Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #1 Del Skrevet 1. juli 2009 Er siden nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #2 Del Skrevet 1. juli 2009 Er siden nede? Er du på match stjernedryss? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #3 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Er du på match stjernedryss? :gjeiper: Jepp, hehe. Selv eller? Endret 1. juli 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #4 Del Skrevet 1. juli 2009 Jepp, hehe. Selv eller? Nei, er ikke det....ble bare veldig nysgjerrig nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juli 2009 #5 Del Skrevet 1. juli 2009 Er siden nede? Ikke nede hos meg. Jeg kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #6 Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke nede hos meg. Jeg kommer inn. Jeg kom inn nå. Feilen lå visst hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #7 Del Skrevet 1. juli 2009 Er siden nede? Jeg trodde du hadde kjæreste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #8 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg trodde du hadde kjæreste jeg Da tror jeg ikke du har lest mange av mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #9 Del Skrevet 1. juli 2009 Be2 er bedre? Mer ressurssterke folk...På Match er det bare overvektige nerder og sjømenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #10 Del Skrevet 1. juli 2009 Be2 er bedre? Mer ressurssterke folk...På Match er det bare overvektige nerder og sjømenn. Jeg vet ikke. Burde jeg prøve den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #11 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Jeg vet ikke. Burde jeg prøve den ut? Trodde sukker var best jeg Hva heter du på match da stjernedryss? Endret 1. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #12 Del Skrevet 1. juli 2009 Be2 er bedre? Mer ressurssterke folk...På Match er det bare overvektige nerder og sjømenn. Og tannløse bussjåfører. Det har vært en eller flere tråder om dette tidligere. Og da kom det fram at Be2 og andre driver med falske profiler. Men har ikke prøvd det selv. Det finnes vel folk i alle kategorier overalt, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #13 Del Skrevet 1. juli 2009 Trodde sukker var best jeg Hva heter du på match da stjernedryss? Hehe, du får ikke snoke på meg uten at jeg ser hvem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #14 Del Skrevet 1. juli 2009 Hehe, du får ikke snoke på meg uten at jeg ser hvem du er Skjønner det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #15 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet ikke. Burde jeg prøve den ut? Absolutt, der er den menn som er kjekkere, mer hyggelige. Mer galante og stilige...så slipper du ale i bar overkropp med gullsmykker og hår på brystet hos Match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #16 Del Skrevet 1. juli 2009 Skjønner det . Jeg er nysgjerrig selv. Er du registrert noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #17 Del Skrevet 1. juli 2009 Absolutt, der er den menn som er kjekkere, mer hyggelige. Mer galante og stilige...så slipper du ale i bar overkropp med gullsmykker og hår på brystet hos Match. hvor finner du alle disse mennene i bar overkropp på match? :gjeiper: ser bare triste karer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #18 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg er nysgjerrig selv. Er du registrert noe sted? Det er bra å være nysgjerrig hehe . Nei, jeg er ikke det...Sitter og funderer på sukker, men vet ikke helt. Er ikke match noe bra? Hørt flere som ikke syns det var noe særlig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. juli 2009 #19 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er bra å være nysgjerrig hehe . Nei, jeg er ikke det...Sitter og funderer på sukker, men vet ikke helt. Er ikke match noe bra? Hørt flere som ikke syns det var noe særlig der. Jeg har datet en fra match med ganske bra hell en periode. Har kun møtt en fra sukker også. Tror det stort sett er tilfeldig hvor man møter noen, det finnes ingen sted man kan velge og vrake uansett. Nettby er også et greit sted, det er jo gratis også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #20 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har datet en fra match med ganske bra hell en periode. Har kun møtt en fra sukker også. Tror det stort sett er tilfeldig hvor man møter noen, det finnes ingen sted man kan velge og vrake uansett. Nettby er også et greit sted, det er jo gratis også. Nei, er sant det. Men jeg er vant til å velge og vrake jo!!?? Hmmm....men får kanskje prøve sukker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå