Minttu Skrevet 3. oktober 2009 #621 Del Skrevet 3. oktober 2009 Men det er jo koselig det Har dere planer om å flytte sammen etterhvert? Nei, egentlig ikke.. Ikke enda i hvert fall Jeg vil jo bo for meg selv, og kan eeeegentlig tenke meg å bo litt alene først Men han har ikke lyst enda uansett, og ikke har vi råd til noe heller Ble det noe fest på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #622 Del Skrevet 3. oktober 2009 Mazzi: Jada de kom og nå er det koselig Har spist ost og kjeks og drukket koselige drinker Cosmo var faktisk godt, men det var nok med en om gangen I.K.: Det er sikkert smart Det ble fest på meg gett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. oktober 2009 #623 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det kan hende, jeg vet liksom ikke Jeg vet ikke hva jeg skal eller vil eller noenting Så gøy med en liten fest a! Kost deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2009 #624 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper du koste deg i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det kan hende, jeg vet liksom ikke Jeg vet ikke hva jeg skal eller vil eller noenting Så gøy med en liten fest a! Kost deg? Håper du koste deg i går! I går var koselig Endte opp med at vi dro på en annen fest og var ikke hjemme igjen før klokka seks i morges :dåne: Men jeg sluttet heldigvis å drikke noen timer før, så formen i dag er bedre enn forventet I dag er det avslapping på sofaen med søppel-TV og godis Jeg irriterer meg litt over at jeg faktisk må ordne meg senere for å dra i bursdagselskap.. Jeg har egentli lyst å være litt sjuskete på sofaen i dag.. til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. oktober 2009 #626 Del Skrevet 4. oktober 2009 I dag er det avslapping på sofaen med søppel-TV og godis Sånn er min søndag også. Og slik skal den fortsette. Det blir sikkert koselig i bursdag da. Bra at du er i fin form hvertfall. Og at gårsdagen var morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jada det blir sikkert koselig Men jeg er så giddaløs i dag Også vet jeg av noen venner som skal på kino og se Jenta som lekte med ilden og jeg har mye heller lyst å dra med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 #628 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2009 #630 Del Skrevet 6. oktober 2009 God morgen dinedama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 6. oktober 2009 God formiddag Neffe I dag er det bizzi bizzi på jobb Har fått maaaaasse nye varer som jeg må stable på plass, rydde vekk de gamle varene, få vekk masse rot og ha kunder innimellom Det er en gøy dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2009 #632 Del Skrevet 7. oktober 2009 Håper du har en morsom dag på jobb i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke fult så mye rot å ta var på i dag Men har masse kunder så dagen kommer nok til å gå fort Gleder meg til helga Da får vi besøk av svigersøster fra fredag til lørdag! Da blir det god mat og bare kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 8. oktober 2009 2 månders bryllupsdag Masse hvit snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. oktober 2009 #635 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer med 2 mnd bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 8. oktober 2009 #636 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så mye kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #638 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer med 2 måneder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2009 #639 Del Skrevet 8. oktober 2009 :rødme: Gratulerer med 2 måneder!! :rødme: Og hvor kom den tickeren fra?? Ble nesten litt stressa jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk Tickeren kom fra families.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå