Gjest Steinar Skrevet 1. juli 2009 #1 Del Skrevet 1. juli 2009 Finnes det noen bra (internett) dating service i Norge? Er det andre bedre alternativer - noen med gode erfaringer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Del Skrevet 1. juli 2009 Sukker.no er den jeg har sett mest på, virker som om det er mest oslo folk. Og relativt unge folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 1. juli 2009 #3 Del Skrevet 1. juli 2009 Okay og takk. Men hvis jeg presiserer at jeg er ute etter ei kjekk og søt jente mellom 30 - 40 år på østlandsområdet - hvor er det da best mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. juli 2009 #4 Del Skrevet 1. juli 2009 Q500 er vel temmelig seriøs. Match, Møteplassen eller Finn en venn kan også nevnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 1. juli 2009 #5 Del Skrevet 1. juli 2009 Takker! Seriøst er nøkkelordet - jeg har ikke tenkt til å bare kaste bort tiden. Hører derfor gjerne fra flere med gode erfaringer og anbefalinger her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå