Gjest Christine21 Skrevet 28. juni 2009 #1 Del Skrevet 28. juni 2009 Var med to (tøffe, sportye) gutter hjem fra byen igår, på nach. Stilen deres var hullete jeans, caps, slitte joggeskotyp. Ganske tøffe karer..(ikke litt i nærheten av snibbeutseendet) Var boblebad i leiligheten og vi satt der da jeg så at han ene ble litt svart under øyet. "bruker du maskara eller?" Spurte jeg. "Hehe, ja;)" svarte han i litt lattermildt preg. Senere så jeg i toalettbagen deres at de hadde både maskara, eyeliner, og foundation. Og ikke minst rettetang... Dette var virkelig nytt for meg. Har vært borti etpar gutter som har brukt litt foundationtyp, noe jeg tror blir mer og mer vanlig. Men maskara og eyeliner? Og rettetang? Hva tenker dere om dette? Ville dere holdt på en fyr som brukte like mye sminke som deg selv? (går ikke an å se det på dem da, men ble litt satt ut...) :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinkeline Skrevet 28. juni 2009 #2 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er altfor altfor vanlig desverre. Jeg liker at menn er menn jeg, og ikke kvinner, så nei, jeg ville aldri blitt sammen med en mann som bruker sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. juni 2009 #3 Del Skrevet 28. juni 2009 Var med to (tøffe, sportye) gutter hjem fra byen igår, på nach. Stilen deres var hullete jeans, caps, slitte joggeskotyp. Ganske tøffe karer..(ikke litt i nærheten av snibbeutseendet) Var boblebad i leiligheten og vi satt der da jeg så at han ene ble litt svart under øyet. "bruker du maskara eller?" Spurte jeg. "Hehe, ja;)" svarte han i litt lattermildt preg. Senere så jeg i toalettbagen deres at de hadde både maskara, eyeliner, og foundation. Og ikke minst rettetang... Dette var virkelig nytt for meg. Har vært borti etpar gutter som har brukt litt foundationtyp, noe jeg tror blir mer og mer vanlig. Men maskara og eyeliner? Og rettetang? Hva tenker dere om dette? Ville dere holdt på en fyr som brukte like mye sminke som deg selv? (går ikke an å se det på dem da, men ble litt satt ut...) :S Aldri brukt sminke selv, men er vel veldig metroseksuelle karer da, eller hva det heter. Hadde ikke klart å la være å følt meg femi/små gay om jeg hadde sminke as, men funker det for den enkelte så kjør på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juni 2009 #4 Del Skrevet 28. juni 2009 Det jeg reagerer mest på i denne saken er at du ble med to gutter hjem for å ta boblebad. Jeg har aldri vært borti gutter som bruker maskara og eyeliner, og synes heller ikke gutter burde bruke dette, da lange øyevipper er en jentegreie. Fyren jeg holder på med nå bruker noe foundationgreier, og det synes jeg er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 28. juni 2009 #5 Del Skrevet 28. juni 2009 Det jeg reagerer mest på i denne saken er at du ble med to gutter hjem for å ta boblebad. Er det galt også nå? Kanskje hun hadde lyst på to gutter. Jeg synes forøvrig det er stilig når menn sminker seg på byen, men da bør det være skikkelig også. Men er de sminkedokker til vanlig har jeg nok lite til felles med dem, siden jeg ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juni 2009 #6 Del Skrevet 28. juni 2009 Er det galt også nå? Kanskje hun hadde lyst på to gutter. Nei, det er ikke noe galt, men jeg reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 28. juni 2009 #7 Del Skrevet 28. juni 2009 Var med to (tøffe, sportye) gutter hjem fra byen igår, på nach. Stilen deres var hullete jeans, caps, slitte joggeskotyp. Ganske tøffe karer..(ikke litt i nærheten av snibbeutseendet) Var boblebad i leiligheten og vi satt der da jeg så at han ene ble litt svart under øyet. "bruker du maskara eller?" Spurte jeg. "Hehe, ja;)" svarte han i litt lattermildt preg. Senere så jeg i toalettbagen deres at de hadde både maskara, eyeliner, og foundation. Og ikke minst rettetang... Dette var virkelig nytt for meg. Har vært borti etpar gutter som har brukt litt foundationtyp, noe jeg tror blir mer og mer vanlig. Men maskara og eyeliner? Og rettetang? Hva tenker dere om dette? Ville dere holdt på en fyr som brukte like mye sminke som deg selv? (går ikke an å se det på dem da, men ble litt satt ut...) :SVar de bifile(mann/"kvinne" i mannekropp)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2009 #8 Del Skrevet 28. juni 2009 Hankjønn som bruker sminke er alt annet enn menn! Wannabe kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2009 #9 Del Skrevet 28. juni 2009 Nei, det er ikke noe galt, men jeg reagerer på det. Og hva har det med saken å gjøre? Skal du moralisere og hovere over at TS har et annet motralsk ståsted enn deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juni 2009 #10 Del Skrevet 28. juni 2009 Og hva har det med saken å gjøre? Skal du moralisere og hovere over at TS har et annet motralsk ståsted enn deg selv? Nei, det skal jeg ikke. Det var ikke moralen jeg tenkte på heller, mer risikoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. juni 2009 #11 Del Skrevet 28. juni 2009 Samboeren min bruker sminke (mindre nå for tiden til daglig da, men skal vi på fest eller konsert f.eks.) og det plager meg ikke det dugg. Nå skal det sies at vi hører mer til den gothiske/alternative scenen og der blir du ganske vant til gutter med sminke. Og da snakker jeg ikke bare litt mascara, men øyeskygge i alle regnbuens farger og mye annet rart. Synes det vitner om at gutter er veldig sikre på sin egen mandighet jeg da, i motsetning til de fleste som hviner opp om femi gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #12 Del Skrevet 29. juni 2009 Samboeren min bruker sminke (mindre nå for tiden til daglig da, men skal vi på fest eller konsert f.eks.) og det plager meg ikke det dugg. Nå skal det sies at vi hører mer til den gothiske/alternative scenen og der blir du ganske vant til gutter med sminke. Og da snakker jeg ikke bare litt mascara, men øyeskygge i alle regnbuens farger og mye annet rart. Synes det vitner om at gutter er veldig sikre på sin egen mandighet jeg da, i motsetning til de fleste som hviner opp om femi gutter. Mannlige modeller bruker da alltid sminke. Bare se på slutten av denne videosnutten med pikenes Mathias Lauridsen: http://www.dailymotion.com/video/x156am_be...-fw07-backstage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. juni 2009 #13 Del Skrevet 29. juni 2009 Ja, og skuespillere også, på film og TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #14 Del Skrevet 29. juni 2009 At mannlige modeller og skuespillere bruker sminke, har da ikke så mye med om mannen i gata gjør det. Det er nok vanlig i enkelte miljøer. Gutter lar seg påvirke av hva kameratene gjør. Men majoriteten bruker ikke sminke, heller ikke av unge gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 29. juni 2009 #15 Del Skrevet 29. juni 2009 Samboeren min bruker sminke (mindre nå for tiden til daglig da, men skal vi på fest eller konsert f.eks.) og det plager meg ikke det dugg. Nå skal det sies at vi hører mer til den gothiske/alternative scenen og der blir du ganske vant til gutter med sminke. Og da snakker jeg ikke bare litt mascara, men øyeskygge i alle regnbuens farger og mye annet rart. Synes det vitner om at gutter er veldig sikre på sin egen mandighet jeg da, i motsetning til de fleste som hviner opp om femi gutter.Å forandre på sitt naturlige utseende, mener jeg vitner om usikkerhet, jeg foretrekker det naturlige(direkte/ærlig)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. juni 2009 #16 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg liker ikke at 'vanlige' karer bruker sminke, og det er kanskje litt merkelig med engang da karene er som de du beskriver Kjæresten min bruker eyeliner noen ganger, men han er rocka og har langt mørkt hår, så det er bare sexy. Men det er bare til noen anledninger. Han spiller også i band og de bruker derfor sort øyenskygge på konserter, men det gjør jo ikke noe Men rettetang gjør jo ikke så mye, om de ikke får styr på sveisen noen annen måte Vokalisten i Bullet For My Valentine bruker jo rettetang, både håret og karen er jo fin så da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. juni 2009 #17 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Å forandre på sitt naturlige utseende, mener jeg vitner om usikkerhet, jeg foretrekker det naturlige(direkte/ærlig)! Så kvinner som sminker seg, barberer armhulene og leggene, farger/klipper håret eller steller seg på noen som helst måte er ikke noe for deg altså? De er bare usikre? Endret 29. juni 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #18 Del Skrevet 29. juni 2009 Så kvinner som sminker seg, barberer armhulene og leggene, farger/klipper håret eller steller seg på noen som helst måte er ikke noe for deg altså? De er bare usikre? Overlatiske forbedringer er for kvinner. Menn forholder seg til det ærlige og direkte seg i mellom. Ekte menn bruker ikke sminke til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. juni 2009 #19 Del Skrevet 29. juni 2009 Ja for ditt bilde på idealmannen har vi jo allerede funnet ut at alle er enige i, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2009 #20 Del Skrevet 29. juni 2009 Ja for ditt bilde på idealmannen har vi jo allerede funnet ut at alle er enige i, eller hva? Mitt idealbilde eller samfunnets reelle idealbilde? To høyst forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå