Gå til innhold

Den går ikke inn i meg...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Reddogusikker

Hei! Jeg er en jente på 20 år, og har vært sammen en gutt i et år snart..

Vi har kost en god del med hverandre, og et par ganger har vi også prøvd å ha samleie.. Men, jeg føler at den ikke går helt inn i meg. Dette er litt vanskelig, og vrangt. Vi har prøvd en god del ganger, men den går aldri helt inn, eller inn i det hele tatt for å si det sånn. Hva skal jeg gjøre? Kanskje den er stor for meg? Jeg føler at det blir veldig trangt og gjør vondt når han prøver å putte den inn i meg.. Jeg begynner å skrike, så slutter han. Er det jomfruhinnen min som det gjør vondt pga?

Jeg har lest her på forumet og hørt at det er gøy å ha sex. I mitt tilfelle virker ting anderledes. Hvorfor går den ikke inn imeg? Jeg begynner å bli irritert, bekymret.. OG DESPERAT..

Hva er i veien med meg, han eller oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på lommelegen og se på vaginisme. Rett nok er det trangt i ubrukte rør, men det blir ikke bedre hvis du er desperat. Da reagerer muskulaturen din ubevisst med å knipe sammen. Du må jobbe litt mentalt med "jeg vil gjerne ha den inn" for å slappe av og gi plass.

Du kan jo prøve å sette deg på toppen, og selv presse deg nedpå? Med glidekrem? Han er ikke for stor, for vagina er tøyelig. Hvis han er stor, må det mer oppvarming til men det blir plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Eller pell deg til legen din og få han til å fixe saken !

Ikke legen selv da, men han kan foreta et lite snitt i jomfruhinnen om det er den som er for trang eller du får øvelser som hjelper mot vaginisme )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli kjent med deg selv og bryt jomfruhinnen på egenhånd først. Rigg deg til med diverse god saker og glidemiddel, og kos deg! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for noen år siden da kjæresten min den gang var jomfru. Hun var kjempenervøs og var livredd for å få noe SÅ stort inni seg... (Jeg er IKKE stor...) Heldigvis hadde vi kondomer med glidemiddel på. Vi forsøkte i tre timer, og fikk den bare halvveis inn. Slik lå vi og snakket og koset en stund inntil det plutselig ble litt bedre plass. Hun slappet av litt mer, og jeg lurte pikken min sakte men sikkert lenger inn mens vi pratet og koset. Plutselig var jeg helt inne. Det ble ikke mye sex den dagen, men da vi forsøkte dagen etter, gikk det fint.

Hadde vi ikke vært så forsiktige ville vi nok brukt laang tid på å få det til. Hadde det gjort skikkelig vondt for henne den første gangen, hadde det nok gått lang tid før hun ville ha forsøkt igjen. Fortell ham at du trenger at han forholder seg helt rolig, og at han ikke må stresse deg. Fortell ham at du har veldig lyst, men at det må gjøres på din måte. Dersom han forsøker med "å hoppe i det teknikken" ved å bare kjøre'n inn, kan det få konsekvenser for ditt videre sexliv.

Lykke til, bruk masse glidekrem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glidemiddel hjelper deg helt sikkert. Kan anbefale et medisinsk glidemiddel som heter AquaGlide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...