kevlar Skrevet 14. juli 2009 #41 Del Skrevet 14. juli 2009 Det blir litt problematisk når Stjernedryss starter tråd om problemer med daten sin, når han også er medlem her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 14. juli 2009 #42 Del Skrevet 14. juli 2009 Be2 er bedre? Mer ressurssterke folk...På Match er det bare overvektige nerder og sjømenn. Be2 er flott for dem som liker å skrive med personer som ikke eksisterer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juli 2009 #43 Del Skrevet 17. juli 2009 Det blir litt problematisk når Stjernedryss starter tråd om problemer med daten sin, når han også er medlem her Jepp, derfor dater jeg ingen herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #44 Del Skrevet 17. juli 2009 Jepp, derfor dater jeg ingen herfra Er ikke det diskriminerende da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juli 2009 #45 Del Skrevet 17. juli 2009 Er ikke det diskriminerende da? hehe Nei, det vil jeg ikke si. Dette er jo uansett ikke et datingsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #46 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, det vil jeg ikke si. Dette er jo uansett ikke et datingsted. Det er ikke ulovlig for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juli 2009 #47 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er ikke ulovlig for det Nei, men man har i hvertfall ikke plikt til å lete etter en date her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juli 2009 #48 Del Skrevet 17. juli 2009 Jepp, derfor dater jeg ingen herfra Det er ikke annet enn feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juli 2009 #49 Del Skrevet 17. juli 2009 Det er ikke annet enn feigt. Feigt? Å velge hvem man skal date og ikke date har aldri vært feigt. Det som er feigt er å ikke tørre å elske en kvinne bare fordi man har blitt såret et par ganger før. Det er feigt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juli 2009 #50 Del Skrevet 17. juli 2009 Feigt? Å velge hvem man skal date og ikke date har aldri vært feigt. Det som er feigt er å ikke tørre å elske en kvinne bare fordi man har blitt såret et par ganger før. Det er feigt! Tja... Feigingre vi er da. For du velger vekk mennesker på grunnlag av hvor du har blitt "kjent" med dem. Det er ikke annet enn en mekanisme for å beskytte deg selv mot eventuelle skuffelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 17. juli 2009 #51 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har best erfaring med match.com. Møtt et par stk derfra. Ble til og med sammen med en fyr derfra. Sukker er helt greit. Samme her. Jeg har gode erfaringer med både match og sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juli 2009 #52 Del Skrevet 17. juli 2009 Tja... Feigingre vi er da. For du velger vekk mennesker på grunnlag av hvor du har blitt "kjent" med dem. Det er ikke annet enn en mekanisme for å beskytte deg selv mot eventuelle skuffelser. Vel, var vel mest ment spøkefullt fra min side det da. Sannheten er vel heller at jeg ikke har møtt noen her inn som virker interessante nok til at jeg har lyst til å date dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. juli 2009 #53 Del Skrevet 17. juli 2009 Vel, var vel mest ment spøkefullt fra min side det da. Sannheten er vel heller at jeg ikke har møtt noen her inn som virker interessante nok til at jeg har lyst til å date dem. Hvordan er drømmemannen din da, frøken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juli 2009 #54 Del Skrevet 17. juli 2009 Syns det er mange jenter her som virker oppegående og kule jeg. Vet jo ikke hvordan de ser ut, men det er nå en annen sak. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 17. juli 2009 #55 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Kan dere ikke bare se å møtes da? Uten å gå via match, sukker eller andre steder? Eller for å si det i KG stil. Get a room! PS Og hold denne tråden oppdatert videre..... Jeg her enig med Titti72 jeg altså Det finnes flere som har møtt hverandre her inne Endret 17. juli 2009 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 18. juli 2009 #56 Del Skrevet 18. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 18. juli 2009 #57 Del Skrevet 18. juli 2009 Alltid når det skjer noe, så kommer en modde og fjerner moroa..... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå