Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Siden Clinique får omtrent bare kjeft her inne, kan alle som har noe positivt å si skrive det her... Jeg er veldig fornøyd med- -Double powder (tror det var riktig navn) -Concealeren deres. (Har begge deler i nøyaktig samme farge...herlig!!) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg kan trøste deg med at jeg er veldig fornøyd med det transparente pudderet dere - kompakt. Lett og akkurat passe mattende :D Tror forøvrig det er renseproduktene/hudpleieproduktene deres og ikke sminken som har fått tyn her inne... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har brukt en fuktmaske fra Clinique (husker ikke navnet i farten) som jeg var veldig fornøyd med. Brukte den om kvelden, tørket av det overflødige når virketiden var omme og hadde babyhud om morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er kjempefornøyd med maskareaen fra Clinique. Den sitter godt hele dagen, røsser ikke og klistrer ikke øyevippene sammen om man er nødt til å ta på noen lag. Det kompakte pudderet er jeg også veldig fornøyd med. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er veldig glad i superpowder double facepowder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Øyegeleen på gjennomsiktig pumpeflaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 sminken er stort sett fin. og selv om jeg fikk leamus av naturally glossy mascara, var den tross alt veldig kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er kjempefornøyd med både mascara og øyenskygge, har dessuten en maske som hjelper for uren hud som er veldig god. Har også pudder fra Clinique som alltid er med meg i vesken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Det meste av det jeg har av både renseprodukter og sminke er fra Clinique, så jeg er veldig fornøyd, Har netopp byttet ut såpen i tre-trinns serien med rinse-off foaming cleanser, fordi jeg liker å vaske aqnsiketet mens jeg dusjer. Den er deilig og mild. Naturally glossy mascara er også kjempe bra. Jeg har faktisk ikke noe negativt å si... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er veldig fornøyd med min foundation fra Clinique! Veldig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 4. august 2003 #11 Del Skrevet 4. august 2003 Foreløpig er jeg faktisk fornøyd også med hudpleien fra Clinique, har begynt å bruke 3- trinnsprogrammet deres og har ikke noe negativt å si om det (ennå??) Clinique- mascaraen min synes jeg også er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå