Gjest Gjest_henriette_* Skrevet 29. juni 2009 #1 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg ble singel for 2 år siden, og har siden den gang forelsket meg en gang, han var ikke interessert. Nå har jeg blitt betatt i en ny, han er så perfekt på alle måter, men selvsagt ikke interessert. Det mangler ikke på tilbud om dater, og jeg får ofte vite at de jeg har datet får følelser for meg, men disse klarer jeg ikke å utvikle romantiske følelser for tilbake. Hvorfor blir jeg bare interessert i de jeg ikke kan få? Jeg er redd for at jeg stiller for høye krav, og at jeg aldri vil oppleve lykkelig forelskelse og kjærlighet. Hvordan kan jeg gjøre meg selv mindre kravstor? Synes det dukker opp par som møtes, dater og forelsker seg over alt nå. Selv virker det ut til at jeg er dømt til å aldri få de jeg får interesse for. Er det flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2009 #2 Del Skrevet 30. juni 2009 Du vet når man måler sitt eget selvbilde på hvem man kan få så må man jo alltid bli skuffet. Sier seg selv det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Del Skrevet 30. juni 2009 Kvinner har som regel lite å gi. Derfor søker de en sterk mann som kan gi dem alt. Problemet er bare at sterke menn sjelden gidder å gi så mye til en som har lite å gi tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virgo35 Skrevet 30. juni 2009 #4 Del Skrevet 30. juni 2009 Join the club! Det MÅ nesten være en kjemi der hos begge, hvis ikke blir det bare...feil. Jeg har prøvd å bli kjent med menn uten å ha vært betatt eller forelska, bare for å gi det hele en sjanse, håpe på at følelser vokser fram, men savnet etter å "sveve på en forelska sky" har blitt for stor. Er ikke alltid lett å sette fingeren på hva det ER heller, stort sett er det jo hyggelige og oppegående menn, men man blir bare ikke forelska i gud og hvermann. Det samme antar jeg gjelder for menn også! Men det er alltid et unntak: Min største forelskelse til nå var med en som i utgangspunktet kun var en venn/studiekamerat, men som etter hvert utviklet seg til å bli - i mine øyne - drømmemannen! Det ble dessverre ikke noe av dette forholdet, men erfaringen fra den gangen gjør at jeg har prøvd å stille med et mer åpent sinn, iallefall med de jeg føler en "vennskapskjemi" med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. juni 2009 #5 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg ble singel for 2 år siden, og har siden den gang forelsket meg en gang, han var ikke interessert. Nå har jeg blitt betatt i en ny, han er så perfekt på alle måter, men selvsagt ikke interessert. Det mangler ikke på tilbud om dater, og jeg får ofte vite at de jeg har datet får følelser for meg, men disse klarer jeg ikke å utvikle romantiske følelser for tilbake. Hvorfor blir jeg bare interessert i de jeg ikke kan få? Jeg er redd for at jeg stiller for høye krav, og at jeg aldri vil oppleve lykkelig forelskelse og kjærlighet. Hvordan kan jeg gjøre meg selv mindre kravstor? Synes det dukker opp par som møtes, dater og forelsker seg over alt nå. Selv virker det ut til at jeg er dømt til å aldri få de jeg får interesse for. Er det flere som har det slik? Du har vært singel i 2 år, og så er "kjærligheten håpløs?". Blitt betatt av 2 stykk som ikke gjengjeldte, det er noe du må regne med skjer - sånn er det for mange. Høres ut som overdreven syting for min del. De parene som møtes og blir sammen "overralt" har vel bare hatt flax å truffet noen - uten at du vet hvor lenge de har vært single - eller så er de mindre kravstore enn deg. Svært mange folk som ikke klarer å være single, og er sammen med folk bare for å ha noen å være sammen med - altså kriteriene for en kjæreste er at han/hun ser ok ut og er ok å henge sammen med. Endret 30. