Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #81 Del Skrevet 2. juli 2009 Vel, for meg høres det da ut som en religiøs fysiker, men det er helt greit å være religiøs for meg. Det kan jo også forklare livet for mange Ja, det kan det. Etter å ha vært inne i den tråden skulle jeg tro at det er umulig for en fysiker å være religiøs. Selv er jeg ikke religiøs, men om en fysiker hevder at han er religiøs, så bør jeg nesten be ham (ja, det bør vbære en "han"), om å bevise det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 2. juli 2009 #82 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, det kan det. Etter å ha vært inne i den tråden skulle jeg tro at det er umulig for en fysiker å være religiøs. Selv er jeg ikke religiøs, men om en fysiker hevder at han er religiøs, så bør jeg nesten be ham (ja, det bør vbære en "han"), om å bevise det. Her skal jeg gi deg livets hemmelighet: Det som skjer, det skjer! Men selvfølgelig kan du påvirke livet ditt med de valgene du tar, eller ikke tar. Problemet er bare at man aldri vet resultatet før det er for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #83 Del Skrevet 2. juli 2009 Takk for tipset, fra en loser til en annen, mener jeg. Losers bør stå sammen. Herved bytter jeg til Dagbladet! Og heretter vil jeg lese sportbilaget ekstra nøye. Kanskje....jeg sier bare kanskje, vil jeg kunne nå målet om Dagens Næringsliv og The Economist. Jeg sier bare..kanskje. Om jeg jobber riktig hardt. Jeg jobber med små skritt mot DN. Nå får jeg ikke lenger angst av å se den i avishyllen og føler at jeg har kommet langt. Noe sier meg at jeg fortsatt, selv etter å ha kommet meg i gang med DN, må lese Dagbladet. For man kan jo ikke gå glipp av sportsbilaget? Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #84 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvem var det som sa at mennesket har fri vilje og at det eneste man ikke kan velge bort er denne frie viljen? Sartre? Man kan skylde på omgivelser så mye man vil, men man har likevel kun sine egne valg i forhold til hvordan man vil forholde seg til omgivelsene og deres påvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #85 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Vel, for meg høres det da ut som en religiøs fysiker, men det er helt greit å være religiøs for meg. Det kan jo også forklare livet for mange Man forklarer livet utfra tro på et eller annet uansett om man er religiøs eller ikke. Om man ikke tror på noe, så forklarer man livet ut fra det. Endret 2. juli 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. juli 2009 #86 Del Skrevet 2. juli 2009 Har møtt en gærning gjennom nettet og beskrivelsen av han var temmelig lik trådstarter sin bortsett fra at han veide ikke 170 kg men kanskje 100 og var nesten 190 høy. Han hadde en gange som en gamling og så ut som en narkoman og tedde seg som en selv om han ikke var det. Vi spiste burger og han sa: Vil du se noe? Og så gapte han høyt rakte ut tunge og viste det tygde innholdet og gjestene rundt så sjokkerte på han. Jeg håpet de trodde at jeg var støttekontakten hans... Dette gjorde han ikke for å være avskrekkende, det var bare sånn han var. Han var veldig keen på å treffes mer og være kjærester... Det jeg har lært i ettertid, tegn å se etter: Rare bilder. Han hadde rare bilder av seg på nettet men jeg trodde bare han hadde en litt rar humor eller tok seg selv meget lite høytidelig, men han var bare rett og slett syk i hodet sitt. Og han tulla hele tida virka det som men det viste seg at mye av det var dønn seriøst fra hans side og han hadde en syk humor. Hele fyren var bare syk og ekkel. Hehe... Skulle tro vi hadde truffet samme mann...eller kanskje de er i slekt? Synes det er så merkelig at de ikke engang gjør et forsøk på å gå i seg selv, men bare fortsetter i det gamle sporet gang på gang. De får seg jo aldri noen dame når de oppfører seg slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alv_* Skrevet 2. juli 2009 #87 Del Skrevet 2. juli 2009 Hehe... Skulle tro vi hadde truffet samme mann...eller kanskje de er i slekt? Synes det er så merkelig at de ikke engang gjør et forsøk på å gå i seg selv, men bare fortsetter i det gamle sporet gang på gang. De får seg jo aldri noen dame når de oppfører seg slik:) Ja, hvor fant du han? Kanskje vi har truffet samme... Eller si alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juli 2009 #88 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, selvsagt sjekker jeg skattelistene. Men det betyr ikke at jeg kommer til å velge mann etter inntekt. Så lenge han har en inntekt, så er det ok. 1) Cash er det viktigste du kan ha som mann. 2) Du vil bli valgt etter inntekt. Jeg er jo kjempespennende _helt_ til temaet økonomi kommer opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #89 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg jobber med små skritt mot DN. Nå får jeg ikke lenger angst av å se den i avishyllen og føler at jeg har kommet langt. Noe sier meg at jeg fortsatt, selv etter å ha kommet meg i gang med DN, må lese Dagbladet. For man kan jo ikke gå glipp av sportsbilaget? Nei? Seriøst, jeg leser aldri sportsbilag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #90 Del Skrevet 2. juli 2009 1) Cash er det viktigste du kan ha som mann. 2) Du vil bli valgt etter inntekt. Jeg er jo kjempespennende _helt_ til temaet økonomi kommer opp... Det er ikke alltid at kvinner velger en mann etter inntekt. Av og til, hender det at hun bare liker mannen og er forelsket. Da bryr hun seg ikke om inntekten. Dette gjelder i alle fall en del kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chandler Bing_* Skrevet 2. juli 2009 #91 Del Skrevet 2. juli 2009 1) Cash er det viktigste du kan ha som mann. 2) Du vil bli valgt etter inntekt. Jeg er jo kjempespennende _helt_ til temaet økonomi kommer opp... Kjent teori, men funker ikke slik i praksis. Jeg har bra med cash/ hyggelig fet bankkonto, og en rimelig bra inntekt - men har null dametekke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 3. juli 2009 #92 Del Skrevet 3. juli 2009 Som sagt; bra kvinner og bra menn finner hverandre (de trenger ikke internett for å gjøre det). Njet! Jeg sparker ræv i alle retninger, men får slett ikke den oppmerksomheten jeg fortjener fra norske høl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 3. juli 2009 #93 Del Skrevet 3. juli 2009 Kjent teori, men funker ikke slik i praksis. Jeg har bra med cash/ hyggelig fet bankkonto, og en rimelig bra inntekt - men har null dametekke :gjeiper: Jeg har alt det der, pluss 200kg i benkpress og stor penis! Det bør være mer enn nok til å få en dame med langt blondt hår, stram kropp og digre pupper. Men neida! Har kjøpt meg en BMW nå, så får vi se om det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. juli 2009 #94 Del Skrevet 3. juli 2009 [...] Har kjøpt meg en BMW nå, så får vi se om det hjelper! Ja, du vil nok treffe mange sultne blikk fra damene, når du begynner å levere pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. juli 2009 #95 Del Skrevet 3. juli 2009 Njet! Jeg sparker ræv i alle retninger, men får slett ikke den oppmerksomheten jeg fortjener fra norske høl. Med det synet på kvinner, kan jeg ikke skjønne hvorfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juli 2009 #96 Del Skrevet 3. juli 2009 Seriøst, jeg leser aldri sportsbilag. Kjedelig du erra ass Ingenting av uviktige ting her i livet er viktigere en fotball! Njet! Jeg sparker ræv i alle retninger, men får slett ikke den oppmerksomheten jeg fortjener fra norske høl. Skremmende hvordan kvinner kan unngå et slikt sjarmtroll som deg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juli 2009 #97 Del Skrevet 3. juli 2009 Kjent teori, men funker ikke slik i praksis. Jeg har bra med cash/ hyggelig fet bankkonto, og en rimelig bra inntekt - men har null dametekke :gjeiper: Da har du enten elendig personlig hygiene, eller så er du for spandabel. Du må gi henne inntrykk av å kjempe litt for pengene. Mao, vis pengene, men ikke gi dem til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2009 #98 Del Skrevet 3. juli 2009 Seriøst, jeg leser aldri sportsbilag. Nei. Mennesker med litt omløp i hodet pleier ofte å bruke tiden på andre ting enn å lese om andres prestasjoner på sportsarenaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2009 #99 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har alt det der, pluss 200kg i benkpress og stor penis! Det bør være mer enn nok til å få en dame med langt blondt hår, stram kropp og digre pupper. Men neida! Har kjøpt meg en BMW nå, så får vi se om det hjelper! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 3. juli 2009 #100 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja, du vil nok treffe mange sultne blikk fra damene, når du begynner å levere pizza. Hmmm....pizza som hurtigsvarpremie, kanskje det er greia. Tipper jeg bare får feite, sultne jenter på kroken og det er veldig lite interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå