Gå til innhold

Skuffende date.

Gjest Gjest_netti_*

Anbefalte innlegg

Med det synet på kvinner, kan jeg ikke skjønne hvorfor.... :sarkasme:

Hva kom først HØNA (hø hø) eller egget?

Ble jeg en arrogant, mannsjåvinistisk dritt først, eller kom dette som en reaksjon på (det jeg oppfatter som) urettferdig behandling av PMS-patruljen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Ble jeg en arrogant, mannsjåvinistisk dritt først, eller kom dette som en reaksjon på (det jeg oppfatter som) urettferdig behandling av PMS-patruljen?

Svaret på dette avhenger av hvor jeg er i syklusen. Kanskje det er best at jeg venter til mandag med å gi deg et seriøst svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er vitenskapelig bevist at egget kom først, ergo har du sikkert alltid vært en arrogant, mannssjåvinistisk dritt. ;)

PMS vet jeg ikke hva er, men jeg hadde en gang en BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg har alt det der, pluss 200kg i benkpress og stor penis!

Det bør være mer enn nok til å få en dame med langt blondt hår, stram kropp og digre pupper. Men neida!

Har kjøpt meg en BMW nå, så får vi se om det hjelper! :)

Det burde være nok. Men når du kun vil ha blondiner så begrenser jo utvalget seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lælighet

Er dere ikke way far out of topic nå? Denne tråden handler om en date og om at den ikke gikk helt som den skulle fordi daten var helt annerledes enn hun forventa. Remember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Er dere ikke way far out of topic nå? Denne tråden handler om en date og om at den ikke gikk helt som den skulle fordi daten var helt annerledes enn hun forventa. Remember?

Det kommer nok snart en modde og sletter alle innlegg som ikke er direkte svar på temaet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

TS, det var trist med din date. Du vet å velge de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
1) Cash er det viktigste du kan ha som mann.

2) Du vil bli valgt etter inntekt.

Jeg er jo kjempespennende _helt_ til temaet økonomi kommer opp...

Det er jeg som har skrevet tidligere, og som har det så kjedelig at jeg sjekker alt jeg kan sjekke, bare for å ha noe å gjøre.

Jeg har inntekt nok til å forsørge meg og mitt barn. Jeg er ikke ute etter en mann til å forsørge meg, men jeg er heller ikke interessert i en mann som jeg må forsørge. Så stor inntekt har jeg dog ikke.

Og så skrev jeg at spesielt lav inntekt som kan forklares med f.eks. studier eller som selvstendig (fersk) næringsdrivende er okei, det kommer antakelig til å endre seg. Men en som har vedvarende lav inntekt er kanskje ikke fullt så interessant. Jeg avslår altså ikke en date pga inntekt, men det kan jo hende jeg vil avslå et langvarig forhold med en slik mann, men da er det neppe pga inntekten alene. For ordens skyld kan jeg si at dersom jeg var i et forhold og noe skjedde med min mann, så hadde jeg såklart tatt det økonomiske ansvar.

Tror ikke jeg er den eneste førtisen på internett som tenker slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde være nok. Men når du kun vil ha blondiner så begrenser jo utvalget seg.

Jeg er også av den oppfatning at jeg har mer enn nok å by på til at damer bør være en latt sak å kapre seg, men, men...

Hårfarge er jeg ikke så nøye på. Faktisk synes jeg jenter med rødt hår (og gjerne fregner også) kan være helt horribelt hotte, men det er litt enten-eller med jenter med rødt hår: enten er de superdeilige eller grusomt stygge, sjelden en mellomting. Har fått høre at jeg er litt "snål" sånn sett, da rødt hår visstnok er allment ansett for å være en turn-off.

Jeg er imidlertid nøye når det gjelder hudfarge, for meg er det "whites only", men det er nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hårfarge er jeg ikke så nøye på. Faktisk synes jeg jenter med rødt hår (og gjerne fregner også) kan være helt horribelt hotte, men det er litt enten-eller med jenter med rødt hår: enten er de superdeilige eller grusomt stygge, sjelden en mellomting. Har fått høre at jeg er litt "snål" sånn sett, da rødt hår visstnok er allment ansett for å være en turn-off.

Så finnes det jo en del brunetter rundt omkring eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama mi har rødt hår og er blant de hotte man lett brunster på. Kaller seg redhot, det kjipe er at mange titusen hadde betalt for å se henne naken, - og det kule er at det er bare meg og bikkja hennes som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så finnes det jo en del brunetter rundt omkring eller?

Brunetter er veldig søte, spesielt de lave (av en eller annen grunn). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Brunetter er veldig søte, spesielt de lave (av en eller annen grunn). :)

Hvilken rolle spiller hårfargen bare det ikke er grønt, lilla eller rosa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har alt det der, pluss 200kg i benkpress og stor penis!

Det bør være mer enn nok til å få en dame med langt blondt hår, stram kropp og digre pupper. Men neida!

Har kjøpt meg en BMW nå, så får vi se om det hjelper! :)

Jeg synes ingen av de tingene som er nevnt her er særlig tiltalende! Rik muskelbunt i BMW med en kjempepenis som bare gjør vondt. Neitakk!!!

Beemeren tok kaka... Direkte smakløs kreasjon av et fremkomstmiddel.

Da vil jeg heller ha en Mann med en god kosemage i en fornuftig bil med en penis som er akkurat passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min erfaring fra nettdating er at man finner ut om man kommuniserer bra, men man finner ikke ut om den seksuelle tiltrekningen er der før man møtes.

Jeg har truffet 4 menn fra nettet. 3 av dem var hyggelige og hadde et pent utssende, men det var ingen tiltrekning fra min side. 1 av dem tente hver celle i kroppen min.

Mitt råd er å avtale et kort møte første gangen. Max 1 time. Man finner fort ut om det er en person man vil bli bedre kjent med. Jeg trenger mindre enn 5 min på å finne ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg synes ingen av de tingene som er nevnt her er særlig tiltalende! Rik muskelbunt i BMW med en kjempepenis som bare gjør vondt. Neitakk!!!

Er hvreken muskelbunt elle har kjempepenis :cool: Men får jeg råd vil jeg ha en cab beamer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvreken muskelbunt elle har kjempepenis :cool: Men får jeg råd vil jeg ha en cab beamer!

Uff da... Alle andre caber er jo mye finere (uten om Merce da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...