Gjest male Skrevet 29. juni 2009 #21 Del Skrevet 29. juni 2009 Menn som sminker seg er menn som skvetter unna når vi ekte menn kommer traskende. Blikkene deres går ned i bakken og pinblebicepsen deres falmer under beskuelsen av våre staute, harde mannekropper og tredagers skjegg. Jeg opplever i hvert fall at disse kvinne-mennene tydlig føler seg mindreverdige i mitt nærvær. Jeg vil si at de tydlig utstråler lav selvtilitt, og en tydlig forvirring rundt eget kjønn. Dette er "menn" som ender opp med å bli tapere i voksenverdenen, og tapere på kjønnsmarkedet når primalinstinktene til jentene dukker opp i 25-30års alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 29. juni 2009 #22 Del Skrevet 29. juni 2009 Så kvinner som sminker seg, barberer armhulene og leggene, farger/klipper håret eller steller seg på noen som helst måte er ikke noe for deg altså? De er bare usikre?Renslighet, sunnhet, friskhet ol. holder lenge, jåleri er ikke nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. juni 2009 #23 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå er det strengt tatt vi jenter som må bedømme om menn med sminke er atraktive eller ikke. Det at andre menn mener menn med sminke er lite mandig har svært lite å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juni 2009 #24 Del Skrevet 29. juni 2009 Menn som sminker seg er menn som skvetter unna når vi ekte menn kommer traskende. Blikkene deres går ned i bakken og pinblebicepsen deres falmer under beskuelsen av våre staute, harde mannekropper og tredagers skjegg. Jeg opplever i hvert fall at disse kvinne-mennene tydlig føler seg mindreverdige i mitt nærvær. Jeg vil si at de tydlig utstråler lav selvtilitt, og en tydlig forvirring rundt eget kjønn. Dette er "menn" som ender opp med å bli tapere i voksenverdenen, og tapere på kjønnsmarkedet når primalinstinktene til jentene dukker opp i 25-30års alderen. Shit, du må være tøff as! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 29. juni 2009 #25 Del Skrevet 29. juni 2009 Synes ikke det finnes mandig eller attraktivt på noe som helst måte at den "vanlige mannen i gata" bruker sminke. Liker at en mann ser ut som en mann og bruker mindre tid foran speilet enn det jeg selv gjør! Positivt at de tar vare på sitt eget utseende, men sminke blir for drøyt for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #26 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå er det strengt tatt vi jenter som må bedømme om menn med sminke er atraktive eller ikke. Det at andre menn mener menn med sminke er lite mandig har svært lite å si. Noen av oss må da forsvare de maskuline verdiene! Kvinners verdisyn i forhold til menn som gruppe er ikke annet enn destruktive og kan ikke stå uimotsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå