seg opp, ser ingen hånd som drar lakenet til side, det er nok bare ønsketenkning og vinden som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man virkelig ønsker å tro d så kan d jo se ut som personen på båra setter seg opp.

For alt jeg vet er kan hele dødsfallet være faket, men om d hadde vært han som ligger der og later som han er død, vil jeg anta han hadde vært litt mere forsiktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - han døde jo uansett ikke før han kom til sykehuset, så vidt jeg har lest, så det har vel ikke så mye å si om han rørte seg i helikopteret eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men - han døde jo uansett ikke før han kom til sykehuset, så vidt jeg har lest, så det har vel ikke så mye å si om han rørte seg i helikopteret eller ikke??

Han var død allerede før ambulansen kom. Han ble ikke offisielt erklært død før han var fraktet til sykehuset. Og det var i ambulanse, ikke helikopter.

Man skal forøvrig være bra dum om man ikke skjønner at det kun er det flakkende lyset som beveger på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...