Gå til innhold

Sover du bedre som singel?

Cashpink

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er at vi single faktisk sover bedre enn de som er i forhold?

Selv opplever jeg det sånn at jeg sover bedre og er mer uthvilt nå som singel enn det jeg var mens jeg hadde kjæreste.

Hva tror andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest singeline

Selv opplever jeg det sånn at jeg sover bedre og er mer uthvilt nå som singel enn det jeg var mens jeg hadde kjæreste.

Hva tror andre her inne?

Nå har jeg stort sett hatt forhold av kortere varighet da (måneder), men jeg sov nok dårligere med kjæreste i senga enn jeg gjør nå som singel. Kanskje hvor lenge man har vært sammen virker inn litt på søvnkvaliteten..? At det bedrer seg jo lenger man har vært sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg sover mye dårligere når mannen er borte.. vi har en fast måte å sovne på, og klenger inntil hverandre resten av natten i tillegg, mens andre ikke klarer sånt. for øyeblikket er han borte i 3 uker!! så jeg sliter med å sovne om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover mye dårligere når mannen er borte.. vi har en fast måte å sovne på, og klenger inntil hverandre resten av natten i tillegg, mens andre ikke klarer sånt. for øyeblikket er han borte i 3 uker!! så jeg sliter med å sovne om kvelden.

Samme her! Jeg sover veldig dårlig når han er bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel sov jeg som et barn alene i senga. Var singel i mange år. Sånn er det ikke lenger. Nå har jeg blitt vant med å sove med kjæresten min inntil meg. Vi har ikke noen fast sovestilling, men vi sover ofte tett i skje (enten jeg bak han eller han bak meg). Nå er han på ferie i over en uke og jeg sliter mildt sagt med å sove (ok, så er det sykt varmt også, men det tar ikke all skylden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest milkyway

Sover best når han koser rundt meg (kalles vel spooning til vanlig?) men ikke andre veien, for da får jeg kjeft for å puste han i nakken! :-D

Har sovet hos foreldrene mine en natt nå, og sikkert en til, for jeg tenkte det var bedre enn å harke og hoste og sutre i stykker min kjære, og kjenner det er noe som mangler allerede. Nesten litt deppa og ensom HOHO! :D ( :grine: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg sover absolutt best sammen med kjæresten. Har vanskeligheter med innsoving når jeg er alene, og våkner alltid tidlig. Men sammen med han sover jeg veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover like godt uansett. Men jeg våkner lettere når kjæresten min er der, for han roper til meg at jeg må skru av vekkerklokka (som jeg ikke alltid hører selv).

Han sover nok bedre alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror jeg er to-delt i denne saken. Nummer en er at jeg sliter veldig med å sovne hvis min kjære ikke er tilstede. Får liksom ikke roen helt. Tror det er fordi man liker å vite at alt er i orden med den man står nærme.

Slik som mødre som ofte sover supergodt hvis alle barna er i hus når det er sovetid.

Problemet med å sove med min kjære er at jeg våkner av ingenting. Sover så lett at jeg våkner av alt. Når min kjære ruller rundt i senga, går på do eller noe slikt så våkner jeg, så det er ikke godt å si hva som er best for min del.

Tror jeg sover like urolig enten eller fordi jeg ikke sover som en stein :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sover best alene. Men når jeg skal sovne, er det skikkelig kjipt å ikke ha noen å ligge inntil. Men jeg slipper jo å høre på snorking, krangle om dyna, bli skvist ut mot kanten etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sover jeg best alene. Fordi jeg har vært singel i over 6mnd og blitt vant til å sove alene igjen. De gangene jeg har hatt en date som overnattet, så har jeg ikke sovet særlig godt. Fordi det er uvant å ha noen ved siden av seg, selvom det er koselig og. Men jeg savner å ha noen å legge meg ved siden av om kvelden og våkne opp ved siden av om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover best sammen med kjæresten. Når jeg legger meg alene er det mye vanskeligere og sovne og jeg våkner alltid tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var singel sov jeg som et barn alene i senga. Var singel i mange år. Sånn er det ikke lenger. Nå har jeg blitt vant med å sove med kjæresten min inntil meg. Vi har ikke noen fast sovestilling, men vi sover ofte tett i skje (enten jeg bak han eller han bak meg).

Samme her... Hvis samboer er vekke, så kan jeg godt ligge våken hele første natten han er vekke, og sove kanskje noen timer resten av nettene til han er tilbake igjen..

Også blir mørket og alle lydene myyye skumlere når jeg er aleine hjemme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hva tror andre her inne?

Absolutt. Slipper å høre snorking. Men det er nok mest hyggelig å samsove likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må sovne til aleine. Da jeg hadde samboer la jeg meg en time tidligere, slik at jeg akkurat rakk å sovne før han la seg. Selve sovinga spiller ikke noen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg sover mye bedre sammen med noen. Har vært singel mange år, så jeg er vandt til å sove alene, men de gangene jeg sover med en gutt sover jeg mye bedre. Slapper bedre av, synes det er mye mer morsomt å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden er det vel ingen som sover spesielt bra, med 25°+ på soverommet...

Selv kan jeg ikke fordra å bli "klenget" på mens jeg sover. Hvis jeg sover med noen, pleier pakke meg inn i dyna på min side av sengen, hvis ikke får jeg ikke sove. Er en grunn til at jeg her 1,80 bred seng... Verste jeg vet er 1,50 eller smalere senger som er ned-ligget i midten (typisk singel-fenomen?) hvor man skal prøve sove 2 personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover best ved siden av min kjære. Vi sover bare sammen i helgene da vi bor et stykke fra hverandre. Men det er best :) Kommer nok an på hvor lenge man har kjent hverandre. Vi har sovet i sammen nesten hver helg siden 15. september 2007 :) Blir bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...