Gå til innhold

Embossing

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Ikke helt personlig (bortsett fra at jeg har fått en hel masse nydelige kort..) Men en god veninne er en kløpper på området og kan/vet alt som er å vite (det tror jeg i allefall)! Så jeg kan godt spørre henne! Hva er det du lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy - lagde alle invitasjonene og bordkortene til bryllupet med denne teknikken. Det er egentlig søsteren min som er eksperten, men jeg får slippe til i ny og ne.

Ganske dyrt med stempler osv., men det blir utrolig fint, og det er bare fantasien som setter grenser. Gøy å lage opp en del kort når man har ledig tid - til forskjellige anledninger.

Du kan finne mye om dette på nettet, f.eks her: http://www.kreativ-hobby.net/Stempling%20-...20startside.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og fint!

Vi pyntet også både invitasjonene og bordkortene i bryllupet vårt med denne tekniken, og synes det ble veldig fint :D

Er ingen kløpper på slike ting, men dette var lett, man stempler, drysser, rister av det overføldige og så varmer man det litt. Vi brukte varmepistol og det fungerte flott.

Et tips er å ha et rent hvitt ark under når man heller på pulveret, for da kan man helle det som er for mye tilbake etterpå, slik at man ikke søler bort så mye.

Spør i hobbybutikken der du kjøper det så får du mange råd. Vi kjøpte det på panduro, de har butikker flere steder både i Norge og Sverige (kanskje flere steder og for alt jeg vet :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...