Gå til innhold

Gode sportsvogner/triller


Nala

Anbefalte innlegg

Noen som har anbefalinger når det gjelder kjøp av sportsvogner/triller?

Ønsker meg en god og stabil vogn som samtidig er lett å håndtere. Den må ha lufthjul og 5-punktssele, mulighet for å legge ryggen bak, handlekurv under og kalesje (gjerne med titteluke).

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei jeg har prøvd tre ulike sportsvogner og endte opp med Simo sin vogn. Den er desidert best synes jeg. Ellers harjeg hørt mye bra om teutonia også.

Simo vognen jeg kjøpte har kurv under, tre ryggstillinger og lufthjul. Den kan du justere håndtaket på. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte meg denne vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men simo vognen er veldig dyr da, men ellers helt topp.. hadde slev simo lenge, men uten lufthjul, jeg synes handlekorgen under var litt liten..

Nå har jeg carena streetshopper, den er kanskje litt stor, men det er iallef god plass til godungen der. jenta mi er 2,5 og har fremd god plass, og det er ei kjempeherlig handlekurv under. 3 ryggstillinger og integr seler.. et mye rimeligere alternativ enn simo. Har kjøpt denne hos forhandler simo!!! store lufhjul og kjempelett å trille i altslags terreng og vær! og høydereg på håndtak.. pris ca1500 eller noe sånn,.. simo = ca 3500.. stor forskjell.

lykke til med valg i vrimmelen av merker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nala!

Jeg spekulerer akkurat på det samme som deg, og har forelsket meg i en 4-hjuling som ser ut som en 3-hjuling (dvs 2 av hjulene er tett sammen).

Det er en Carena x-line. Det er bilde av den i Simokatogen. Skal se om jeg finner en link til deg litt senere.

Den kan legges helt flat, vendbar bagdel (går ann å putte en bag oppi også, eller kjøpe en duodel), justerbar handtak med brems, kalesj (ikke titteluke), 5 punkts seler, dyp handlekurv under...har jeg glemt noe tro?

Og BILLIG! Ca 2800 kr tror jeg (Teutonia sine ligger ca på 5-6000 kr tror jeg, om ikke mer).

MEN: den er tung, tror den veier en 16-17 kg :roll:

Og så er det noen som sier at det kan hende noe av plastdelene ikke tåler mye kulde (sprekker), men det vet jeg ingenting om.

Og så fins den i kun 2 farger: svart/grå og burgunderrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg hadde min carena vogn i vinter, ikke noe som sprakk på den iallefall!!!

litt tung ja, men det går fint. da er den iallefall veldig stødig og god å kjøre.

har ikke noe vondt å si om carena, meget fornøyd med vognen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips alle sammen :D

Vi har nå tatt en avgjørelse og pengene er brukt. Vi endte på en Simo Urban Active. Den har ALT vi ønsker oss. Eneste er at den er litt dyr da, men vi valgte å satse på kvalitet. Har litt mer tro på produkter lagd i Norge og Sverige enn de lagd i Østen. Dessuten hadde vi Simos kombivogn og har vært veldig fornøyd med den.

Gleder meg til å ta vogn ai bruk. Takk igjen for tilbakemeldinger dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...