Gå til innhold

Mitt lille tankeslott


enatupp

Anbefalte innlegg

Hei og :velkommen: til mitt lille tankeslott eksperiment!

Litt om meg selv først. Er 23 år, gift med Mannen\Gubben på 25år og bor i et nydelighus på en super plass, med Fantastisk utsikt! Har hund og prøver nå på barn.. Vi feirer 1 års bryllupsdag nå ganske snart (12.juli).

Jeg jobber som vikar i barnehage, noe som egentlig er helt greit, men lønna er crap. Håper på noe fast snart! har bestandig hatt en lidenskap for hest, men det er litt vanskelig å drive med siden jeg er meget allergisk :(

Liker å se tv og det går mest på C.S.I og den slags.

Tenkte å lage en generell dagbok da prøver dagboka mi ofte blir full av hverdagslige ting. Her kommer jeg til å poste det forskjellige som sjer i mitt noe uintresange liv. Mest for min egen skyld. Kjekt å få klarnet hode noen ganger. Er bipolar, så det er ofte det hoper seg opp i toppen. kan fort ha tusen taker på en gang, og ikke alle er like nyttige eller til hjelp.

De gjenstår det bare å se om jeg får teken på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har ikke noe og si, men tror du jeg holder munn ;)

Åssen hund har du? Jeg har en Golden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har ikke noe og si, men tror du jeg holder munn ;)

Åssen hund har du? Jeg har en Golden :)

Hei Hei! bare bra at noen snakker :)

Har en blanding mellom gorden og engelsk setter, men hun ser helt ut som en gorden setter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er nest sistet dagen på jobb før det blir ferie. Gleder meg stort! Skal bli godt med langhelg :) I morgen skal jeg nok ligge på stranda hele dagen!! Men skal huske solkrem denne gangen!! hihi! uff klokken går fra meg, på tidew å kjøre avsted til alle de koselige barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme fra jobb, og føler meg helt pumpa grunnet varmen :Nikke:

Nå er det bare å lade opp til å :trene: Gruer meg litt, men jeg trenger det!