kristian82 Skrevet 2. juli 2009 #21 Del Skrevet 2. juli 2009 Det jeg lurer på er at vi single faktisk sover bedre enn de som er i forhold? Selv opplever jeg det sånn at jeg sover bedre og er mer uthvilt nå som singel enn det jeg var mens jeg hadde kjæreste. Hva tror andre her inne? Kommer ann på størrelsen på senga og størrelsen på jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flode Skrevet 2. juli 2009 #22 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg synes absolutt det er koseligst å sovne sammen, men tenker jeg etter sovner jeg kanskje fortere uten han...? Det vil si; når han er hjemme!! Er han borte våkner jeg av ingenting. Med han i huset og jeg først har sovna, sover jeg så hardt så da spiller det ingen rolle om han er der eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 2. juli 2009 #23 Del Skrevet 2. juli 2009 Tja, i begynnelsen av forhold sover jeg alltid dårligere, men etter tre, snart fire år sover jeg fantastisk bra sammen med samboeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde! Skrevet 2. juli 2009 #24 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg sover stort sett bedre i et forhold, og det gjelder både når jeg sover sammen med min kjære og når jeg sover uten ham. I begynnelsen av et forhold tror jeg de aller fleste sover litt urolig, men det går, i alle fall for min del, over etterhvert som man blir tryggere på hverandre. Som jeg sa, sover jeg også bedre når jeg sover alene, uten kjæresten, enn jeg sover alene når jeg er singel. Dette tror jeg er fordi jeg, som antagelig mange andre, bruker (for) mye av tiden min på å tenke på og analysere personer og hendelser rundt meg. Og jeg merker at jeg bruker mye mindre tid på dette nå når jeg er i et forhold enn det jeg gjorde i tiden som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_HILDE_* Skrevet 3. juli 2009 #25 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg sover for tiden best alene... Kan breie meg ut i senga i fred og ro, og slippe og høre på at andre puster og snorker..!! Var gitf for noen år siden, og da sov jeg best med han, for detg var tryggere på en en måte. Men å ha en kjæreste som snorker er IKKE særlig ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 3. juli 2009 #26 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg sover helt klart best alene, har enorme problemer med å sove sammen med andre. Men det er jo en vanesak, etter noen måneder i et forhold så klarer jeg det bedre og bedre. Selv i forhold har jeg dog måttet innføre en del "frikvelder" eller sparke han ut av senga om natta om han ikke har lange veien hjem til sin egen seng, for det går jo seriøst utover hverdagen min om jeg ikke får sovet skikkelig en eneste natt. Tar fryktelig lang tid før jeg blir vant med det, og selv da sover jeg uansett alltid veldig lett og kan våkne mange ganger i løpet av natta. Hører med til historien at jeg har litt vanskeligheter med å sove uansett da, har ikke noe godt sovehjerte i det hele tatt. I tillegg har jeg jo og opplevd den at det plutselig ble uvant å sove uten noen..! Men det er sjelden gitt. Tror jeg må få resept på sovepiller om jeg noen gang skal bli samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miihi Skrevet 3. juli 2009 #27 Del Skrevet 3. juli 2009 Kommer an på hvem man sover med. Eksen lå og prompa hele natta så jeg sov dårlig og våkna kvalm og ekkel. Hele han var egentlig bare syk og ekkel. Nå sover jeg godt som bare det på arma til samboeren min. Og han klager ikke over vondt i ryggen hver eneste gang jeg ligger på arma hans heller, slik som den forrige. (Og nei, jeg er ikke feit. Jeg veier 50 kg og er 163 cm høy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juli 2009 #28 Del Skrevet 4. juli 2009 Sove?!? I alle fall ikke som singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brille-guri Skrevet 4. juli 2009 #29 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg er nettopp blitt singel, og sover skikkelig godt om nettene nå sammenlignet med sammen med han.! Kan jo også ha noe med at et dårlig forhold sliter på det meste, også nattesøvnen. Han var aldri noe glad i å kose heller, så vi sov uansett bare side om side.. Og han snorket! Men, jeg har hatt kjærester som jeg har sovet veldig godt med. Min første kjærlighet f.eks, vi sov stort sett sammen i enkeltseng, og hadde aldri noen problemer med å sove godt, og ligge tett sammen. :-) Så det kommer vel an på forholdet, for min del. Har egentlig verdens beste sovehjerte, sovner stort sett før hodet treffer puta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 4. juli 2009 #30 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg er nok litt sær sånn. Det er klart, i ekteskapet ble jeg jo vant til å ha han der, så etterhvert ble det lettere å sovne inn når han var der. Men jeg våknet ofte fordi han snorket, og jeg sover lett. Jeg er også utpreget B-menneske, og har aldri helt forstått denne romantikken i det å våkne opp sammen.. Jeg foretrekker å våkne alene, gå på badet alene, spise frokost alene med avisa og en kopp kaffe etterpå, men SÅ er jeg verdens mest sosiale! Nå for tiden er det bare katta som vekker meg og hun holder heldigvis stort sett kjeft. Jeg tror hun har forstått meg for hun er ytterst ydmyk og forsiktig når hun kommer krypende.. Endret 4. juli 2009 av Aurora M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KatzenThang Skrevet 5. juli 2009 #31 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Tror det spørs på armkroken man sover i? Jeg sover bedre på en pute alene hvis armkroken er kjempe plagsom. Men er armkroken helt fantastisk sover jeg like godt som en katt. Purr. Endret 6. juli 2009 av KatzenThang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KatzenThang Skrevet 5. juli 2009 #32 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg er også utpreget B-menneske, og har aldri helt forstått denne romantikken i det å våkne opp sammen.. Jeg vet ikke helt dette jeg heller, hehe. Men det er nok fordi jeg også er B-menneske og pleier å sove til den romantiske ringeklokken ringer. Kaffe er nok min venn om morgenen! Endret 5. juli 2009 av KatzenThang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå