Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 #81 Del Skrevet 3. juli 2009 Der er jeg et unntak i alle fall, hadde valgt Aniston overfor jolie uansett - ONS, forhold, eller whatever hehe . Er det mulig å si nei takk til Angelina?!? Da skal jeg ikke ta det veldig tungt når noen sier nei takk til meg, nå som jeg vet at selv Angelina blir forsmådd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #82 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det mulig å si nei takk til Angelina?!? Da skal jeg ikke ta det veldig tungt når noen sier nei takk til meg, nå som jeg vet at selv Angelina blir forsmådd... Hehe, avhenger jo av smaken det . Angelina er milevis fra sånn type jente som jeg tenner på - seksuelt og eventuelt med tanke på noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juli 2009 #83 Del Skrevet 4. juli 2009 saken er at bildet er veldig gjennomsnittlig i mine øyne og hun er ikke mer enn søt på det. Lite sminke, naturlig hår og rar belysning så hun nesten ser litt lubben ut. i løpet av en kveld(kanskje 1-1.5 tmer) får hun 30 meldinger av VELDIG KJEKKE menn. mange skriver hei vakre, til en vakker jente osv bla bla bla. hun er samme type som miley cyrus. dette er da ikke sexy og pent? jeg forstår meg virkelig ikke hvordan menn tenker. Heller en søt og naturlig jente enn en overfladisk of misunnelig jente som deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 4. juli 2009 #84 Del Skrevet 4. juli 2009 Alle, nesten uansett utseende, kan ha en polert look om de vil. Men jeg tror ikke de polerte tenker så mye over hva de utstråler og hva utseendet sier om dem. Når jeg ser en jente som er veldig polert, tenker jeg at hun bruker MYE tid på utseendet sitt. Altså hun bruker mye tid på shopping, til å følge med trender og moter, til å kjøpe og prøve ut ny sminke osv. Dessuten bruker hun sikkert mye tid på badet for å se "riktig" ut. Også tenker jeg at hun sikkert er veldig opptatt av seg selv, og tar seg selv veldig høytidelig. Og en ser ikke personen, en ser et image. For en vanlig mann, som kanskje liker fisketurer og litt friluftsliv, er ikke en sånn jente det han vil ha. En sånn jente er lite brukendes til andre ting enn å se pen ut, tror jeg menn tenker. Og det er jo kjedelig i lengden. Det går jo an å være begge deler? Snakker for meg selv. I forgårs var jeg og fisket, og sløyet fiskene selv. Blod og gørr på armer og bein. I går pyntet jeg meg og såg skikkelig polert ut. Kjedelig om noen skulle oppfatte meg som en som ikke tør å få skitt under neglene. Fordommer er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 4. juli 2009 #85 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Det går jo an å være begge deler? Snakker for meg selv. I forgårs var jeg og fisket, og sløyet fiskene selv. Blod og gørr på armer og bein. I går pyntet jeg meg og såg skikkelig polert ut. Kjedelig om noen skulle oppfatte meg som en som ikke tør å få skitt under neglene. Fordommer er kjipt! Joda, jeg er begge deler selv jeg. Men jeg tenkte vel på de som alltid ser veldig polerte ut. For de finnes så absolutt. Og ja, man ser lett om ei jente er av de som alltid ser polert ut eller om hun er det innimellom. Endret 4. juli 2009 av Illiya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 4. juli 2009 #86 Del Skrevet 4. juli 2009 jeg synes ikke det er lett å se. Skinnet bedrar. Som sagt såg jeg svært polert ut i går. Ingen ville trodd at jeg dagen før fsiket og sløyet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juli 2009 #87 Del Skrevet 4. juli 2009 Det går jo an å være begge deler? Snakker for meg selv. I forgårs var jeg og fisket, og sløyet fiskene selv. Blod og gørr på armer og bein. I går pyntet jeg meg og såg skikkelig polert ut. Kjedelig om noen skulle oppfatte meg som en som ikke tør å få skitt under neglene. Fordommer er kjipt! Jeg har blitt mer enn overrasket mer enn en gang på tur i fjellet. Der støter en jo på så vakre jentr at en trodde en var på en high-class nattklubb i de rike av de rikes verden. Det er ikke de jentene en forventer å finne svette og kavende opp eller ned en fjellside. Fordommer? Hvlike fordommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 4. juli 2009 #88 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har blitt mer enn overrasket mer enn en gang på tur i fjellet. Der støter en jo på så vakre jentr at en trodde en var på en high-class nattklubb i de rike av de rikes verden. Det er ikke de jentene en forventer å finne svette og kavende opp eller ned en fjellside. Fordommer? Hvlike fordommer? De er sikkert bare ute og slanker seg på en "in" måte! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 4. juli 2009 #89 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har blitt mer enn overrasket mer enn en gang på tur i fjellet. Der støter en jo på så vakre jentr at en trodde en var på en high-class nattklubb i de rike av de rikes verden. Det er ikke de jentene en forventer å finne svette og kavende opp eller ned en fjellside. Fordommer? Hvlike fordommer? Det var sikkert meg... Jeg er litt av en kameleon, tilpasser meg omgivelsene. Er full av kontraster og overraskelser, nesten som et Kinderegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå