Gå til innhold

venninne la ut et bilde på sukker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest nobilian
poshe damer er like forskjellige som alle andre damer. det er bare snakk om utseende og du er full av fordommer og sikkert redd for dem

Det er ikke bare snakk om utseende.

Jeg unngår for eksempel jenter som ser ut som de bruker en evighet på badet -hver gang el. som ser ut som de er spesielt dyre i drift (moteslaver).

Polerte damer har etter min erfaring også altfor mye av selvtilliten sin knytta opp mot utseendet, i motsetning til de mer vanlige, som har måttet utvikle selvtillit basert på noe varig og ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Synes selv noen ganger at det ikke akkurat hjelper på oppmerksomheten å ta på seg en kjempefin kjole når man går på byen. Kommer ikke så mange kjekke menn bort, akkurat. ;) Mens det er litt lettere når man går helt casual. Men egentlig burde det jo ikke være sånn. Tenker at når jeg får meg en kjæreste kan jeg pynte meg for han så mye jeg vil, og så vil han forhåpentligvis sette pris på det også. For i lengden er det kjedelig å bare pynte seg for sin egen del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller egentlig aldri skjønt den tankegangen til menn der..

Jeg får stadig støtt høre av gutter når vi er på byen at de damene de kikker på der (de som er litt mer fine, sminka opp, tynne o.s.v) er de jentene de tar med seg hjem for å ha seg med et par ganger og så ferdig med det, mens jenter som meg (former, bruker ikke stort av sminke, kler meg i fine behagelig klær) er sånne man gifter seg med og får barn med.. Vet egentlig ikke om jeg skal ta det som et komplimang eller ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke uttale meg om verken stilen eller personligheten din, men synes at du har en utrolig snodig problemstilling. Det høres ut som om du har blitt kjempesjalu av at venninnen din har fått oppmerksomhet som du er vant til å få, og at du ikke takler det spesielt godt.

Menn og damer er helt like på ett plan - vi er forskjellige individer alle sammen! Derfor tror jeg ikke du vil komme frem til et fasitsvar på om menn foretrekker "posh", vulgær eller nabojente her - gutta er rett og slett ikke enige med hverandre...:)

Forsøk heller å legge ut et bilde av deg selv på Sukker da, og se hva slags kommentarer du får. Jeg tror nok at du kommer til å få vel så mange hyggelige henvendelser selv, uten at jeg vet hvordan du ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg skal ikke uttale meg om verken stilen eller personligheten din, men synes at du har en utrolig snodig problemstilling. Det høres ut som om du har blitt kjempesjalu av at venninnen din har fått oppmerksomhet som du er vant til å få, og at du ikke takler det spesielt godt.

Jeg tolker det heller som at ts ikke får kjempemasse oppmerksomhet. Og at hun derfor lurer på om hun skal forandre stilen sin. Jeg synes ikke hun skal gjøre det. Kjør din egen stil, og vær viss på at du er attraktiv, så kommer det nok en mann som vet å verdsette det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og damer er helt like på ett plan - vi er forskjellige individer alle sammen! Derfor tror jeg ikke du vil komme frem til et fasitsvar på om menn foretrekker "posh", vulgær eller nabojente her - gutta er rett og slett ikke enige med hverandre...:)

Forsøk heller å legge ut et bilde av deg selv på Sukker da, og se hva slags kommentarer du får. Jeg tror nok at du kommer til å få vel så mange hyggelige henvendelser selv, uten at jeg vet hvordan du ser ut.

Neineinei, dette er helt feil! Jeg er ikke sjalu på venninnen min. Jeg ble overrasket! Det her er kun snakk om utseende. Mennene som har kontaktet henne vet jo heller ikke hvordan hennes personlighet er (hun er en superskjønn jente for all del). Jeg stusser litt over det faktum at altså denne tilnærmelighetsfaktoren har så mye å si...

Jeg, for min del, er kun ute etter oppmerksomheten til han jeg dater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes at Miley Cyrus er søt? Hvorfor skulle ikke gutter like det? Ikke alle som liker å klemme på 3mm med brunkrem. Dessuten er det jo kjekt at det går an å kjenne igjen dama når hun tar av sminken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bare jeg som synes at Miley Cyrus er søt? Hvorfor skulle ikke gutter like det? Ikke alle som liker å klemme på 3mm med brunkrem. Dessuten er det jo kjekt at det går an å kjenne igjen dama når hun tar av sminken også.

Nå har du vel ikke lest hele tråden da, eller så har du ikke forstått den. Det er ikke den vulgære stilen det er snakk om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*
Jeg har heller egentlig aldri skjønt den tankegangen til menn der..

Jeg får stadig støtt høre av gutter når vi er på byen at de damene de kikker på der (de som er litt mer fine, sminka opp, tynne o.s.v) er de jentene de tar med seg hjem for å ha seg med et par ganger og så ferdig med det, mens jenter som meg (former, bruker ikke stort av sminke, kler meg i fine behagelig klær) er sånne man gifter seg med og får barn med.. Vet egentlig ikke om jeg skal ta det som et komplimang eller ikke :fnise:

Har samme erfaring, bortsett fra at jeg havner i den første kategorien. Får veldig mye seksuell oppmerksomhet, men mannfolka jeg er borti ender alltid opp med en søt girl next door som kjæreste. Tror faktisk det er litt i det at menn fantaserer om sex med angelina jolie, men ser for seg jennifer aniston som kjæreste.

Merker også at om jeg doller meg opp i en trendy svart kjole og høye hæler så får jeg lange blikk og noen "wow", men skal jeg komme i prat med en hyggelig og morsom fyr så er det mye bedre å se mer laid back ut. Når jeg skal ut på sjekkern tar jeg bevisst på meg flate sko, jeans og t-skjorte. Høres ut som omvendt av hva man liksom skal ha på for å tiltrekke gutter, men for meg funker det utvilsomt best for å komme i kontakt med folk. Styler jeg meg skikkelig er det helst jenter og homofile som kommer bort og viser sin beundring :fnise:

Det har faktisk plaget meg litt at jeg ikke er den friske, søte nabojenta med strålende øyne og fregner på nesen, men er man en angelina så er man en angelina. Kjør din egen stil!

Men ja, sånn veldig generaliserende sagt, så tror jeg du har mer sjangs på gutter som er interessert i kjæreste om du er en glisende miley cyrus enn en sensuell megan fox - selv om sistnevnte er den alle runker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første må vi oppklare en sak jeg ser mange misforstår: når jeg sier posh så mener jeg ikke en slags Jordan/Playboyjente. Så jeg fatter ikke hvorfor det florerer av brunkrem, bleket hår kommentarer her. Det går an å være posh med kun en tynn eyelinerstrek. skal se om jeg finner et bilde med hva jeg mener.

Jeg personlig føler meg ikke hjemme i girl-next door stile- det er ikke meg. Forstår ikke at så mange kommer med uttrykk a la "ja til nabojenter, nei til alt annet". skal alle se helt like ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel ikke lest hele tråden da, eller så har du ikke forstått den. Det er ikke den vulgære stilen det er snakk om her.

Jeg forsto det slik at TS ikke forstår at venninnen får tilnærmelser, fordi hun ikke er jålete/pen nok. Kan ikke se noe sted at TS skriver at hun er vulgær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg forsto det slik at TS ikke forstår at venninnen får tilnærmelser, fordi hun ikke er jålete/pen nok. Kan ikke se noe sted at TS skriver at hun er vulgær.

Det var du som beskrev en vulgær stil, med 3 mm brunkrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en aldri så liten overdrivelse der. Det skal jeg være enig i. Men det er mange som har så mye "dekk" at man ikke kan se huden igjennom. Det kan være pent det, hvis de er flinke å sminke seg. Men pyntedokker er ikke nødvendigvis så tiltrekkende, og du vet jo aldri hvordan de ser ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

jeg syns kompisene dine overdriver sterkt. De første fire jentene er helt normale og det er ingen som kler seg slik bortsett fra på bilder kanskje. Og de siste 2...du har kanskje kompiser som diskriminerer normale slanke damer. Ikke det at jeg syns det var noe galt med de de to siste, men de er absolutt ikke representative for vanlige damer som man finner ute på gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så budskapet er at kona bør være litt fyldig?

Alle jentene i første kategorien har en billig fremtoning, så det er kanskje ikke så rart de havner i den gruppen. Men det finnes da jenter som er både pen og slank og har stil. De er kanskje ikke verdig verken knulling eller ekteskap? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn logisk sett går/gikk vel menn som har ønske om barn etter damer med hofter ettersom man er mer "forberedt" på å føde barn om man har brede hofter.

Om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bildene over beskriver heller forskjellen på hva menn ønsker å pule og hva de ender opp med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...