Gå til innhold

Mitt lille tankeslott


enatupp

Anbefalte innlegg

Hva i alledager skal jeg finne på i dag da... I går overgikk jeg meg selv noe så til de grader.. Jeg støvsuga og vaska nesten alle rom, Vaska aller klær, mannen la sammen noe, jeg bakte boller og pizzasnurrer og hadde besøk pluss at jeg dro bort på besøk i går kveld.. I dag kjenner jeg at arbeidslysten er på null, men det er jo så syyykt kjipt å bare sitte stille en hel dag. Kjenner det at jeg må ha nor å gjøre på om dagene...

Kansje jeg skal ta en tur på byggmakker og se hva det koster for smerpanel til babyrommet.. Hmm... kansje vi har råd til å fixe det i helga :) Det hadde vært helt supert i såfall!! :) hihi

Får vel bare gebynne med å ta ut av oppvaskmaskina og legge sammen hånduker, kansje arbeidslysta kommer eteer det :) Lov å være opptimist??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. Middag hos svigermor.. Vet ikke hva jeg skal forvente meg, men jeg skal i vertfall gjøre mitt for at det ikke blir sure miner..

Mannen har vært hos venner hele helgen og spilt data.. Kjenner jeg savner han skikkelig.. Fikk ikke legge meg sammen med han værken fredag eller i går!! Men våkna jo såklart sammen! Men det er halve kosen å sovne sammen, værtfall når han bare spretter opp for å stikke avgårde igjen.. Gjorde heldigvis ikke det i dag, da masa han seg til en rok, istede for at vi begge skulle få litt nytelse... :(

Jaja.. Han skal værtfall ikke si noe på at jeg tar meg en jente tur til trondheim på januarsalg...... Men rekner med at det ikke faller i god jord.. Nei nå må jeg komme meg av gårde..

(Sorry missbruken av punktum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg kjører hjem til nordmøre i morgen. Bilen min må på verksted IGJEN :frustrert: Nå er det en kule på staget fremme som er gåent.. Og det bråker ikke værre når jeg svinger eller kjører over litt humpete vei :( Og siden verksteder utpå her er dobbelt så dyrt som på det på nordmøre kjører jeg gladlig hjem til familien en tur :) Men har en misstanke om atjeg burde lagt om til vinterdekk.. Men tror jeg står over, Er litt for glad i piggene mine til at jeg vil slide de ut med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir veeeldig irritert på meg selv. Føler ikke at jeg og mennen passer sammen overhode. Men jeg er nok bare kravstor og ekstra hormonell nå. Jeg VET har jeg hatt muligheten til å gjøre alt opp igjen, hadde jeg nok ikke fridd da jeg fridde, og vi hadde mest sannsynlig ikke vært sammen i dag... Dette gjør meg litt redd, og veeeldig trist. Har mest lyst på en mann som kan ta meg til himmels og tilbake en gang i blant, ikke bare si "du kan da vel gå selv". Må sia t tanken om å flytte tilbake til barndomsplassrn min frister bare mer og mer, SÅ vi får se, håper vi en dag får råd til det, kansje ikke nå, men nar baby nr 2 er på vei... Selv om jeg i helga sa at det blir bare en onge!! hehe

Nei nok syting, setti gang og rydd, er hjemme hor mor, og hun skal ha kjerringklubb i kveld og det er ganske rotete her, og det er mye bedre å rydde i andre sitt rot enn mitt eget :)

Og sola skinner, så i dag skal jeg ut å gå meg en tur, besøke de nye naboene,so er min barndomsbestevenn (Meget sexy) og hans kone med to barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt og ingenting egentlig.. Hormoner som løper løpsk, følelser som jeg ikke får til å snakke om og tårer som blir holdt inne.. Men fikk letta litt på trykket i går, gråt og sov i over en time.. Kjenner det skal bli godt å hjem til mannen, men det er også veldig godt å være her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... :tristbla: Ting skal ikke være lett! Er jo helt normalt at hormonene løper litt løpsk nå, men er jo ikke så lett når det står på som verst! :kose: Prøve å tenke positivt da og tenke fremover, på den lille spiren som du snart skal holde i armene dine. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... Brukte 4000kr på EI tann i dag... Var til spesialist of fikk den rotfylt! Må jeg det flere ganger trekker jeg gladlig istede!! Dette tåler ikke økonomien nå før jul :( Og nå verker tanna og arma (tok nøff nøff vaksinen i går og det vil ikke gi seg) så tror kanjse jeg må ty til paracet for å få sove.. Men uansett så syntes jeg 4000 får å ligge der å gape i over en time (ikke tull) med en duk over munnen og lukter man lett kunne spy av var litt drøyt! Ondt i nakken fikk jeg også :( Nei nå tror jeg jeg skal tigge meg til litt masasje med mannen for så å sovne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... Brukte 4000kr på EI tann i dag... Var til spesialist of fikk den rotfylt! Må jeg det flere ganger trekker jeg gladlig istede!! Dette tåler ikke økonomien nå før jul :( Og nå verker tanna og arma (tok nøff nøff vaksinen i går og det vil ikke gi seg) så tror kanjse jeg må ty til paracet for å få sove.. Men uansett så syntes jeg 4000 får å ligge der å gape i over en time (ikke tull) med en duk over munnen og lukter man lett kunne spy av var litt drøyt! Ondt i nakken fikk jeg også :( Nei nå tror jeg jeg skal tigge meg til litt masasje med mannen for så å sovne...

Buuuuh!! Tannlege-shit! Jeg har nylig måtte punge ut nærmere 17 000 for tannlege jeg. Så tyst på deg! :fnise: Men jeg fikk narkose og måtte operere ut to tenner da..så kanskje ikke så rart det ble dyrt... :tongue:

Rotfylling er shit ja...gjort det en gang..aldri igjen. Trekker heller, som du sier! :hoho:

Håper det går bedre med deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buuuuh!! Tannlege-shit! Jeg har nylig måtte punge ut nærmere 17 000 for tannlege jeg. Så tyst på deg! :fnise: Men jeg fikk narkose og måtte operere ut to tenner da..så kanskje ikke så rart det ble dyrt... :tongue:

Rotfylling er shit ja...gjort det en gang..aldri igjen. Trekker heller, som du sier! :hoho:

Håper det går bedre med deg! :klemmer:

Uh.. Den er drøy.. Men mned narkose blir nok alt litt dyrere ja... Men jeg hadde ikke trengt den utgiften nå oppi julegave innkjøpet :(

I dag er heldigvis både tanna og arma mye bedre, fikk til å sove på arma i natt til og med :fnise: Og det er jaggu bra, med tanke på atr jeg nå ska på jobb der det vil bli masse løfing av små barn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jaja, ble ikke noe jobb i dag! Jeg ble booka for sikkert nesten en måned siden, og hadde i går en sterk følelse av at de hadde glem,t det. Når jeg kom på jobb, sjønte ingen noe som helst, for det var joe en annen dame som skulle komme, dermed fikk jeg rett og dro hjem igjen etter en liten stund. Enda godt jeg ikke måtte kjøre langt for denne jobben :ler: Så nå blir det husarbeid istede..

HAr som plan å få gjort diverse i dag.

-Støvsuge på alle rom

-Vaske badet DONE

-Legge sammen klær DONE

-Rydde garderoben DONE

-Tørke støv DONE

-Vanne plantrer DONE

Håper jeg får gjort alt dette, selvdisiplin er ikke mitt sterke felt, så han hende det bli masse glaning på datan istede.. hehe

Endret av enatupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skulle vi liksom inn til byen på gjør din bolig bedre messe. Jeg har gledet meg som en unge til lørdagsgodt på dette. Men når vi stopper for å ta ut penger har vi bare 500 på konto, :kjefte: ferja koster 81kr en vei og det koster 80kr å komme inn pr. pers, ergo da har vi ikke så masse å rutte med til mat og bensin neste uke. Så da snudde vi på ferjekaia og kjørte hjem igjen, nå er jeg så ufattelig trist at jeg synes nesten det er litt teit selv... :trist: Men med mine hormoner og suuuper kjedelige hverdag var dette et STORT lyspunkt å glede seg til... Endelig noe vi kunne gjøre sammen og som var litt utenfor rutinene. Vi har egentlig gledet oss til dette siden vi var der i fjor, og i år håpet vi på å komme over et supert varmepumpetilbud.. Men neeeeeida.. Så da blir vel den dagen her den andre lik, sitter i sofan å glor på datan... Prøve å ta meg en tur til venninna mi som pusser opp hus, men da må jeg skifte klær først, jeg hadde jo tros alt pynta meg litt itl jeg skulle til byen.... :trist: Håper dagen bare blir bedre nå, men har mine tvil! Om en dag starter dårlig er det sjeldent at den blir bedre :sukk: (Spesielt med denne innstilingen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOD.... Nå har jeg vært våken en time, kl 7 måtte jeg bare stå opp og det enda jeg har INGEN planer i dag!!!!! Skal vedde på at de ikke ringer fra jobb i dag når jeg faktisk er tidlig oppe og føler meg utkvitlt.. hmmm! Finne på da mon tro.. Kansje jeg skal begynne på julevasken å vaske kjøkkenskap og kjøkkentak.. Fristet ikke så veldig akkurat nå, men noe må jeg gjøre i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei her er jeg ikke flink nok til å skrive altså...*slag på lanken til Redbird!*

Noe nytt å fortelle i din hverdag da snupp? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Kan vel ikke si at jeg er så veldig aktiv selv fortiden... Er nok mange tanker jeg skulle skrevet ned, men det blir liksom aldri...

Ting går i samma traltet som bestandig, og jeg drømmer om å pusse opp hus, bygge nytt hus, kjøpe hest, flytte til min hjemplass!!!

Savner SNØ!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En riktig go jul, og et lykkelig og godt nyttår til alle som måtte titte innom her!

I morgen drar jeg hjem til mor og far med mannen og bilen full av gaver for å feire jul der! Skal bli så utrolig godt :) Dette har jeg sett fram til en stund nå!

HEr hjemme har det vært jul hele desember. Men på søndag kom juletreet inn og det ble pyntet! Så ganske fort at nesteår blir det nytt juletre, er allergisk mot gran og furu er ikke juletre, derfor har vi plastikk :)

:nissegutt: GO JUL :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...