Gå til innhold

venninne la ut et bilde på sukker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg tror menn følger smaken sin. Enkelt og greitt! Noen liker TS' stil, mens andre liker slik som venninnen hennes ser ut. Jeg er sikker på at også TS hadde fått mange meldinger fra pene gutter om hun hadde lagt ut et pent bilde av seg selv på f.eks. sukker. Men trolig ikke fra de samme guttene som venninnen. Som sagt; smak og behag! Jeg synes du TS skal fortsette å være den du ønsker, og pynte deg slik du liker. Det fins helt sikkert gutter der ute som setter stor pris på det, og som passer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

saken er at bildet er veldig gjennomsnittlig i mine øyne og hun er ikke mer enn søt på det. Lite sminke, naturlig hår og rar belysning så hun nesten ser litt lubben ut. i løpet av en kveld(kanskje 1-1.5 tmer) får hun 30 meldinger av VELDIG KJEKKE menn. mange skriver hei vakre, til en vakker jente osv bla bla bla.

hun er samme type som miley cyrus. dette er da ikke sexy og pent?

jeg forstår meg virkelig ikke hvordan menn tenker.

Hmm...mange desperate menn på nett kanskje. Tror de fleste jenter blir nedrent av meldinger på datingsider med fordeling 340 menn - 17 jenter. Miley Cyrus er jo fin da, så ikke akkurat rart at menn sender meldinger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmm...mange desperate menn på nett kanskje. Tror de fleste jenter blir nedrent av meldinger på datingsider med fordeling 340 menn - 17 jenter. Miley Cyrus er jo fin da, så ikke akkurat rart at menn sender meldinger da.

Nei men, hallo, det er helt normale menn på nettet! Slutt med det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men, hallo, det er helt normale menn på nettet! Slutt med det der

Ehh? Leste du innlegget mitt eller? Jeg sa ikke noe som helst om at det ikke var normale menn på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kanskje hun har skrevet en god tekst om seg selv? Du vet(?), en sånn beskrivelse som få en til å tenke "Denne var en skikkelig bra jente som jeg godt kunne falle for". Kanskje ikke utseendet hennes teller hverken pluss eller minus her, stranger things have happened ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun virker søt, men lite skremmende. I en jentegjeng tror jeg det er den nest peneste jenta som får mest oppmerksomhet. Den peneste er for skremmende.

Jeg tror det har en del å si hvilken type pen man er.

Dersom ei jente ser ut som om hun har brukt timesvis på manikyr, pedikyr, sminking etc. tenker jeg at hun helt sikkert ikke er noe for meg.

Selv går jeg i slitte dongeribukser og en Motörhead t-skjorte så fort jeg kommer hjem fra kontoret og ut av "tvangstrøyen" (dvs. skjorte og dressbukse).

En "girl nex door" look er mer min greie. Slike jentre fremstår utad som mer jordnære og "ekte" fremfor den polerte "Barbie-looken". Men dette er selvfølgelig bare fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
saken er at bildet er veldig gjennomsnittlig i mine øyne og hun er ikke mer enn søt på det. Lite sminke, naturlig hår og rar belysning så hun nesten ser litt lubben ut. i løpet av en kveld(kanskje 1-1.5 tmer) får hun 30 meldinger av VELDIG KJEKKE menn. mange skriver hei vakre, til en vakker jente osv bla bla bla.

hun er samme type som miley cyrus. dette er da ikke sexy og pent?

jeg forstår meg virkelig ikke hvordan menn tenker.

Merkelig at noen får 30 melding av veldig kjekke menn på sånne steder når jeg ikke engang finner 30 sjekke menn der om jeg leter :fnise:

Venninnen din er sikkert søt da, også tror jeg ikke alltid det vi jenter ser på som pent er det samme som gutter tiltrekkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Jeg tror det har en del å si hvilken type pen man er.

Dersom ei jente ser ut som om hun har brukt timesvis på manikyr, pedikyr, sminking etc. tenker jeg at hun helt sikkert ikke er noe for meg.

Selv går jeg i slitte dongeribukser og en Motörhead t-skjorte så fort jeg kommer hjem fra kontoret og ut av "tvangstrøyen" (dvs. skjorte og dressbukse).

En "girl nex door" look er mer min greie. Slike jentre fremstår utad som mer jordnære og "ekte" fremfor den polerte "Barbie-looken". Men dette er selvfølgelig bare fordommer.

Jeg har datet direktører i dress, håndtverkere i slitte jeans og t-skjorte med AC/DC-trykk, osvosv.

Det hender seg jeg bruker tid på manikyr og gjør det alltid foran en date. Jeg liker å ha velstelte hender. Til alt overmål sminker jeg meg, men ikke i timesvis, til det tar pedikyren alt for lang tid, så jeg rekker ikke alt.

Gjett hvilken type menn som blir interesserte i langvrige forhold, til tross for at jeg bruker tid på å se velstelt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har datet direktører i dress, håndtverkere i slitte jeans og t-skjorte med AC/DC-trykk, osvosv.

Det hender seg jeg bruker tid på manikyr og gjør det alltid foran en date. Jeg liker å ha velstelte hender. Til alt overmål sminker jeg meg, men ikke i timesvis, til det tar pedikyren alt for lang tid, så jeg rekker ikke alt.

Gjett hvilken type menn som blir interesserte i langvrige forhold, til tross for at jeg bruker tid på å se velstelt ut?

?? hvilken type da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg tror menn følger smaken sin. Enkelt og greitt! Noen liker TS' stil, mens andre liker slik som venninnen hennes ser ut. Jeg er sikker på at også TS hadde fått mange meldinger fra pene gutter om hun hadde lagt ut et pent bilde av seg selv på f.eks. sukker. Men trolig ikke fra de samme guttene som venninnen. Som sagt; smak og behag! Jeg synes du TS skal fortsette å være den du ønsker, og pynte deg slik du liker. Det fins helt sikkert gutter der ute som setter stor pris på det, og som passer til deg!

Jeg vet ikke om menn følger smaken sin... Det er ikke så etter min mening. Jeg tror damer med en viss type utseende skremmer dem og det er kun de mest suksessfulle menn som tør å prøve seg rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn logisk sett går/gikk vel menn som har ønske om barn etter damer med hofter ettersom man er mer "forberedt" på å føde barn om man har brede hofter.

Om jeg ikke husker helt feil.

Nå er det størrelsen på det innvendige bekkenet som har noe å si i forhold til fødsler, og størrelsen på det er det umulig å se utenpå. Brede hofter er ikke det samme som stort innvendig bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Nå er det størrelsen på det innvendige bekkenet som har noe å si i forhold til fødsler, og størrelsen på det er det umulig å se utenpå. Brede hofter er ikke det samme som stort innvendig bekken.

Men denne kunnskapen har ikke menn, serru. Derfor går de etter kvinner de TROR kan bære frem barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kanskje venninnen til TS rett og slett ser hyggelig ut? Og hvis TS skriver til folk på samme noe overfladiske måte som i åpningsinnlegget her inne så får man kanskje ikke det hyggeligste inntrykket av henne? Å stille spørsmålstegn ved hvorfor noen ikke liker en person fordi hun ikke er pen nok, virker ikke akkurat sympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kanskje venninnen til TS rett og slett ser hyggelig ut? Og hvis TS skriver til folk på samme noe overfladiske måte som i åpningsinnlegget her inne så får man kanskje ikke det hyggeligste inntrykket av henne? Å stille spørsmålstegn ved hvorfor noen ikke liker en person fordi hun ikke er pen nok, virker ikke akkurat sympatisk.

Når hjalp det sist med menn å se hyggelig ut? Jeg kan ikke huske å ha siklet på en fyr fordi han så hyggelig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når hjalp det sist med menn å se hyggelig ut? Jeg kan ikke huske å ha siklet på en fyr fordi han så hyggelig ut

Det er ikke alle som er ute etter en å sikle på. Snille øyne er i hvert fall lang mer interessant og tiltrekkende enn bulende muskler og selvgodt smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men denne kunnskapen har ikke menn, serru. Derfor går de etter kvinner de TROR kan bære frem barn...

:idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg har litt motsatt inntrykk jeg. Jeg har også profil på sukker, men får svært sjelden noen meldinger. Jeg er ikke en typisk angelina eller en typisk HEIT dame, men ganske normal og blir stort sett kalt søt, sjarmerende osv.

Dette funker tydligvis ikke og jeg trodde dermed at man også på disse sidene må være spikertynne og modellutseende-aktig - til tross for at jeg har hørt om mange "mindre pene" som har lykkes med nettdating.

Skjønner ikkeno jeg heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker "hyggelig" fremfor modellpen. Men jeg er jente da. Og sikkert litt rar også :P Sikle kan jeg gjøre på deilig mat :)

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker "hyggelig" fremfor modellpen. Men jeg er jente da. Og sikkert litt rar også :P Sikle kan jeg gjøre på deilig mat :)

Men hvorfor det? Hva er farlig med pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...