Gå til innhold

Kan noen gi meg noen oppmuntrende ord?

Gjest Gjest_Natalie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Natalie_*

Drøss på med fordeler med singellivet! Jeg har det trist i dag, skikkelig trist..uten at jeg helt vet hvorfor. Jeg er bare såå dritt lei singellivet. Jeg savner en kjæreste mer enn noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull og tøys! Det er sommer, det er sol og det er verdens beste tid å være singel på! Du kan sommerflørte med hvem du vil, ligge i parken en hel dag uten å ta hensyn til noen (bare kikke gjennom solbrillene på alle som går forbi), sove så lenge du vil uten at noen vekker deg (når du har fri da ;)), være med venner så mye du vil, feste uten forpliktelser. Livet er bra! Ikke vær trist og ha det kjipt. Kjæreste får du tidsnok uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Natalie_*
Tull og tøys! Det er sommer, det er sol og det er verdens beste tid å være singel på! Du kan sommerflørte med hvem du vil, ligge i parken en hel dag uten å ta hensyn til noen (bare kikke gjennom solbrillene på alle som går forbi), sove så lenge du vil uten at noen vekker deg (når du har fri da ;)), være med venner så mye du vil, feste uten forpliktelser. Livet er bra! Ikke vær trist og ha det kjipt. Kjæreste får du tidsnok uansett :)

Så søt du er :) Nå fikk du meg til å smile! takk!

Skal prøve å ikke tenke mer på det, selv om det er vanskelig!

Ha en fantastisk sommer Milly! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk sommer du også! Og husk at en kjæreste som regel dukker opp når du slutter å lete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan flørte med hvem du vil! Mange jenter missunner deg det :jepp: Tenk så spennende det er når du har møtt en ny mann, som kysser deg for første gang ;)

Og du kan få deg hund/katt hvis du vil, uten at en kjæreste trenger å mene noe om det.

Og du slipper å være med på besøk til svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og du slipper å tilbringe hele sommerferien i en liten seilbåt i drittvær.. Bare fordi du bestemte hva påsken skulle brukes til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det er sikkert greit nok å være singel på en så fin sommerdag som i dag. Men det er MYE bedre å ha en fantastisk kjæreste!

*lykkelig* :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_eli_*

Tenk så heldig du er som slipper å diskutere/krangle med en mann hvor dere skal tilbringe ferien.

Han vil tilbringe den som han alltid har gjort, sammen med den kjeeeedelige familien sin, mens jeg vil finne på noe nytt og spennende for bare oss to.

Jeg når ikke fram!

Mens du, derimot, kan reise hvor du vil. For å sette det på spissen, det kommer jo an på økonomien, sjølsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan flørte med hvem du vil! Mange jenter missunner deg det :jepp:

Jenter as, gjør det slutt med typen da vettu om det er så ille å være monogam! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jiiiiip

Du kan bli forelska.. og gjøre noe med det.

du kan bli forelska opp til flere ganger og gjøre noe med det

du kan kjenne sitringen av det første kyss

du kan gå på byn med glade forventinger for verden er åpen for deg

du kan si jaaa med en gang noen foreslår å gjøre noe på sparket

du kan bli så lenge du vil på fest uten å sjekke og spørre eller overtale han som kjeder seg der borte..

du kan ligge på stranda hver dag med gode venninner og spise is og skravle om livet

du kan glede deg til alt du har foran deg

du kan tenke at det ivertfall er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Drøss på med fordeler med singellivet! Jeg har det trist i dag, skikkelig trist..uten at jeg helt vet hvorfor. Jeg er bare såå dritt lei singellivet. Jeg savner en kjæreste mer enn noe annet!

Hva i alle himmelens dager skal du med kjæreste? Sure sokker og rot hele tiden... Nei du, nyt singellivet og gjør ting du vil når du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...