Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #61 Del Skrevet 2. juli 2009 Men hvorfor det? Hva er farlig med pen? Ingenting farlig, men har null å si for hvem jeg vil bli kjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 2. juli 2009 #62 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg foretrekker "hyggelig" fremfor modellpen. Men jeg er jente da. Og sikkert litt rar også Sikle kan jeg gjøre på deilig mat Jeg og. Men jeg er også jente, og er iallefall sånn i forhold til gutter jeg liker. Heller hyggelig enn modellpen og styla. Og da tenker jeg kanskje at det er det gutter vil ha også, og jeg er mer hyggelig enn modellpen selv også. Men føler ikke alltid at det er det gutter vil ha. Men jeg tror samtidig at det er så mye mer enn bare utseenede som har noe å si. Jeg har flere venninner som er bifile - og av den grunn er de ikke klassisk feminine og sånn som man ofte har inntrykk av at gutter sikler etter, men man skal lete lenge etter jenter som har SÅ draget på gutta som de, til tross for at dem aldri går med annet enn converse, jeans og skjerf i halsen. Men det de er; de er skikkkkkkelig hyggelige, oppriktige, ekte og har utstrålig og masse selvtillit i forhold til andre mennesker, - og dermed tiltrekker dem seg folk som blir interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #63 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg og. Men jeg er også jente, og er iallefall sånn i forhold til gutter jeg liker. Heller hyggelig enn modellpen og styla. Enig der. Er han naturlig pen eller kjekk er det ikke noe han "kan noe for" verken den ene eller den andre veien. Men ser han ut som han bruker veldig mye tid på utseendet sitt så blir jeg skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 2. juli 2009 #64 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Men hvorfor det? Hva er farlig med pen? Ingenting galt med pen. Er han hyggelig, så er det jo en ekstra bonus om han er pen også. Men hvis jeg måtte velge mellom de to egenskapene, så ville jeg heller hatt en som var hyggelig enn pen. Det er vel ingen som vil være sammen med folk som ikke er hyggelige? Du vil vel gjøre andre ting med typen din enn å sitte å glo på han hele dagen og tenke; oj, han er jammen pen. Jeg var forresten sammen med en som brukte uhorvelig med tid på å beundre seg selv i speilet... Han hadde ikke stort annet å rutte med, så det ble en kort affære... Ikke var han så pen som han trodde selv, heller, selv om han brukte et halvt år på badet. Endret 2. juli 2009 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 2. juli 2009 #65 Del Skrevet 2. juli 2009 Problemet med noen som er litt for pen etc., er at de er for konkurranseutsatte. Og det skaper fort bare problemer i et normalt forhold. Spesielt når intelligensen ikke er på høyde med utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 2. juli 2009 #66 Del Skrevet 2. juli 2009 Når hjalp det sist med menn å se hyggelig ut? Jeg kan ikke huske å ha siklet på en fyr fordi han så hyggelig ut *** Kanskje menn er mindre overfladiske enn deg? For meg er det totalt uaktuelt å legge meg etter ei dame som ikke virker sympatisk, ikke engang for et knull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #67 Del Skrevet 2. juli 2009 Som om et bra utseende automatisk skulle utelukke at man er hyggelig... Mange forutinntatte mennesker. Jeg har hørt denne noen ganger: "Men du er jo så hyggelig til å være så pen." Kan ikke si jeg får så positivt inntrykk av mennesker som sier sånt, selv om det er bra å høre at man er hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #68 Del Skrevet 2. juli 2009 Som om et bra utseende automatisk skulle utelukke at man er hyggelig... Mange forutinntatte mennesker. Jeg har hørt denne noen ganger: "Men du er jo så hyggelig til å være så pen." Kan ikke si jeg får så positivt inntrykk av mennesker som sier sånt, selv om det er bra å høre at man er hyggelig Eller; "Jeg ble helt paff da du åpnet munnen og feide alle argumentene av banen. Det er så vanskelig å forstå at en så pen dame også kan være skarp." Jeje. (Men jeg er ikke hyggelig, da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 2. juli 2009 #69 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hvem har sagt at pene mennesker ikke er hyggelige? Her i tråden, mener jeg? Jeg kjenner mange smellvakre jenter. Mange av dem er veldig hyggelige - og de bruker over gjennomsnittet lang tid på badet! Endret 2. juli 2009 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #70 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor mange minutter er gjennomsnittlig tid å buke på badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. juli 2009 #71 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har datet direktører i dress, håndtverkere i slitte jeans og t-skjorte med AC/DC-trykk, osvosv. Det hender seg jeg bruker tid på manikyr og gjør det alltid foran en date. Jeg liker å ha velstelte hender. Til alt overmål sminker jeg meg, men ikke i timesvis, til det tar pedikyren alt for lang tid, så jeg rekker ikke alt. Gjett hvilken type menn som blir interesserte i langvrige forhold, til tross for at jeg bruker tid på å se velstelt ut? Velstelt er vel og bra, men den "barbie bimbo" looken som gjør at ei jente ser ut som om hun er livredd for å bevege seg i frykt for å miste en negl er ikke helt min greie. Det finnes en mellomting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2009 #72 Del Skrevet 3. juli 2009 Velstelt er vel og bra, men den "barbie bimbo" looken som gjør at ei jente ser ut som om hun er livredd for å bevege seg i frykt for å miste en negl er ikke helt min greie. Det finnes en mellomting. Hehe. Det er lite sannsynlig at jeg noensinne kunne ha klart å se ut som en Barbiebimbo. Tror det er en genfeil som gjør at noen damer bare ser sånn ut. Dessuten tror jeg at jeg har blitt for gammel til det også. Gud. Nå så jeg for meg meg selv med bimbolook. Jammen godt jeg er alene, sånn at ingen tror det har klikket for meg, her jeg sitter og humrer foran skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 43 Skrevet 3. juli 2009 #73 Del Skrevet 3. juli 2009 saken er at bildet er veldig gjennomsnittlig i mine øyne og hun er ikke mer enn søt på det. Lite sminke, naturlig hår og rar belysning så hun nesten ser litt lubben ut. i løpet av en kveld(kanskje 1-1.5 tmer) får hun 30 meldinger av VELDIG KJEKKE menn. mange skriver hei vakre, til en vakker jente osv bla bla bla. hun er samme type som miley cyrus. dette er da ikke sexy og pent? jeg forstår meg virkelig ikke hvordan menn tenker. Miley Cyrus er da en flott pike? Ellers ønsker jeg meg ei søt jente, som er selvsikker og naturlig. Mye heller et par pene øyne enn ei som doller seg skikkelig opp. Det er det jeg synes er vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 3. juli 2009 #74 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg får stadig støtt høre av gutter når vi er på byen at de damene de kikker på der (de som er litt mer fine, sminka opp, tynne o.s.v) er de jentene de tar med seg hjem for å ha seg med et par ganger og så ferdig med det, mens jenter som meg (former, bruker ikke stort av sminke, kler meg i fine behagelig klær) er sånne man gifter seg med og får barn med.. Høres ut som akkurat samme greia som "nice guys" mot "bad guys". Vil tro at det er like mye kompliment som fornærmelse egentlig. EDIT: Og ja, nabojenta er det eneste som gjelder for min del. Dokker finner jeg ikke attraktive engang, og det er ikke noe jeg sier for å være politisk korrekt. Endret 3. juli 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #75 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har heller egentlig aldri skjønt den tankegangen til menn der.. Jeg får stadig støtt høre av gutter når vi er på byen at de damene de kikker på der (de som er litt mer fine, sminka opp, tynne o.s.v) er de jentene de tar med seg hjem for å ha seg med et par ganger og så ferdig med det, mens jenter som meg (former, bruker ikke stort av sminke, kler meg i fine behagelig klær) er sånne man gifter seg med og får barn med.. Vet egentlig ikke om jeg skal ta det som et komplimang eller ikke Hmm..for min del ønsker jeg jo at dama jeg gifter meg med også er fin,sminka,slank/har former...så kan ikke si at jeg tenker som de guttene du snakker om i alle fall...Er jo ikke noe motsetning mellom det å være tiltrekkende og fin, og det å ha en bra personlighet - en jente man vil satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_s_* Skrevet 3. juli 2009 #76 Del Skrevet 3. juli 2009 Hmm..for min del ønsker jeg jo at dama jeg gifter meg med også er fin,sminka,slank/har former...så kan ikke si at jeg tenker som de guttene du snakker om i alle fall...Er jo ikke noe motsetning mellom det å være tiltrekkende og fin, og det å ha en bra personlighet - en jente man vil satse på. Enig der, men virker ikke som alle gutter mener det. Teori nr 1 er at de har hore/madonna-komplekser, at de fantaserer om sex med frøken femme fatale men vil ha barn med den søte girl next door. Teori nr 2 er at de er litt skremt av hun som er übersexy fordi de tror automatisk hun har hauger med selvtillit, er en smule arrogant og kan få hvem hun vil - og dermed også tar alle hun vil ha. Teori nr 3 er at de ikke føler seg bra nok, noe som gjør at hele forholdet føles utrygt og skaper sjalusi etc. Jeg har i hvert fall vært borti mye av dette. Standardopplevelsen min er at jeg blir dumpa for ei random, søt, gjennomsnittlig studine-dame, men så angrer de seg etterpå og sier de bare var usikre på meg selv om jeg nærmest har fridd til dem. Ikke at det er vitenskapelig bevist akkurat, men dame- og manneblader spør jo stadig vekk om hvem man ville hatt sex med og hvem man ville giftet seg med av angelina jolie og jennifer aniston. Angelina topper alle sex-listene, men jennifer vinner på kjæreste-potensiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest qwe Skrevet 3. juli 2009 #77 Del Skrevet 3. juli 2009 Ikke at det er vitenskapelig bevist akkurat, men dame- og manneblader spør jo stadig vekk om hvem man ville hatt sex med og hvem man ville giftet seg med av angelina jolie og jennifer aniston. Angelina topper alle sex-listene, men jennifer vinner på kjæreste-potensiale. dette blir litt vel mye generalisering, sannheten er vel rett og slet at alle vil helst gifte seg med noen som passer dem selv pg som gjerne er på samme nivå som dem selv, dette er både sosialt og genetisk betinget. såklart vil de girl next door passe mest til de fleste da de fleste rett og slett er bare vanlig mennesker. tror du også heller har tenkt deg en vanlig mann istedet for en Brad Pitt som alle kvinner sikler etter....... Og smaken er som baken, min venn synes ikke Angelina er noe pen, men synes Jennifer er det, min mening er det motsatte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juli 2009 #78 Del Skrevet 3. juli 2009 Ikke at det er vitenskapelig bevist akkurat, men dame- og manneblader spør jo stadig vekk om hvem man ville hatt sex med og hvem man ville giftet seg med av angelina jolie og jennifer aniston. Angelina topper alle sex-listene, men jennifer vinner på kjæreste-potensiale. Der er jeg et unntak i alle fall, hadde valgt Aniston overfor jolie uansett - ONS, forhold, eller whatever hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 3. juli 2009 #79 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor mange minutter er gjennomsnittlig tid å buke på badet? *** "Totalt 1000 kvinner deltok i undersøkelsen, og av disse mente hele 67 prosent at all tiden de brukte til å ordne utseendet var slitsom og irriterende. Bare en tredjedel av kvinnene likte å pynte seg. Disse brukte hele 30 minutter daglig til å vaske og stelle håret, 20 minutter på å sminke seg og 15 minutter på å file og lakke neglene." Kanskje ikke så vitenskapelig, men en pekepinn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2009 #80 Del Skrevet 3. juli 2009 *** "Totalt 1000 kvinner deltok i undersøkelsen, og av disse mente hele 67 prosent at all tiden de brukte til å ordne utseendet var slitsom og irriterende. Bare en tredjedel av kvinnene likte å pynte seg. Disse brukte hele 30 minutter daglig til å vaske og stelle håret, 20 minutter på å sminke seg og 15 minutter på å file og lakke neglene." Kanskje ikke så vitenskapelig, men en pekepinn? Owæ! Dette var fasinerende. Virkelig fasinerende. Hva bruker man av sminke når man klarer å svi av 20 minutter? Dessuten kjenner jeg at jeg MÅ ta tiden neste gang jeg skal file og lakke negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå