Gå til innhold

Stakkars Mann

Marianne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert::kjempesinna::sinna::frustrert::sinna::kjempesinna:

burde vært sperret inne for livstid på et eller annet hjem for mentalt forstyrrede mennesker :sinna::kjempesinna::sinna::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner ikke hvilken glede hun får av dette. hun er vel ganske så i ubalanse tenker jeg. men jeg synes det er veldig synd på forelderene som sikkert håper på det mirakelet at datteren skal komme hjem. det finnes ingen go trøst for dem. og kjenne hvor ondskapsfulle noen kan være bare for å lure dem sånn, gjør de sikkert ikke mindre bekymret for hva som kan ha skjedd med datteren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, helt utrolig at noen kan lyve om slike ting, hun må være syk eller ute etter penger. :kjempesinna::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En eller annen straff burde hun hvertfall få!

Bot OG fengsel kanskje..?...

Lurer på om det gledet henne å utføre denne løgnen..?

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det dukker alltid opp folk som påstår at det er de som har gjort det, ved for eksempel bestialske mord og så videre - vet ikke helt hva som går for seg inne i hodene deres.. Sikkert det samme syndrome dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun er vel syk. Kanskje hun leter etter sine egne foreldre og dette er et resultat av det. Jeg tror ikke noen ville gjort noe slikt for å være ondskapsfull. Men at hun kanskje ikke vet helt hva konsekvensene er fordi hun ikke er i stand til å forstå det, hun lever vel i en vanvittig situasjon selv tenker jeg.

ja, jeg vet at jeg trekker konklusjoner, men jeg syns dette forumet ofte trekker omvendte konklusjoner, derfor skal jeg begynne å trekke slike konklusjoner som dette. Jeg er litt lei av å lese om alle som må bures inne eller er vonne i seg eller annen type dømming av saker vi faktisk ikke har noen peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så grusomt gjort! Tenk så glade og fulle av forventning foreldrene må ha blitt da de hørte dette. Helt fryktelig! Slike mennesker kan ikke ha særlig omtanke for andre. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Folk som spøker med sånt lever et farlig liv, en dag gjør de det mot feil person, da kan det smelle. Først mister folk det aller kjæreste de har, så kommer det en idiot og vekker smerten til live igjen. Ondskapsfult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...