Gå til innhold

Bytting av klær på H&M. Pengene tilbake?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har du kvitering og det har gått under 30 dager får du pengene, uten kvitering får du kun tilgodelapp. det skal stå på kviteringen også. npr du kjøper et plagg er kviteringen kjøpskontrakten din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingenting på kvitteringen, men jeg har den i alle fall.

Og alle lapper er på plass, så det skal ikke være noe problem.

Og ja, det er under 30 dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Arwen! :D

Nå skal jeg shoppe masse jeg har lyst på.

Skulle ikke forundre meg om jeg klarer å bruke alt på nye klær i stedet for å få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tilbake pengene.. De fleste HM butikker har "Kunden har ALLTID RETT" policy og SKAL derfor gi deg pengene tilbake. Jeg har hvertfall ALLTID fått de igjen om jeg bytter noe...

Å det var det jeg fikk beskjed om da jeg jobbet der ( jobba der i to mnd. for lenge siden) at man aldri skulle diskutere med kundene, bare gi de penger om det var det de ville ha... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men egentlig har man ikke krav på å få igjen pengene hvis det ikke står på kviteringen. Man har nemlig ikke krav på å bytte klær som er kjøpt i butikk i det hele tatt. De fleste lar deg jo gjøre det, men greit å vite at man ikke kan kreve noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bytta klærne og fikk tilbake penger uten problemer.

Så shoppa jeg tulleting for pengene etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det noe dritt når klærne du har kjøpt plutselig har kommet på salg. Og salg er det jo hele tiden... og da får man plutselig bare halve summen tilbake.

Når bytter ikke jeg mye da, men når det har vært feil på ting og sånn, så har de ikke varen å gi meg (utsolgt eller feil strl) og så kan jeg få penger tilbake, men tingen er på salg, og neket i kassa vet ikke helt når salget startet på akkurat den tingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...