Gå til innhold

Mitt lille tankeslott


enatupp

Anbefalte innlegg

Hei og :velkommen: til mitt lille tankeslott eksperiment!

Litt om meg selv først. Er 23 år, gift med Mannen\Gubben på 25år og bor i et nydelighus på en super plass, med Fantastisk utsikt! Har hund og prøver nå på barn.. Vi feirer 1 års bryllupsdag nå ganske snart (12.juli).

Jeg jobber som vikar i barnehage, noe som egentlig er helt greit, men lønna er crap. Håper på noe fast snart! har bestandig hatt en lidenskap for hest, men det er litt vanskelig å drive med siden jeg er meget allergisk :(

Liker å se tv og det går mest på C.S.I og den slags.

Tenkte å lage en generell dagbok da prøver dagboka mi ofte blir full av hverdagslige ting. Her kommer jeg til å poste det forskjellige som sjer i mitt noe uintresange liv. Mest for min egen skyld. Kjekt å få klarnet hode noen ganger. Er bipolar, så det er ofte det hoper seg opp i toppen. kan fort ha tusen taker på en gang, og ikke alle er like nyttige eller til hjelp.

De gjenstår det bare å se om jeg får teken på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har ikke noe og si, men tror du jeg holder munn ;)

Åssen hund har du? Jeg har en Golden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ikke noe og si, men tror du jeg holder munn ;)

Åssen hund har du? Jeg har en Golden :)

Hei Hei! bare bra at noen snakker :)

Har en blanding mellom gorden og engelsk setter, men hun ser helt ut som en gorden setter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er nest sistet dagen på jobb før det blir ferie. Gleder meg stort! Skal bli godt med langhelg :) I morgen skal jeg nok ligge på stranda hele dagen!! Men skal huske solkrem denne gangen!! hihi! uff klokken går fra meg, på tidew å kjøre avsted til alle de koselige barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme fra jobb, og føler meg helt pumpa grunnet varmen :Nikke:

Nå er det bare å lade opp til å :trene: Gruer meg litt, men jeg trenger det!

Blir bare så demotiver når jeg har trent fast to til tre ganger i uka i tre fire måneder å eneste framgangen er at jeg blir sterkere.. Er ikke akkurat store muskler jeg vil ha.. Men mindre fett.... føler meg alt for stor og skikkelig uvell med kroppen min. Hvordan jeg har klart det aner jeg ikke, men har værtfall fått ca 25kg mer løpet av 2 år :( virkelig trist :grine:

Så har du tips til meg, tar jeg imot med takk... har også kuttet ut brødmat! nå har jeg et brødmåltid om dagen og det er på jobb.

Det kom tåke rullende inn fra sjøen, så nå er sola borte! Nesten litt godt :)

Skal senere på hotellet på middag med jobben til Mannen! det skal bli godt, å slippe å lage den selv for en gangs skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har jeg endelig fri og hadde tenkt å vaske bil, gå på stranda og ha det gøy... men det er faktisk overskyet, så jeg tror jeg skal benytte anledningen til å rydde huset, det har jo ikke blitt gjort på aldri så lenge siden det er så fint vær... Men nå må jeg ta et skippertak, før vi gror ned i støv, grus og hundehår!

Arbeidslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var enda en dag over. har følt meg passe grinete i hele dag, noe Mannen har fått merke :( Men fikset neglene hos svigerinna mi, så nå er totelottene sommer fin :biggrin: Fikk også unna litt :husarbeid: noe som trenges sårt her i huset. Bilen er fortsatt like møkkete, men fåt ta den til helga i solsteiken :plystre:

Ellers har gjert gjort fint lite, sett ferdig C.S.I sesong 9 og kost meg inne i behagelig tempratur til en forandring!

I morgen skal jeg til byen, på tide med en tannlegetime :tannverk:

Skal også ha med bestevenninna, så vi skal kose ogg med litt :shoppe: gleder meg masse :)

Nå sier jeg natta og håper på litt :kose: før :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:vinke:

hei på deg :)

ville bare innom å hilse på igrunn jeg..hadde ikke så mye annet å si akkurat nå men..hehe...

jeg måtte selv ta et skipper tak i går, da hadde vi grodd igjen i kattepels, støv og mye annet rart og mye rot som måtte ryddes opp i.. du kan si at støvsugeren er min bitre fiende og er alltid redd for at vi må kjøpe oss nye etter at jeg har holdt på med den :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag starten ganske dålig egentlig.. hadde en liten krangel over helt teite ting med mannen :( men det gikk seg til utover dagen! Mannen har jobbet med platten vi holder på å bygge og jeg har faktisk vasket gulv og bil!!! jeg er helt sjokka! Men det var kald vind ute, så fristet lite å sole seg... håper på bedre vær i morgen!

Kvelden ble avsluttet med to venninner på middag og snakk hjemme hos meg! hatt en super kveld! Men skal så absolutt slanke meg nå... brudekjolen min passer ikke lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå får jeg lagt deg til mine innlegg! :fnise:

Så koselig at du har startet en generell dagbok du også da! :klemmer:

Jeg var lur og leide brudekjolen min jeg. Da slipper jeg å tenke mer på det! :fnise: Kanskje du var som meg og gikk ned en helt sykt masse rett før bryllupet? Kjolen min var en tanke for stor den ennå jeg hadde tilpasset den en uke før! :hakeslepp: Trodde ikke jeg hadde gått ned da, men et bryllup gjør mye med kroppen!

Er så godt å være gift vettu, så da spiser vi så godt. ;)

Er sikker på at du ikke er så ille som du selv tror! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hei på deg :)

ville bare innom å hilse på igrunn jeg..hadde ikke så mye annet å si akkurat nå men..hehe...

jeg måtte selv ta et skipper tak i går, da hadde vi grodd igjen i kattepels, støv og mye annet rart og mye rot som måtte ryddes opp i.. du kan si at støvsugeren er min bitre fiende og er alltid redd for at vi må kjøpe oss nye etter at jeg har holdt på med den :sjenert:

:)

Heisann! kosli at du tok turen innom! Jeg kan ikke si at moppen og jeg er bestevenner heller... Og det vises kan du tro... Oppdaget nå at hunden har begynt å røyte :sinna: da må jeg jo støvsuge og vaske mye oftere... På stua har jeg et helt fantstisk fint gult, MEN... det er helt håpløst å få helt rent. Det er "riller" og "mønster" etter treværket og det legger all mulig slags dritt seg.. MEGET frustrerende. Kan jo vaske det bare en vei... å da blie det heller ikke helt bra... Nei skal nok skifte gulv med tiden ja... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå får jeg lagt deg til mine innlegg! :fnise:

Så koselig at du har startet en generell dagbok du også da! :klemmer:

Jeg var lur og leide brudekjolen min jeg. Da slipper jeg å tenke mer på det! :fnise: Kanskje du var som meg og gikk ned en helt sykt masse rett før bryllupet? Kjolen min var en tanke for stor den ennå jeg hadde tilpasset den en uke før! :hakeslepp: Trodde ikke jeg hadde gått ned da, men et bryllup gjør mye med kroppen!

Er så godt å være gift vettu, så da spiser vi så godt. ;)

Er sikker på at du ikke er så ille som du selv tror! :klemmer:

Ja måtte ha en til å skrive hva som helst i også ;)

Jeg prøvde å gå ned til bryllupet, men kroppen min reager på stress med å legge på seg, så det funket dårlig :sukk:

Meget godt å være gift ja, det er sant ;)

Mine venner sier jeg ikke ser så stor ut, pga at jeg er meget høy.. Men har vansker for å tro på de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja måtte ha en til å skrive hva som helst i også ;)

Jeg prøvde å gå ned til bryllupet, men kroppen min reager på stress med å legge på seg, så det funket dårlig :sukk:

Meget godt å være gift ja, det er sant ;)

Mine venner sier jeg ikke ser så stor ut, pga at jeg er meget høy.. Men har vansker for å tro på de ;)

Du er sikkert NYDELIG!! :nigo::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler alt skal være helt super nå.. Men har en snikende følelse av at det kommer til å sje noe ikke positivt snart. Er litt bekymra for at jeg ikke har jobb, men har søkt på masse forskjellig, så håpe det bli noe snart! Vikar i barnehage er ikke akkurat noe å bli rik av :blink:

Sa til Manne i går at det er ganske typisk! Nå ting ser ut til å ordne seg for oss, er det noe som ryker og vi havner i gjørma. Han klarer å fungere normalt, men meg går det litt mer innpå når vi sliter økonomisk og såvitt klarer å ha til mat på bordet.

Nå er vi jo gravide, viste jo om jobbsituasjonen da vi begynte å prøve, så det er ingen overaskelse. det som værre er at bilene må på verksted begge to :( håper det ikke er noe alvårlig med de.

I dag har jeg fri, og skal prøve å ikke sitte foran datan hele dagen.

Har masse som skal gjøres i huset:

-Rydd ut av oppvaskmaskina

-Rydd kjøkkenbenk

-Sorter Casa varer

-Lever Casa varer

-Skift på senga -> utsetter det til helga, siden mannen skal være hjemme alene og sjansene for hunden da ligger i senga er stor!

-Rydd bad

-Vask klær

-Legg sammen klær

-Vask vindu innvendig på bil

-Rydd gjesterommet

-Støvsug alle gulv

Uff, dette er alt for mye.. jaja, får vel bare starte!

Spotify holder meg med bra musikk så da går det greit!! :)

:filer::pisk::husarbeid:

Endret av enatupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk! ser på minnestunden til michael jackson og kan ikke tro han er borte..

Tror han var noe av det første på engelsk jeg hørte, har fortsatt vinylplata :) Og når han kom på MTV som far så på heletiden måtte han skru opp, for thriller var og ble en yndling :)

Med mine gravidhormoner er dette helt fælt å se på.. gråter jo av alt... Snufs

Jaja, det var enda en jeg aldri fikk oppleve live..

RIP MJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Jeg føler meg ensom :(

Hater det.

Skal bli godt å komme hjemt il mor og far i morgen! min kjære kusine med barn er også på besøk !!

Har bare lyst til å sette meg ned å gråte :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sukk... Jeg føler meg ensom :(

Hater det.

Skal bli godt å komme hjemt il mor og far i morgen! min kjære kusine med barn er også på besøk !!

Har bare lyst til å sette meg ned å gråte :grine:

:klemmer:

"You are not alone, I am here with you, though you're far away, I am here to stay." ;):hjerte:

Gråt som et lite barn under minnestunden jeg og..Ble verst under "We are the world" og "Heal the world". Tror det er første gang jeg har sunget "Heal the world" surt, pga jeg gråt og gråt og gråt...Og knakk helt sammen da Paris sa noen ord... :grine: Tror det plutselig gikk opp for meg i kveld at han ER borte... :tristbla:

Men uansett, en stor :klemmer: fra meg til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg faktisk for rastløst til noe som helst, prøvde å se en csi episode for å få tiden til å gå, men det hjalp ikke det spor.. Så jeg får vel bare sette meg i bilen og kjøre hjem til mor og far! Gleder meg, skal bli godt å komme hjem!

Se over huset en tur først om det er noe som må gjøres, har rydda unna klærne jeg vaska i går, så noe har jeg gjort i dag. Synes det er litt kjipt å våkne 08.30 lys våken når jeg har fri... Men det går vel snart over tenker jeg! hehe

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med graviditet. Du er nå sporty så lager en dagbok utenom graviditetsdagboken. Når jeg var gravid var jeg i en egen bobble :) Holder meg her inne jeg da, siden jeg ikke er gravid eller er en prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med graviditet. Du er nå sporty så lager en dagbok utenom graviditetsdagboken. Når jeg var gravid var jeg i en egen bobble :) Holder meg her inne jeg da, siden jeg ikke er gravid eller er en prøver :)

Takk takk! Synes det er greit å få tankene delt litt av og til! vist ikke blir jeg gal av bare å tenke på graviditeten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...