Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Del Skrevet 1. juli 2009 saken er at bildet er veldig gjennomsnittlig i mine øyne og hun er ikke mer enn søt på det. Lite sminke, naturlig hår og rar belysning så hun nesten ser litt lubben ut. i løpet av en kveld(kanskje 1-1.5 tmer) får hun 30 meldinger av VELDIG KJEKKE menn. mange skriver hei vakre, til en vakker jente osv bla bla bla. hun er samme type som miley cyrus. dette er da ikke sexy og pent? jeg forstår meg virkelig ikke hvordan menn tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGaga Skrevet 1. juli 2009 #2 Del Skrevet 1. juli 2009 Så hyggelig for venninna di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 2. juli 2009 #3 Del Skrevet 2. juli 2009 Finner henne attraktiv da. Good for her, burde være likegyldig for deg =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. juli 2009 #4 Del Skrevet 2. juli 2009 Finner henne attraktiv da. Good for her, burde være likegyldig for deg =p [/quot Jeg mente ikke å være slem. Men hun er en utpreget girl next door. Og jeg lurer nå på om menn liker denne typen best egentlig (og at jeg kanskje bør tone ned mitt altfor polerte look selv ) Har alltid tenkt sånn at at joda, de sier de liker dem best, men med en gang en posh vakker dame dukker opp er girl next door glemt. Men dette er altså feil, hun drukner i mld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Del Skrevet 2. juli 2009 Kanskje hun virker søt, men lite skremmende. I en jentegjeng tror jeg det er den nest peneste jenta som får mest oppmerksomhet. Den peneste er for skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En mann Skrevet 2. juli 2009 #6 Del Skrevet 2. juli 2009 Poshe damer er dritkjedelige. Ja takk til "nabojenta" som ikke er redd for å brekke en negl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #7 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg mente ikke å være slem. Men hun er en utpreget girl next door. Og jeg lurer nå på om menn liker denne typen best egentlig (og at jeg kanskje bør tone ned mitt altfor polerte look selv ) Har alltid tenkt sånn at at joda, de sier de liker dem best, men med en gang en posh vakker dame dukker opp er girl next door glemt. Men dette er altså feil, hun drukner i mld. Hvis du er veldig stylet, teller kanskje ikke det positivt. Too much gjør deg bare mindre pen. Men hvis du tar for eksempel Jennifer Aniston og Angelina Jolie, så er jo Jennifer utpreget next door og Angelina gudinne. Men det er jo ikke fordi Angelina er mer polert. Hun bare er sånn. Og ja, jeg tror en jente som ser ut som Jennifer får mange flere tilnærmelser enn en som ser ut som Angelina. Hos den siste vurderer mennene sjansen for å bli avvist som overveiende stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. juli 2009 #8 Del Skrevet 2. juli 2009 Poshe damer er dritkjedelige. Ja takk til "nabojenta" som ikke er redd for å brekke en negl! poshe damer er like forskjellige som alle andre damer. det er bare snakk om utseende og du er full av fordommer og sikkert redd for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #9 Del Skrevet 2. juli 2009 poshe damer er like forskjellige som alle andre damer. Når du sier posh, så tenker jeg på Victoria Bechham, og hun er ikke særlig attraktiv. Men tidligere var hun jo søt, når hun hadde en mykere og naturligere stil. Hvordan posh er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 2. juli 2009 #10 Del Skrevet 2. juli 2009 Kanskje det er fordi hun ser ekte og naturlig ut ? Jeg synes det er flottere med en med naturlig utseende istedet for ( har ikke noe imot bleka hår, har hatt det selv ) hvitbleket hår med en haug av både kajal, øyeskygge og mascara + trutemunn mens man løfter opp håret bak sånn at man ser "sexy" ut. Sånt ler jeg bare av. Så koselig for venninna di =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #11 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvis du er veldig stylet, teller kanskje ikke det positivt. Too much gjør deg bare mindre pen. Men hvis du tar for eksempel Jennifer Aniston og Angelina Jolie, så er jo Jennifer utpreget next door og Angelina gudinne. Men det er jo ikke fordi Angelina er mer polert. Hun bare er sånn. Og ja, jeg tror en jente som ser ut som Jennifer får mange flere tilnærmelser enn en som ser ut som Angelina. Hos den siste vurderer mennene sjansen for å bli avvist som overveiende stor. siden du er inne på det, så er faktisk angelina mye mer stylet og posh enn jennifer. sistnevnet kjører en slags california girl stil med bølger og striper i håret, solbrun hud og lipgloss. angelina's look er mer streng og minimalistisk som gir henne et mer et mye mer, ja nettopp, posh look, men selvfølgelig er det ansiktstrekkene hos begge som har mest å si for hvilken kategori man havner i. dette er litt off topic da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #12 Del Skrevet 2. juli 2009 siden du er inne på det, så er faktisk angelina mye mer stylet og posh enn jennifer. sistnevnet kjører en slags california girl stil med bølger og striper i håret, solbrun hud og lipgloss. angelina's look er mer streng og minimalistisk som gir henne et mer et mye mer, ja nettopp, posh look, men selvfølgelig er det ansiktstrekkene hos begge som har mest å si for hvilken kategori man havner i. dette er litt off topic da edit:sistnevnte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #13 Del Skrevet 2. juli 2009 Kanskje det er fordi hun ser ekte og naturlig ut ? Jeg synes det er flottere med en med naturlig utseende istedet for ( har ikke noe imot bleka hår, har hatt det selv ) hvitbleket hår med en haug av både kajal, øyeskygge og mascara + trutemunn mens man løfter opp håret bak sånn at man ser "sexy" ut. Sånt ler jeg bare av. Så koselig for venninna di =) da har vi fullstendig motstridende mening om hva posh er. det du beskriver heter vulgært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. juli 2009 #14 Del Skrevet 2. juli 2009 Er enig i at jenter a la Miley Cyrus ikke høres ut som det mest attraktive. Men jeg kan se at jente a la Cameron Diaz er attraktiv, for hun er søt med sjarm. Og hun er jo litt girl next door. Det har kanskje mye å si at man er smilende på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 2. juli 2009 #15 Del Skrevet 2. juli 2009 Alle, nesten uansett utseende, kan ha en polert look om de vil. Men jeg tror ikke de polerte tenker så mye over hva de utstråler og hva utseendet sier om dem. Når jeg ser en jente som er veldig polert, tenker jeg at hun bruker MYE tid på utseendet sitt. Altså hun bruker mye tid på shopping, til å følge med trender og moter, til å kjøpe og prøve ut ny sminke osv. Dessuten bruker hun sikkert mye tid på badet for å se "riktig" ut. Også tenker jeg at hun sikkert er veldig opptatt av seg selv, og tar seg selv veldig høytidelig. Og en ser ikke personen, en ser et image. For en vanlig mann, som kanskje liker fisketurer og litt friluftsliv, er ikke en sånn jente det han vil ha. En sånn jente er lite brukendes til andre ting enn å se pen ut, tror jeg menn tenker. Og det er jo kjedelig i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #16 Del Skrevet 2. juli 2009 siden du er inne på det, så er faktisk angelina mye mer stylet og posh enn jennifer. sistnevnet kjører en slags california girl stil med bølger og striper i håret, solbrun hud og lipgloss. angelina's look er mer streng og minimalistisk som gir henne et mer et mye mer, ja nettopp, posh look, men selvfølgelig er det ansiktstrekkene hos begge som har mest å si for hvilken kategori man havner i. dette er litt off topic da Ok, da synes jeg garantert posh er best. Kjør den posh stilen din, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #17 Del Skrevet 2. juli 2009 Girl-next-door-looken er nice. Mye heller ei søt vanlig jente, enn et levende sminkeskrin med jukseblondt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. juli 2009 #18 Del Skrevet 2. juli 2009 Alle, nesten uansett utseende, kan ha en polert look om de vil. Men jeg tror ikke de polerte tenker så mye over hva de utstråler og hva utseendet sier om dem. Når jeg ser en jente som er veldig polert, tenker jeg at hun bruker MYE tid på utseendet sitt. Altså hun bruker mye tid på shopping, til å følge med trender og moter, til å kjøpe og prøve ut ny sminke osv. Dessuten bruker hun sikkert mye tid på badet for å se "riktig" ut. Også tenker jeg at hun sikkert er veldig opptatt av seg selv, og tar seg selv veldig høytidelig. Og en ser ikke personen, en ser et image. For en vanlig mann, som kanskje liker fisketurer og litt friluftsliv, er ikke en sånn jente det han vil ha. En sånn jente er lite brukendes til andre ting enn å se pen ut, tror jeg menn tenker. Og det er jo kjedelig i lengden. Detter ikke korrekt for min del. Alle bruker tid på badet om morgenen, men man tar små valg på veien mot sitt image som man så presenterer for omverdenen når man går ut døren. Det handler om hva slags farger man velger å bruke, smykker (f.eks. man kan velge store sommerlige smykker med skjell eller noe i den duren eller mindre sølvsmykker med en diskré diamant(bare et eksempel) og man får faktisk helt forskjellig uttrykk pga dette), fargen på håret osv. For meg er looken til f.eks monica bellucci og angelina helt klart bedre enn jennifer aniston og cameron diaz (kjempesøt hun!) sin, men praksis viser altså at menn syns venninnen min er mer attraktiv. Jeg er ikke på sukker selv da, i dette tilfellet. Og jeg har ikke en dårlig personlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #19 Del Skrevet 2. juli 2009 For meg er looken til f.eks monica bellucci og angelina helt klart bedre enn jennifer aniston og cameron diaz (kjempesøt hun!) sin, men praksis viser altså at menn syns venninnen min er mer attraktiv. Jeg er ikke på sukker selv da, i dette tilfellet. Og jeg har ikke en dårlig personlighet! Enig med deg i at de to førstnevnte ser best ut. Men er man ikke veldig pen i utgangspunktet, synes jeg ikke man passer til den stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 2. juli 2009 #20 Del Skrevet 2. juli 2009 Detter ikke korrekt for min del. Alle bruker tid på badet om morgenen, men man tar små valg på veien mot sitt image som man så presenterer for omverdenen når man går ut døren. Det handler om hva slags farger man velger å bruke, smykker (f.eks. man kan velge store sommerlige smykker med skjell eller noe i den duren eller mindre sølvsmykker med en diskré diamant(bare et eksempel) og man får faktisk helt forskjellig uttrykk pga dette), fargen på håret osv. For meg er looken til f.eks monica bellucci og angelina helt klart bedre enn jennifer aniston og cameron diaz (kjempesøt hun!) sin, men praksis viser altså at menn syns venninnen min er mer attraktiv. Jeg er ikke på sukker selv da, i dette tilfellet. Og jeg har ikke en dårlig personlighet! Joda, men du vet jo ikke hvordan andre, og da spesielt menn, oppfatter deg. De ser imaget ditt, og tenker om deg ut fra det. Det gjør vi jo alle. Nå er det jo ingen her som vet hvordan du ser ut, om du er typen sminkedukke, eller om du bare fresjer deg opp litt før du går ut, så ikke ta det personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå