Gå til innhold

Skuffende date.

Gjest Gjest_netti_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Kanskje han andre fyren syntes trådstarter var skikkelig teit og alt det hun sa var virkelig dumt?

Det kan jo faktisk hende. Kanskje han skjønte etter ett minutt at dette ikke var damen for ham, og dermed gjorde sitt beste for å få henne til å miste interessen? :)

Forresten er det mange som er flinke til å uttrykke seg skriftlig, men som blir nervøse og sier mye dumt når de skal møte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jonas
Så vidt jeg kan se er det kun TS som har gjort en bommert her.

Vi andre er i tråden for å lure på hvordan dette kunne skje og gi TS råd, slik at det kanskje ikke skjer igjen.

Samt en masse annet utenomsnakk.

Jeeez.

Hvis du hadde giddet å bla litt igjennom trådene her på forumet så tror jeg nok kanskje du ikke hadde ment det samme.

En annen ting: hvis du som kvinne må ty til internett for å få deg date så har du vel enten ikke funnet opp kruttet eller så er du høyst sannsynlig rimelig lite attraktiv. Det er virkelig ikke noe som er enklere for en kvinne av kvalitet enn å få seg en date. Det er jeg ganske så sikker på da flere av mine kvinnelige venner skjelden er uten dates eller forhold til bra gutter/menn.

Som sagt; bra kvinner og bra menn finner hverandre (de trenger ikke internett for å gjøre det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Alv_*

Har møtt en gærning gjennom nettet og beskrivelsen av han var temmelig lik trådstarter sin bortsett fra at han veide ikke 170 kg men kanskje 100 og var nesten 190 høy. Han hadde en gange som en gamling og så ut som en narkoman og tedde seg som en selv om han ikke var det.

Vi spiste burger og han sa: Vil du se noe? Og så gapte han høyt rakte ut tunge og viste det tygde innholdet og gjestene rundt så sjokkerte på han. Jeg håpet de trodde at jeg var støttekontakten hans... Dette gjorde han ikke for å være avskrekkende, det var bare sånn han var. Han var veldig keen på å treffes mer og være kjærester...

Det jeg har lært i ettertid, tegn å se etter: Rare bilder. Han hadde rare bilder av seg på nettet men jeg trodde bare han hadde en litt rar humor eller tok seg selv meget lite høytidelig, men han var bare rett og slett syk i hodet sitt. Og han tulla hele tida virka det som men det viste seg at mye av det var dønn seriøst fra hans side og han hadde en syk humor. Hele fyren var bare syk og ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Alv_*
Som sagt; bra kvinner og bra menn finner hverandre (de trenger ikke internett for å gjøre det).

SÅ bra sagt! Oppegående mennesker trenger ikke nettet til å finne seg dates. Jeg har prøvd det en gang og aldri i verden skal jeg gjøre det igjen. Min nåværende samboer møtte jeg via jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Hvis du hadde giddet å bla litt igjennom trådene her på forumet så tror jeg nok kanskje du ikke hadde ment det samme.

En annen ting: hvis du som kvinne må ty til internett for å få deg date så har du vel enten ikke funnet opp kruttet eller så er du høyst sannsynlig rimelig lite attraktiv. Det er virkelig ikke noe som er enklere for en kvinne av kvalitet enn å få seg en date. Det er jeg ganske så sikker på da flere av mine kvinnelige venner skjelden er uten dates eller forhold til bra gutter/menn.

Hvem har sagt at jeg er en bra kvinne?

Jeg er helt mislykket. Jeg har ikke jobb, ingen utrdannelse, er overvektig, har ikke reist utenfor egen kommune, er altfor gammel til å få barn, har kun internett som venn, og leser i beste fall VG. Jeg treffer aldri folk...er kun på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
SÅ bra sagt! Oppegående mennesker trenger ikke nettet til å finne seg dates. Jeg har prøvd det en gang og aldri i verden skal jeg gjøre det igjen. Min nåværende samboer møtte jeg via jobben.

Helt enig!

Vi andre som bruker nettet som et supplement til resten er tapere. Vi vet ikke bedre, og fortjener bare å få tapere til våre patetiske dates. Det kan også diskuteres om vi fortjener dates overhode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Oppegående mennesker er litt mer nyanserte enn som så, og drar ikke slike konklusjoner etter en uheldig hendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo bare tragisk ut.

Hvorfor lar du en date vare i noen timer?!

Og hvorfor forteller du vitser...

Du kunne fint ha bare gått etter 20 minutter.

Ja, jeg skulle nok ha gått tidligere, det ser jeg jo nå i ettertid.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Dette er jo bare idiotisk å si. Hvor oppegående er man, hvis man må rakke ned på andre, som faktisk finner hverandre via nett?

Det spiller overhodet ingen rolle hvor mennesker finner hverandre, så lenge de faktisk finner hverandre.

Og det er mer og mer vanlig å møte folk gjennom nett. Spesielt når man blir litt eldre og ikke flyr så mye på byen lenger.

Unge mennesker finner hverandre på nett også, tro det eller ei. It`s the new world;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Kommentar til loserhead:

Det finnes altså de av oss som treffes datene gjennom kolleger, venner, bekjente, fester, reiser, fjellturer, kurs, på byen, osv.

Men...som også benytter anledningen dersom den byr seg i det rette segmentet; fra internett. Wow. Som på byen gjelder det å se i de riktige retningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar

Dette utsagnet var jo faktisk interessant i seg selv:

"Kjekt å se muligheter i alle kanaler (selv om alt er forutbestemt, mennesket har ingen frie valg og han som skal bli din og min ektemann er bestemt på forhånd, dessverre har du ingen fri vilje, bare sjekk tråden i Natur og vitenskap)."

Har du som skrev dette lyst til å forklare det nærmere? Det er sikkert riktig at livet hovedsaklig består av tilfeldigheter utenfor vår kontroll, men at du ikke har noen egne valg er jo å overdrive litt da .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som leter etter damer på KG er iallefall losers.

ja, for her finnes ikke damer :fnise:

Helt ærlig, jeg jobber et sted hvor jeg treffer mange menn, men de single er det lang i mellom. Jeg er ikke noe festløve, så finne en som er like lite ute på byen som meg, ute på byen...

Men nå har jeg fått meg hund, og det er utrolig hvor mange menn som stopper bare for å slå av en prat :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe
Dette utsagnet var jo faktisk interessant i seg selv:

"Kjekt å se muligheter i alle kanaler (selv om alt er forutbestemt, mennesket har ingen frie valg og han som skal bli din og min ektemann er bestemt på forhånd, dessverre har du ingen fri vilje, bare sjekk tråden i Natur og vitenskap)."

Har du som skrev dette lyst til å forklare det nærmere? Det er sikkert riktig at livet hovedsaklig består av tilfeldigheter utenfor vår kontroll, men at du ikke har noen egne valg er jo å overdrive litt da .....

Jeg henviser bare til denen tråden her...:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=424233

Ifølge den er det ingen tvil om at fysikere mener at du overhodet ikke har noe som heter "fritt valg" og at det ikke eksisterer "tilfeldigheter". Det var ikke meg som sa det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Menn som leter etter damer på KG er iallefall losers.

Jeg vil dra det så langt som til å si at alle som kaller seg "lamron" og skriver innlegg på KG er losers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Hvem har sagt at jeg er en bra kvinne?

Jeg er helt mislykket. Jeg har ikke jobb, ingen utrdannelse, er overvektig, har ikke reist utenfor egen kommune, er altfor gammel til å få barn, har kun internett som venn, og leser i beste fall VG. Jeg treffer aldri folk...er kun på nett.

Sånn var jeg også. Helt til jeg byttet ut VG med Dagbladet. Da ble jeg rett og slett fantastisk. *overleverer stalltipset til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Steinar
Jeg henviser bare til denen tråden her...:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=424233

Ifølge den er det ingen tvil om at fysikere mener at du overhodet ikke har noe som heter "fritt valg" og at det ikke eksisterer "tilfeldigheter". Det var ikke meg som sa det.

Jeg er faktisk helt enig i at det ikke finnes noe "fritt valg" i livet, men det er jo da nettopp fordi livet hovedsaklig består av en rekke tilfeldigheter utenfor individets kontroll. That's life! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg er faktisk helt enig i at det ikke finnes noe "fritt valg" i livet, men det er jo da nettopp fordi livet hovedsaklig består av en rekke tilfeldigheter utenfor individets kontroll. That's life! :)

Vel, fysikere tror ikke på tilfeldigheter (jrf. tråden i linken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Sånn var jeg også. Helt til jeg byttet ut VG med Dagbladet. Da ble jeg rett og slett fantastisk. *overleverer stalltipset til deg*

Takk for tipset, fra en loser til en annen, mener jeg.

Losers bør stå sammen.

Herved bytter jeg til Dagbladet! Og heretter vil jeg lese sportbilaget ekstra nøye.

Kanskje....jeg sier bare kanskje, vil jeg kunne nå målet om Dagens Næringsliv og The Economist. Jeg sier bare..kanskje.

Om jeg jobber riktig hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Vel, fysikere tror ikke på tilfeldigheter (jrf. tråden i linken).

Vel, for meg høres det da ut som en religiøs fysiker, men det er helt greit å være religiøs for meg. Det kan jo også forklare livet for mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...