Gjest TS Skrevet 6. juli 2009 #21 Skrevet 6. juli 2009 Takk for tips! Jeg skal spørre legen min om det. Kan du da bade og gjøre sånne ting uten at du så si vet det kommer infeksjon da eller?
mimifin72 Skrevet 6. juli 2009 #22 Skrevet 6. juli 2009 Først må du utelukke nyresten o.l. Jeg var mye plaget med UVI da jeg hadde nyresten. Det eneste som hjelper meg mot UVI er akupunktur+ tranebærkapsler fra Helsekost.
Gjest hiprex Skrevet 6. juli 2009 #23 Skrevet 6. juli 2009 med hiprex kan jeg bade og gjøre alt jeg pleide før. jeg behøver ikke engang løpe på do etter sex! hiprex er et godkjent legemiddel mot tilbakevennende uvi, som har bevist effekt. snakk med fastlegen din. den fås på blå resept. ved nyresten har du som regel andre symptomer i tillegg, så det er som regel ikke det første man tenker på ved tilbakevendene uvi. seriøst. prøv hiprex. jeg fikk livet mitt tilbake. her er info fra felleskatalogen: http://www.felleskatalogen.no/pasientutgav...3616/88288.html bare spør om du lurer på mer :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå