Gå til innhold

Er han interessert eller ikke?

Gjest Christinejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Christinejenta

På fredag var jeg ute med etpar kollegaer fra jobben. Jeg(20) og en mannlig kollega(23) flørtet hele kvelden, og han var ganske på meg. Han prøvde å kysse meg, og sa han gjerne kunne tenke seg å rote litt.. Jeg sa jeg hadde type(det har jeg) og at jeg ikke ville, men fortsatte å flørte litt.. Vi holdt hender hele kvelden og ga hverandre komplimenter. Det var nach hos han, og det ble til at vi gikk å la oss sammen, rett og slett pga plassmangel å sove. Han prøve å ta hånden rundt meg flere ganger, men jeg "minte" han på at jeg hadde type..

Tidligere på kvelden sa han også at han var kåt osv, og jeg sa at hvis det er det seksuelle behovet han vil dekke, får han gjøre det hos en annen. Han ble allikevel hos meg hele kvelden og sa at han respekterte at jeg hadde kjæreste..

Dagen etter da vi våknet, var han skikkelig kosete.. ikke sånn klåing, men bare la seg inntil meg med hodet sitt og "luktet" på håret mitt.. jeg spurte han angående kvelden før hvorfor han var så på osv, og hvorfor han ikke prøvde å finne seg noen på byn hvis han var så utrolig kåt. da sa han bare "det var deg jeg ville være med..det var deg jeg ville ha da, ikke noen andre, så."

Vi har hatt en hyggelig tone etter det, men nå klarer jeg ikke glemme han. Tenker på han hele tiden. Han har sagt ting som "åh er så altfor mange jenter som blir brent på gutter.. tilbringer en kveld også blir du ikke kvitt de;)"

Vi har sent etpar meldinger, bare sånn f.eks "join oss på stranden" og sånt, men når vi sender meldinger, så er han alltid sånn avsluttende. Virker ikke som han vil melde videre. Og spør jeg om han og kompisene vil være med på noe, så svarer han ikke sånn "jaaa:)" det er litt mer usikkert, også må jeg gjerne spørre en gang til.

Når vi går forbi hverandre på jobb, hilser vi osv, men f.eks jeg snur meg etter han når vi har passert hverandre. Det gjør ikke han..

Tror dere han kun var ute etter sex den kvelden? Og at han ikke er interessert i en gang et vennskap?

Tror dere han ikke er interessert fordi jeg sa at jeg hadde type, og han derfor er litt tilbakeholden.. ? Jeg tror jeg viser at jeg har lyst på kontakt.. så..

(ja, jeg har type, men skal gjøre det slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få ut fingeren å gjøre det slutt med typen din da! Men bra gjort at du ikke var utro, selv om jeg ikke akkurat hadde satt pris på at dama lå og sov og flørtet med en annen kar. Du er jo utro da, spør du meg...men i langt mildere grad enn om du hadde pult han da.

Siden du avviste han da og gjorde det klart at du hadde type, så prøver han seg vel ikke mer p.g.a. det. Gjør du det slutt og tar initiativ overfor han så finner du jo raskt ut om han er interessert. Om han bare er ute etter sex er jo umulig å vite.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jo gjøre det slutt med den stakkars kjæresten din da. Er ikke akkurat snilt mot han å tilbringe natten sammen med en annen gutt. Dessuten, holde hender og sove sammen regner jeg som noe du IKKE gjør når du har kjæreste. Du kan ikke holde han på gress...! Det er urettferdig.

Hvis han du tilbragte natten med er en fornuftig kar og tenker på at du faktisk var sammen med ham på den måten, til tross for kjæresten, kan han også tenke at han ikke vil noe mer med deg enn bare sex. For han kan komme til å oppleve at du hopper opp i køya med en annen fyr mens du er sammen med ham.

Du finner ikke ut av dette før du gjør noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han har sagt ting som "åh er så altfor mange jenter som blir brent på gutter.. tilbringer en kveld også blir du ikke kvitt de;)"

Det er vel han selv han snakker om her? At han ikke blir kvitt jentene. Jeg ville ikke satset på en gutt som sier noe sånt. Men jeg synes likevel du skal gjøre det slutt med typen din snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det veldig normalt at folk prøver seg på andre når de vet at personen har kjærste? Totalt mangel på moral..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christinejenta

Tusen takk for svar alle sammen.. :) Har bestemt meg for å gi F i han fyren på jobben.. Leste igjennom innlegget mitt nå, og følte meg litt dum. Plutselig gikk det opp for meg at "ja, såklart ville han bare ha noen å rote med(knulle) den kvelden..

Hva har jeg tenkt med.. Jaja, oss jenter iblandt.. Blir så fort sjamert.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...