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #6 Del Skrevet 30. juni 2009 Menn har som regel lite å gi. Derfor søker de en sterk kvinne som kan gi dem alt. Problemet er bare at sterke kvinner sjelden gidder å gi så mye til en som har lite å gi tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #7 Del Skrevet 30. juni 2009 Dæven så original gjesten over var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 30. juni 2009 #8 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg foretrekker en kvinne som jeg føler er avhengig/ helt betatt av meg. Om hun har sine feil så er det kun ting som jeg finner spesielt tiltrekkende og søte. Også er det som oftest dette vi husker senere da. Er nok bare å vente til du treffer en som passer deg. Det er så utrolig mange forskjellige, så at det ikke finnes minst en håndfull, er bare tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juni 2009 #9 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg ble singel for 2 år siden, Og problemet her er? Vi snakker om to små år. Mange andre går et helt liv ukysset! Begynner panikken å gripe deg allerede nå bør du skaffe deg en FF mens du venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #10 Del Skrevet 30. juni 2009 Bedre å være alene enn å være sammen med feil person. Jeg har samme problemet. De jeg vil være sammen med vil ikke være sammen med meg. Jeg er ganske sær og faller for sære menn. Helst menn som er så sære at de ikke vil ha noe fast forhold. Så enkelt det hadde vært hvis jeg falt for A-4 menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 30. juni 2009 #11 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har det også slik. De som jeg fint kunne tenke meg som kjærester, vil ikke ha meg, og motsatt. Typisk... Og jeg skjønner den der, TS, at du sier at det virker som om alle rundt deg finner seg eller har kjæreste. Men sånn er det også hvis man f.eks. går rundt og er redd man er gravid, da er plutselig alle rundt deg gravide. Og du ser vaggende damer gå rundt på butikken. Men dette er jo kun fordi vi fokuserer på nettopp den ene tingen. Vi får bare håpe at "den rette" dukker opp før eller senere Jeg har "bare" vært singel i 22år, så jeg skal ennå vente litt med de desperate handlingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 1. juli 2009 #12 Del Skrevet 1. juli 2009 Forteller vi alle vi er interessert i som kjærester at vi er interessert i dem??? Jeg er blant de som ikke forteller det, men føler meg frem. Det kan være andre som meg som kan holde for seg selv at de er interessert med mindre man oppfatter noen signaler på interesse. Det vil si at hvis jeg møter noen som er akkurat som meg, så vil vi ikke utvikle noe forhold hvis begge er for tilbakeholdne med føleleser. Da kan jeg jo gå rundt å være betatt av noen som jeg tror ikke er interessert, men som faktisk er det. Gutter er jo mindre flinke til å oppfatte signalene vi jenter sender ut, så hvis man tilnærmer seg dem på en beskjeden måte, kan de oppfatte det som noe alminnelig og ikke en større interesse enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #13 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Gutter er jo mindre flinke til å oppfatte signalene vi jenter sender ut, så hvis man tilnærmer seg dem på en beskjeden måte, kan de oppfatte det som noe alminnelig og ikke en større interesse enn det. Det er jeg veldig enig i, det gjelder i alle fall for undertegnende . Jeg tar lett ting for vanlig høflighet/vennelighet...Irriterer meg maksimalt når jeg 4 uker senere finner ut at hun var "heelt klar" og nå er det for sent.. Jeg trenger litt teskje-behandling, eller i alle fall signaler som er klarere enn signalet på en sort hvit tv med knekt antenne, men nå har jeg vært borti damer som er umulig å skjønne signalene til å å da...eller jeg skjønner de i alle fall ikke Endret 1. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juli 2009 #14 Del Skrevet 1. juli 2009 Forteller vi alle vi er interessert i som kjærester at vi er interessert i dem??? Niks. Det får INGEN vite noe om i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 1. juli 2009 #15 Del Skrevet 1. juli 2009 Niks. Det får INGEN vite noe om i det hele tatt. Nettopp;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå