Marianne Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Ondskapsfull løgn Hva kan motivet være for å gjøre noe så ondskapsfullt, fatter ikke det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Nei det fatter ikke jeg heller. Stakkars mann. Tenk at noen kan gjøre noe slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Hun må jo være helt syk i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre noe sånt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 tragisk, rett og slett tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 burde vært sperret inne for livstid på et eller annet hjem for mentalt forstyrrede mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 skjønner ikke hvilken glede hun får av dette. hun er vel ganske så i ubalanse tenker jeg. men jeg synes det er veldig synd på forelderene som sikkert håper på det mirakelet at datteren skal komme hjem. det finnes ingen go trøst for dem. og kjenne hvor ondskapsfulle noen kan være bare for å lure dem sånn, gjør de sikkert ikke mindre bekymret for hva som kan ha skjedd med datteren deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Stakkars mann, helt utrolig at noen kan lyve om slike ting, hun må være syk eller ute etter penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 En eller annen straff burde hun hvertfall få! Bot OG fengsel kanskje..?... Lurer på om det gledet henne å utføre denne løgnen..? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Gærne folk finnes overalt.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 Det dukker alltid opp folk som påstår at det er de som har gjort det, ved for eksempel bestialske mord og så videre - vet ikke helt hva som går for seg inne i hodene deres.. Sikkert det samme syndrome dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg tenker at hun er vel syk. Kanskje hun leter etter sine egne foreldre og dette er et resultat av det. Jeg tror ikke noen ville gjort noe slikt for å være ondskapsfull. Men at hun kanskje ikke vet helt hva konsekvensene er fordi hun ikke er i stand til å forstå det, hun lever vel i en vanvittig situasjon selv tenker jeg. ja, jeg vet at jeg trekker konklusjoner, men jeg syns dette forumet ofte trekker omvendte konklusjoner, derfor skal jeg begynne å trekke slike konklusjoner som dette. Jeg er litt lei av å lese om alle som må bures inne eller er vonne i seg eller annen type dømming av saker vi faktisk ikke har noen peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 31. juli 2003 #13 Del Skrevet 31. juli 2003 Å, så grusomt gjort! Tenk så glade og fulle av forventning foreldrene må ha blitt da de hørte dette. Helt fryktelig! Slike mennesker kan ikke ha særlig omtanke for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 31. juli 2003 #14 Del Skrevet 31. juli 2003 Folk som spøker med sånt lever et farlig liv, en dag gjør de det mot feil person, da kan det smelle. Først mister folk det aller kjæreste de har, så kommer det en idiot og vekker smerten til live igjen. Ondskapsfult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 31. juli 2003 #15 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har ikke ord for hva jeg mener om dette. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. juli 2003 #16 Del Skrevet 31. juli 2003 Stakkars, stakkars mann! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2003 #17 Del Skrevet 1. august 2003 Tenk og få seg til og gjøre noe slikt! Stakkars mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 1. august 2003 #18 Del Skrevet 1. august 2003 Herregud. At det er mulig sier jeg bare.. :evil: Lurer på hva slags glede hun fikk ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå