Gjest jane25 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 hei! har gått på provera en stund nå ( på 3 brett), fordi jeg ikke har hatt mensen siden okt. 08.. (skal bruke 10 tab til.. )og har jeg ennå ikke fått mesturasjon, så ja.. men det finner vel legen ut.. men har gått opp såå mye i vekt nå, og jeg spiser for lite og er for aktiv til at det er livsstilen sin feil.. har blitt 5 cm større i midjen på 3 mnd! ( er IKKE gravid heller.. ) har slutte på p-piller også, legen ville at jeg skulle prøve å gå uten.. noen som vet om det er derfor at jeg har fått kviser? har ALDRI hatt kviser i mittt liv.. (er 25 år) men fikk det da jeg slutta på pilla.. tilfelldighet?? skal til gynokologen igjen i august, så får vel noe svar da.. men om noen har noen ider mens jeg venter... god sommer!
Gjest Tjopp Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 noen????? Har spist to brett selv, men ikke merket noe vektøkning, men det kan jo bare være hormonelt som rammer enkelte. Kanskje du spiser mer enn du tror eller er mer i ro enn du tror?
Gjest jane25 Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 jeg har ikke funnet ut om vekt har noe med provera og gjøre.. men kviser har!! er vist den største og vanligste bivirkningen..(juhu) tar sise tab i morgen, er det noen som vet om lang tid det tar før kvisene blir borte???????? jeg har hatt perfekt hud i hele mitt liv, så nå vil jeg tilbake dit lissom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå