Gå til innhold

Endelig er jeg over henne!

Gjest Endelig!

Anbefalte innlegg

Gjest Endelig!

Heisann alle sammen!

Jeg har nå ENDERLIG greid å komme helt over eksen min! I var sammen i litt over 1. år og slo opp i juleferien. Vi har fortsatt god kontakt og alltid hatt det siden bruddet, men jeg har elsket henne for mye. Og det å vite at hun fant en annen veldig kjapt etterpå har ikke gjort det noe lettere. Misunerligheten har virkelig preget livet mitt disse siste måneden. (halve året).

Så i dag hadde jeg og en vennine jeg jobber med en lang og god samtale. Jeg har ikke sett henne siden Mars og det er 7 måneder siden vi faktisk var kjærester. Jeg elsker henne jo enda, men takket være venninen min føler jeg nå at hun bare er en god venn! Hun fikk meg til å innse at jeg faktisk har ett utrolig bra liv uten henne, (eller kun med hun på MSN da).

Dette er så utrolig deilig. Jeg føler meg fri. Måtte bare få dette! Så ett god tips til alle som sliter med kjerlighets sorg, snakk med en som faktisk kan se at du enda lever, at du ikke er tapt. Og at det finnes så utrolig mange andre der ute, som antagelig passer deg bedre og!:)

Fortsatt god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Natalie_*
Heisann alle sammen!

Jeg har nå ENDERLIG greid å komme helt over eksen min! I var sammen i litt over 1. år og slo opp i juleferien. Vi har fortsatt god kontakt og alltid hatt det siden bruddet, men jeg har elsket henne for mye. Og det å vite at hun fant en annen veldig kjapt etterpå har ikke gjort det noe lettere. Misunerligheten har virkelig preget livet mitt disse siste måneden. (halve året).

Så i dag hadde jeg og en vennine jeg jobber med en lang og god samtale. Jeg har ikke sett henne siden Mars og det er 7 måneder siden vi faktisk var kjærester. Jeg elsker henne jo enda, men takket være venninen min føler jeg nå at hun bare er en god venn! Hun fikk meg til å innse at jeg faktisk har ett utrolig bra liv uten henne, (eller kun med hun på MSN da).

Dette er så utrolig deilig. Jeg føler meg fri. Måtte bare få dette! Så ett god tips til alle som sliter med kjerlighets sorg, snakk med en som faktisk kan se at du enda lever, at du ikke er tapt. Og at det finnes så utrolig mange andre der ute, som antagelig passer deg bedre og!:)

Fortsatt god uke alle sammen!

Så bra du kom over henne! Det er en tung prossess, det vet jeg alt om. Kjærlighetssorg er det verste på jord, men det går som regel over!

Ha en fantastisk god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hadde du vert over henne hadde dualdri skrevet her...

Og, hun som alle andre kvinner, hadde en mann på lur før hun dumpet deg... Jippi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vert over henne hadde dualdri skrevet her...

Og, hun som alle andre kvinner, hadde en mann på lur før hun dumpet deg... Jippi...

Dårlige erfaringer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det andre?

Livet er fult av herlige øyeblikk man burde huske uansett hva som skjer i ettertiden av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det andre?

Hvis du ikke hadde vært så miljøskada, hadde jeg bedt deg på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne den hvis du er fri! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

*Seriøst forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Seriøst forvirra*

Du er jo genial. Skulle vært fler menn som deg i verden. Bortsett fra at du er en smule bitter... høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Du er jo genial. Skulle vært fler menn som deg i verden. Bortsett fra at du er en smule bitter... høhø.

*Noterer seg for et kompliment. God gjemt, men dog...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Noterer seg for et kompliment. God gjemt, men dog...*

Haha, ta det som et kompliment! Absolutt ment sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå ENDERLIG greid å komme helt over eksen min!

Skjønner ikke hva du maser om... Jeg var over eksen min før det ble slutt :D Og vi hadde vært sammen nesten 5 år - hehe.

Gråt ikke over spilt melk og kom deg videre her i livet. :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar

Det jeg bare ikke begriper er hvorfor noen vil ha en eks. som venn!?

Det er alt eller ingenting som gjelder min venn .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Å være venn med eksen kommer det sjelden noe godt utav, spesielt om den ene sliter litt med å komme over vedkommende. Snakker sporadisk med min forrige eks, kun på msn en gang i mnd eller noe slikt. Ikke det at jeg har følt så veldig for å oppsøke henne eller ta kontakt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Ja, dette vennestyret er bare noe dritt! Hvem tjener på det liksom! Ikke den som ble dumpa i hvert fall! Er du så dum at du dumper meg, så bør du sannelig ha et liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...