Brand Skrevet 5. juli 2009 #21 Del Skrevet 5. juli 2009 Kan vagt erindre noe som het "Atari" fra mine barndoms dager. Kjøpte meg PS2 under en kortere sykemeldingsperiode for noen år tilbake, og fant fort ut at overgangen, samt alle årene uten noen form for data-/ tvspill gjorde meg ubrukelig i nevnte aktivitet Da var det godt å parkere spillkonsollen til fordel for en relativt velfylt bokhylle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 5. juli 2009 #22 Del Skrevet 5. juli 2009 Da var det godt å parkere spillkonsollen til fordel for en relativt velfylt bokhylle Hvorfor er de to tingene gjensidig utelukkende? :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brand Skrevet 5. juli 2009 #23 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvorfor er de to tingene gjensidig utelukkende? :| Hva mener du? Det er sikkert mulig og både glede seg over bøker og data-/ tv-spill. Men for min egen del ble møtet med PS2 en så stor overgang, at selv et barnespill i aldersgruppe 3+ ble for komplisert for meg Derfor støver nok PS2`en ned her hos meg, jeg har ikke rørt den på flere år, og jeg har forlengst funnet andre verdier jeg heller fyller fritiden med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 5. juli 2009 #24 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, det er sikkert like turn-off som en dame som bruker masse av tiden sn på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 5. juli 2009 #25 Del Skrevet 5. juli 2009 Samboeren liker godt å dille med pcen og det synes jeg i grunnen er greit. Da har jeg iallefall en fornøyd mann i hus.. Han er også sånn at hvis jeg spør om han kan gjøre noe i huset, så gjør han det. Han legger vekk spillene da. Det er som noen av dere andre skriver, en hobby på lik linje med andre hobbyer. Jeg unner han den kosen han har med pcen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #26 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg spiller onlinespill, og jeg skulle ønske forloveden hadde vist interesse for å bli med. Jeg møtte et ektepar som sa de var 50 år og spilte sammen; må innrømme at jeg ble litt misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå