Fjesingen Skrevet 1. juli 2009 #21 Del Skrevet 1. juli 2009 Hadde det ikke vært for ånden hennes kunne dette kanskje blitt noe. Men den gang ei. Stakkars jente! Send henne en flaske SB12 anonymt... Nei, vær ærlig og si det rett ut! Men tilbake til emne, jeg kan ikke si jeg har vært på så mange skuffende dater, men etter noe som kan virke som en bra date, men det er det som skjer i etterkant gjerne der det skjærer seg. SMS, andre typer meldinger også bare dabber det av liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #22 Del Skrevet 1. juli 2009 Sjekker dere skattelistene og? Synes som fryktelig mye siling og styr bare for å ta en kaffe med en person da men. Er et uttrykk for slike som driver på som dere - "profesjonelle single"! Men til slutt er det vel bare dere som har vært single så lenge at kravene er blitt høyere og særere til en evt partner, så til slutt er ingen bra nok... Ja, selvsagt sjekker jeg skattelistene. Men det betyr ikke at jeg kommer til å velge mann etter inntekt. Så lenge han har en inntekt, så er det ok. Jeg sjekker skattelisten først og fremst for å finne ut om han er "sann" dersom han har oppgitt navnet sitt. At han finnes, liksom. At alderen stemmer. Om han har spesielt liten inntekt kan det jo være en grunn til det, eget firma f.eks., eller han kan ha vært under utdanning. Men om han har "skrytt" av å være "velholden" i profilen (noen gjør det), så er det jo greit å se hva han mener med det ;-) Sjekker telefonkatalogen, om det bor flere på samme adresse. Og hvis det er et damenavn er det fort gjort å sjekke alder i skattelistene for å se om det er datter eller kone.... i et par tilfeller har det faktisk vært mor ;-) Jeg er nysgjerrig av natur, og googler gjerne. Men det betyr ikke at jeg utelukker en mann pga info jeg finner på nett. F.eks. fant jeg bilder av én som ikke så særlig flatterende ut, men når jeg møtte mannen så var den digre barten + femten kilo borte, og det var jo en positiv overraskelse. "Profesjonell singel"..... nei, jeg tror egentlig bare jeg er en singel som kjeder meg litt for mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. juli 2009 #23 Del Skrevet 2. juli 2009 Ble du sur fordi jeg svarte? Fortalte bare om hva som funket for meg, jeg vet ikke noe om hva andre gjør. Jeg ble ikke sur. Jeg bare så ikke hva som skilte din metode fra andres. Ellers enig med flere her at man ikke skal utelukke for mange heller, for man kan også få en postiv overraskelse når man møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 2. juli 2009 #24 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg er nysgjerrig av natur, og googler gjerne. Men det betyr ikke at jeg utelukker en mann pga info jeg finner på nett. F.eks. fant jeg bilder av én som ikke så særlig flatterende ut, men når jeg møtte mannen så var den digre barten + femten kilo borte, og det var jo en positiv overraskelse. "Profesjonell singel"..... nei, jeg tror egentlig bare jeg er en singel som kjeder meg litt for mye..... Ja, jo, skal tilstå at jeg kanskje har drevet litt "data mining" av og til selv. Er vel også med i sngel-som-kjeder-seg-litt-mye-for-tiden klubben. Spesielt mandag-torsdag. I helgen er som regel alltid noe som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. juli 2009 #25 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg liker ikke tanken på å bli googlet. Det er for mye snoking og atpåtil fra en fremmed person. Men har gjort det selv. Løy om alderen en gang, sa at jeg var 25, men er 24. Var redd for at skulle synes jeg var for ung siden har var 35 selv. Som om 1 år hjelper, vet det høres teit ut, men ja ja. Var dritredd for å bli googlet etterpå. Grunnen til at jeg løy var at jeg egentlig ikke ønsket å ha noe seriøst med ham, bare et par dates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. juli 2009 #26 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg blir litt nysgjerrig på hva slags spydigheter han kommer med? Det kan jo være han gjør det av nervøsitet, eller at det er mislykkede forsøk på triks fra pick-up-artister, hvor spydigheter noen ganger en del av opplegget... Han sa ikke en eneste positiv ting under hele daten (som varte noen timer). Jeg forsøkte å holde samtalen i gang ved å fortelle litt om hverdagslige ting. Og jeg stilte han noen forsiktige spørsmål. Jeg var blid og høflig under hele daten, men fikk bare negative kommentarer på nesten alt jeg sa. Spydigheter som gikk ut på å vri og vrenge på ting, og som tydeligvis skulle få meg til å føle at jeg var et dårlig menneske, mens han selv forsøkte å fremstille seg selv som om han var et mye bedre menneske enn meg. Ellers var han taus, og helt uinteressert i å bli kjent med meg. Forsøkte jeg å fortelle noe morsomt, fikk jeg ingen respons. Han hadde på forhånd til og med beskrevet seg selv som en person med humoristisk sans! Han forsøkte seg riktignok på noen sinnsvakt dårlige vitser, som jeg hadde hørt hundre ganger før, og som jeg vet at de fleste andre har hørt før. Det hadde vært greit om han bare var litt sjenert. Men man må jo kunne forvente at folk har normal oppførsel likevel...? Dessuten hadde han mørke ringer under øynene, var blek, veide vel omtrent 170 kg, og hadde en gange som en gammel mann på 90, til tross for sin relativt unge alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 2. juli 2009 #27 Del Skrevet 2. juli 2009 Han sa ikke en eneste positiv ting under hele daten... ... til tross for sin relativt unge alder. Når jeg leser dette, innser jeg at kvinnfolka jeg drar på date med egentlig er sinnssykt heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #28 Del Skrevet 2. juli 2009 Huff, ja det er hardt å være kvinne i dag: Tykk mann på 50: Om meg og hva jeg leter etter: Joda, neida så...joda! Nei her inne er jo alle på fottur eller i treningstudio. Fatter ikke hvordan de har tid til å date noen i det hele tatt? Vel, jeg går sjelden på fottur og går av og til på treningstudio. Jeg elsker å nyte livet med venner og gå på cafè eller vinbar, lage deilig mat hjemme eller hos deg. Spille ludo foran peisen i pyjamasen eller stikke en tur til naboen å høre hva som skjer?! Vil du vite mer så får du ta kontakt. Daglig diett: Sunn, mesteparten av tiden, Glad i søtsaker Vil ha barn: Nei Tiltrekkes av: Dansing, Erotikk, Flørting, Offentlig visning av følelser, Nakenbading, Bryting av regler Frastøtende: Smartinger, Makt Leste sist: VG Bilde er det ikke lov å klistre inn her, men se for dere en storsmilende kar som veier 250 kg og elsker mat og øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #29 Del Skrevet 2. juli 2009 nok til at du finner dem igjen på skattelista for kommunen de tilhører.... Og da er det google neste... Jeg søker aldri i skattelistene, verken på folk jeg kjenner eller andre. Jeg er ikke så nysgjerrig på den. Jeg ser på helhetsinntrykket. Man behøver ikke tall. Man får likevel et inntrykk av den sosioøkonomiske tilstanden etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #30 Del Skrevet 2. juli 2009 Sjekker dere skattelistene og? Nei, ikke interessant. Man vet jo litt om bransje/annet de jobber i uansett, så et tall fra skattelistene er uinteressant. Helt enig, det blir for mye styr for en kaffe! Det beste er å ta lett på det, se på det som noe man bare gjør ved siden av alt annet. Det er alltid spennende å snakke med nye uansett. Er det helt krise kan man bare gå, just like that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #31 Del Skrevet 2. juli 2009 Han var jo totalt blottet for sosiale antenner! Han gav ingenting av seg selv, og snakket svært lite. Men når han sa noe, så snakket han bare tull, og kom med spydige kommentarer. Og han var helt tydelig av det slaget som knapt nok har hatt nærkontakt med en kvinne noensinne. Jeg tar ikke hardt med å si at fyren var en gedigen katastrofe! Er det noen tegn man bør være ekstra oppmerksom på? Vet ikke helt jeg...det hørtes bare merkelig ut at han hørtes så normal ut i telefonen. Du får bare prøve igjen med flere. Du kan med hell kutte ut telefonkontakt og for mange mails...bare få avtalt et treff snarest. Skulle krisen være ute, slik du tydeligvis har opplevd, kan du med en gang bare gå. Bryt opp midt i snakkingen hans, og si "Oi, vet du hva...jeg glemte at jeg bare må gå. Må rekke en annen avtale, sorry! Hyggelig at du stilte opp....ha en fin dag!" Så bare går du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juli 2009 #32 Del Skrevet 2. juli 2009 Skulle krisen være ute, slik du tydeligvis har opplevd, kan du med en gang bare gå. Bryt opp midt i snakkingen hans, og si "Oi, vet du hva...jeg glemte at jeg bare må gå. Må rekke en annen avtale, sorry! Hyggelig at du stilte opp....ha en fin dag!" Så bare går du. Helt enig med deg, men fyf så kjipt det er få en sånn i tryne as - i alle fall om man syns personen er interessant. Det er hardt å være menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. juli 2009 #33 Del Skrevet 2. juli 2009 Helt enig med deg, men fyf så kjipt det er få en sånn i tryne as - i alle fall om man syns personen er interessant. Det er hardt å være menneske Synes det da er et bedre triks å kun avtale en kort date. Dersom man legger opp til å kun møtes en halvtime eller en kopp kaffe eller noe sånt, så er det ikke krise om det går galt. Blir det ekstra hyggelig kan man utvide litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 2. juli 2009 #34 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei, ikke interessant. Man vet jo litt om bransje/annet de jobber i uansett, så et tall fra skattelistene er uinteressant. Hvilke bransjer er det som er mest attraktive (og ikke attraktive) da? Håndverker? Media? IT? Bygg og anlegg? Finans? Lege? Jurist? Eller spiller det like liten rolle det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. juli 2009 #35 Del Skrevet 2. juli 2009 Synes det da er et bedre triks å kun avtale en kort date. Dersom man legger opp til å kun møtes en halvtime eller en kopp kaffe eller noe sånt, så er det ikke krise om det går galt. Blir det ekstra hyggelig kan man utvide litt. Ja, sant det. Det er egentlig min "strategi" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juli 2009 #36 Del Skrevet 2. juli 2009 Mange driver jo også og dobbeltbooker når dem dater. Sikkert noe de har lært av flybransjen for "no-show" passasjerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. juli 2009 #37 Del Skrevet 2. juli 2009 Han sa ikke en eneste positiv ting under hele daten (som varte noen timer). Jeg forsøkte å holde samtalen i gang ved å fortelle litt om hverdagslige ting. Og jeg stilte han noen forsiktige spørsmål. Jeg var blid og høflig under hele daten, men fikk bare negative kommentarer på nesten alt jeg sa. Spydigheter som gikk ut på å vri og vrenge på ting, og som tydeligvis skulle få meg til å føle at jeg var et dårlig menneske, mens han selv forsøkte å fremstille seg selv som om han var et mye bedre menneske enn meg. Ellers var han taus, og helt uinteressert i å bli kjent med meg. Forsøkte jeg å fortelle noe morsomt, fikk jeg ingen respons. Han hadde på forhånd til og med beskrevet seg selv som en person med humoristisk sans! Han forsøkte seg riktignok på noen sinnsvakt dårlige vitser, som jeg hadde hørt hundre ganger før, og som jeg vet at de fleste andre har hørt før. Det hadde vært greit om han bare var litt sjenert. Men man må jo kunne forvente at folk har normal oppførsel likevel...? Dessuten hadde han mørke ringer under øynene, var blek, veide vel omtrent 170 kg, og hadde en gange som en gammel mann på 90, til tross for sin relativt unge alder. Dette hørtes jo bare tragisk ut. Hvorfor lar du en date vare i noen timer?! Og hvorfor forteller du vitser... Du kunne fint ha bare gått etter 20 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #38 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvilke bransjer er det som er mest attraktive (og ikke attraktive) da? Håndverker? Media? IT? Bygg og anlegg? Finans? Lege? Jurist? Eller spiller det like liten rolle det også? Hehe. Jeg hadde kontakt med en jurist ganske lenge før han innrømmet yrket sitt. Han fortalte at mange jenter kuttet kontakten, fordi de syntes jurister var så tørre. Leger er som oftes altfor travle til å være gode kjærester. Håndtverkere. Fine armer. Me like. De jeg har datet over litt tid, har av en eller annen merkelig årsak jobbet innen IT eller ledelse. Den største fysiske tiltrekningen jeg noensinne har opplevd var med en håndterker. Det var *oh* ubeskrivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. juli 2009 #39 Del Skrevet 2. juli 2009 For meg så spiller egentlig ingen rolle hva hun jobber med så lenge hun har dårlig selvtillit og er usikker på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2009 #40 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, sant det. Det er egentlig min "strategi" også. Min og. "Joda. Det ser ut til at jeg kan klemme inn en kaffekopp etter trening, men jeg har lovd å hjelpe en venninne å skrive en jobbsøknad, så det blir en kjapp kopp." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå