Gå til innhold

Hva skjer med match.com?

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Er du på match stjernedryss? :gjeiper:

Jepp, hehe. Selv eller?

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Jeg trodde du hadde kjæreste jeg :)

Da tror jeg ikke du har lest mange av mine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Be2 er bedre? Mer ressurssterke folk...På Match er det bare overvektige nerder og sjømenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Be2 er bedre? Mer ressurssterke folk...På Match er det bare overvektige nerder og sjømenn.

Jeg vet ikke. Burde jeg prøve den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde sukker var best jeg :sjenert: Hva heter du på match da stjernedryss? :fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:fnise: Og tannløse bussjåfører.

Det har vært en eller flere tråder om dette tidligere. Og da kom det fram at Be2 og andre driver med falske profiler. Men har ikke prøvd det selv.

Det finnes vel folk i alle kategorier overalt, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Trodde sukker var best jeg :sjenert: Hva heter du på match da stjernedryss? :fnise:

Hehe, du får ikke snoke på meg uten at jeg ser hvem du er :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Absolutt, der er den menn som er kjekkere, mer hyggelige. Mer galante og stilige...så slipper du ale i bar overkropp med gullsmykker og hår på brystet hos Match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Absolutt, der er den menn som er kjekkere, mer hyggelige. Mer galante og stilige...så slipper du ale i bar overkropp med gullsmykker og hår på brystet hos Match.

hvor finner du alle disse mennene i bar overkropp på match? :gjeiper: ser bare triste karer jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig selv. Er du registrert noe sted?

Det er bra å være nysgjerrig hehe :). Nei, jeg er ikke det...Sitter og funderer på sukker, men vet ikke helt. Er ikke match noe bra? Hørt flere som ikke syns det var noe særlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er bra å være nysgjerrig hehe :). Nei, jeg er ikke det...Sitter og funderer på sukker, men vet ikke helt. Er ikke match noe bra? Hørt flere som ikke syns det var noe særlig der.

Jeg har datet en fra match med ganske bra hell en periode. Har kun møtt en fra sukker også. Tror det stort sett er tilfeldig hvor man møter noen, det finnes ingen sted man kan velge og vrake uansett. Nettby er også et greit sted, det er jo gratis også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fra match med ganske bra hell en periode. Har kun møtt en fra sukker også. Tror det stort sett er tilfeldig hvor man møter noen, det finnes ingen sted man kan velge og vrake uansett. Nettby er også et greit sted, det er jo gratis også.

Nei, er sant det. Men jeg er vant til å velge og vrake jo!!?? :kjefte::fnise:

Hmmm....men får kanskje prøve sukker ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...