Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er da absolutt ingen begavelse.

Det er det så absolutt!

Begavelsen ligger i det å kunne bruke den,

Det og!

På hvilken måte er vi verstinger?

Da menn ofte går bananas for litt sprettrumper o.l 'heia Brittney!' :goodbye:

:lur:

Ja, jeg ser at kvinner er veldig fascinert av størrelsen min,

Bilder ellers så er det løgn! :sjarmor:

Edit:

Nei, ikke spam innboksen min!!! :ler:

Endret av Norna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det så absolutt!

Det og!

Da menn ofte går bananas for litt sprettrumper o.l 'heia Brittney!' :goodbye:

:lur:

Bilder ellers så er det løgn! :sjarmor:

Edit:

Nei, ikke spam innboksen min!!! :ler:

Det å ha en stor pikk er ikke noe begavelse eller talent i det hele tatt. Der er vi kraftig uenige. Noen kan kalle oss heldige, men det er faen ikke bare, bare heller. Spesielt ikke når man mister den store kjærligheten på den måten. Ryktene går, man blir objektifisert, og aner ikke om dama elsker pikk eller person. Man må være forbanna forsiktig med de fleste. Man får seg heller skrale blowjobs, og anal er det bare å glemme. Nei, det er ingen begavelse, og heller ikke ensbetydende positivt heller...

Nå vet jeg ikke med omgangskretsen din, men jeg vet at når jeg er med gutta på strippeklubb er det i veldig ordnede former, men når jeg har vært med jentene på strippeklubb, går de helt banan.

Og bilder.... det skjer ikke. Ingen fare.

Skrevet

Du får bare tro at det finnes kvinner som gir faen i størrelsen på penis, og som elsker penis fordi de elsker mannen i sitt liv.

OG det finnes kvinner som kan gape over både det ene og det andre, og analsex går bra det også, om det er noe man virkelig ønsker.

Bittert er ikke bra, Stefan!

Skrevet

Du får bare tro at det finnes kvinner som gir faen i størrelsen på penis, og som elsker penis fordi de elsker mannen i sitt liv.

OG det finnes kvinner som kan gape over både det ene og det andre, og analsex går bra det også, om det er noe man virkelig ønsker.

Bittert er ikke bra, Stefan!

Jeg vet da alt dette, Kate. Jeg er da ute på markedet. Og jeg er da absolutt ikke bitter. Det er et forsøk på å forklare at det faktisk ikke er en begavelse å ha en stor en. Jeg har ikke gjort en dritt for det. Det er ikke noe talent i seg selv. So what om man har en stor pikk. Det er langt mer ved et menneske enn som så.

Skrevet

Nesten så jeg lurer på om jeg har vært "bortpå" samme kollega :P

Uansett. Jeg er enig med Stefan i at en stor en ikke er noen begavelse. Man er født med den kroppen man er født med, enten det gjelder stor eller liten penis, små eller store pupper, smale eller brede hofter, disposisjon for tidlig håravfall, eller en kjempemanke. Det er bestemt fra naturens side, og ikke akkurat noe man har gjort seg fortjent til, eller slitt for å få til :P

Kan også godt forstå at en stor en ikke bare er av det gode. Den kollegaen jeg har involvert meg med, er en blandet fornøyelse. Han virker veldig opptatt av størrelsen sin, og nevner den ofte. Det er helt tydelig at han vil at jeg skal sukke henført og kommentere hvor stor han er. Jeg synes ikke det er et sjarmerende trekk. En mann er så mye mer enn penisstørrelsen sin, og jeg trenger ikke et monster for å bli tilfredsstilt, selv om jeg heller ikke ser på det som negativt.

Uansett penisstørrelse, er det mannen den sitter fast på som betyr mest :)

Skrevet

Nei, mente ikke at du var bitter. Stor penis er vel å regne som talent på samme måte som store pupper, og store pupper kan være jævlig stigmatiserende, så jeg forstår veldig godt hvor du kommer fra. Og bitter var ikke bra å bruke i denne sammenhengen, Tar selvkritikk. :sjenert:

Skrevet

Slutt å tull! En stor, fet kuk er ofte bare positivt.

Andre følelser som vennskap og kjærlighet hindrer ikke mange kvinner får tenning av store kuker, og det betyr ikke mye at erkjennelsen av dette skal sammenlignes med å 'gjøre menn usikre'.

Av natur hyller vi det velskapte, det er bare fint og verdier det og :)

Skrevet

Nei, mente ikke at du var bitter. Stor penis er vel å regne som talent på samme måte som store pupper, og store pupper kan være jævlig stigmatiserende, så jeg forstår veldig godt hvor du kommer fra. Og bitter var ikke bra å bruke i denne sammenhengen, Tar selvkritikk. :sjenert:

Jeg har heller aldri kalt en kvinne med store pupper for talentfull, så jeg føler jeg har mitt på det tørre... hahaha. Talentet kommer i hvordan hun bruker det hun har, mener nå jeg.

Skrevet

I en ideèll verden ja.

Det er jo en grunn til at vanskapte og eldre har den problematikken de har...

Skrevet

Jeg har heller aldri kalt en kvinne med store pupper for talentfull, så jeg føler jeg har mitt på det tørre... hahaha. Talentet kommer i hvordan hun bruker det hun har, mener nå jeg.

Og det er ikke pikken, men mannen som eventuelt har talent... :fnise:

Skrevet

Slutt å tull! En stor, fet kuk er ofte bare positivt.

Andre følelser som vennskap og kjærlighet hindrer ikke mange kvinner får tenning av store kuker, og det betyr ikke mye at erkjennelsen av dette skal sammenlignes med å 'gjøre menn usikre'.

Av natur hyller vi det velskapte, det er bare fint og verdier det og :)

Det er rart du vet hvordan de fleste kvinner fungerer. For min del er det en demper å se bekymringen i minen hennes, se anspentheten, høre smerten, og ikke kunne slippe meg løs. Du må for all del ikke tro at alle kvinner reagerer med et salig gisp når de ser en sværing, for det gjør de ikke. Jeg skulle ønske alle passet til alle, men det gjør de faktisk ikke.

Det er greit du sier samfunnet hyller det vakre og velskapte, men ikke kall det en begavelse å ha en stor pikk.

Skrevet (endret)

Er det noen som har noen tanker om hvor tykk en tykk penis er i omkrets???

Kan bruke synet...denne er stor og deilig f.eks:

http://img706.imageshack.us/img706/3341/420cum20on20stomach20bi.jpg

Nacho Vidal har også en helt råherlig kuk :sjenert:

Edit:

Lagde Kode

Endret av Norna
Gjest Blubberella
Skrevet

Det man skal være klar over som gutt her inne, det er at de aller fleste i slike tråder, spesielt de som representerer ytterpunktene, er rett og slett personer med en agenda. Kall dem gjerne troll. Det kan hende det er snakk om gutter med dårlige selvtillit, som på en eller annen morbid måte ønsker å gjøre andre også usikre, eller det kan være jenter som en eller annen gang har fått noen bemerkninger fra ubetenksomme gutter, og av den grunn ønsker å ta hevn. Disse er IKKE representative for det vanlige kvinner står for.

Det er ikke slik at den vanlige kvinne er voldsomt opptatt av penisstørrelse. Disse kvinnene vet at sex er langt mer enn pikk og fitte skal sammen sitte. Disse kvinnene har erfart at man kommer langt med en helhet. Er man innenfor det som regnes som normalen (12-18 cm lang, 11-14 cm omkrets), burde det ikke føre til problemer i det hele tatt. Da er det heller kvinnene som bør ta en titt på seg selv og sine krav. Det er klart det kan bli problemer når størrelsesforholdet ikke er det beste, men kvinnen har den fantastiske muligheten å trene seg opp til å kjenne mer. Det er rett og slett skremmende at flere kvinner ikke trener disse musklene, når de er så opplyste som de er i dag. Da hadde det ikke gjort noe som helst å møte en mann med liten pikk. Da kunne man hatt det bra uansett. Og ja.... selv vi menn som ligger over snittet merker enorm forskjell på en som trener regelmessig og en som ikke trener.... Knip i vei! :D

Et godt og fornuftig innlegg, Stefan.

For min del må gjerne damer lage en overfladisk tråd om enorme peniser, men de fleste damer legger mer i sexlivet enn bare størrelsen på utstyret. Kjæresten min er ikke enorm, men har en over gjennomsnittet stor og det gjør at jeg trenger ekstra oppvarming før han kan kjøre på. Hadde han vært enorm tror jeg at jeg hadde blitt både sår og lei av å lirke og lure for å få til et normalt samleie. Hadde han vært mindre hadde jeg neppe fått noe dårligere sexliv av det heller.

Og hvorfor kan ikke menn få lov til å mene noe om tranghet på damene uten at de blir beskyldt for å ha liten tiss og føler seg truffet? Det er jo viktig både for damenes egen nytelse og for mennene at man har musklene i orden. Selv om jeg har kjæreste som er godt utstyrt er jeg glad for at jeg har ganske veltrente muskler i underlivet. Og det er kjæresten min også selv om det betyr forsiktig start på samleiet noen ganger.

Selv om jeg er dame, blir jeg litt oppgitt av og til over hvor overfladiske enkelte jenter er når det kommer til størrelse. Ihvertfall i et seriøst forhold skal det være temmelig ille (ala mikropenis størrelse innovertiss møter monsterdåse uten et snev av muskler) før sex blir vanskelig å gjennomføre. Damer er fleksible og kan jo fint klare å bli tilfredsstilt av en finger, og de fleste menn er større enn en finger. Det som er bra for de andre kvinnfolkene er jo at de aller mest kresne og størrelsesfikserte bare har noen få menn å velge mellom, og det betyr flere menn å velge mellom for de andre :)

Men hver sin smak.

Skrevet

Til tross for at det er tre dager siden nå, er jeg fremdeles i sjokk.

:fnise:

Gjest Blubberella
Skrevet

Kan bruke synet...denne er stor og deilig f.eks:

http://img706.imageshack.us/img706/3341/420cum20on20stomach20bi.jpg

Nacho Vidal har også en helt råherlig kuk :sjenert:

Edit:

Lagde Kode

Jeg må være litt av en feigfis, for den der hadde jeg ærlig talt blitt litt redd av. Tykkelsen går nok greit å tilpasse seg, men lengden gjør meg redd for smertefulle/ubehagelige støt. for meg er ikke ubehag og smerte en del av god sex, så den lengden der faller ikke i smak hos meg.

Men igjen; hver sin smak.

Skrevet

Har ikke noen kjempekuk selv, men har hatt et par skikkelig trange damer og det har vært herlig det. Ikke så fett med de som er så slappe at man like gjerne kunne putta pikken i en bøtte med kaldt vann. :)

Skrevet

Damer er fleksible og kan jo fint klare å bli tilfredsstilt av en finger, og de fleste menn er større enn en finger.

Jeg er enig i mye av det du sier, men en penis kan ikke bøyes og beveges som en finger, så det er en dårlig sammenligning. Til tross for godt trente skjedemuskler som gjør at du kan klemme rundt en liten penis, kan det for mange oppleves som at man ikke kjenner stort fordi penis ikke presser tilbake. Både jeg og partner synes det er godt når jeg bruker musklene, men pga. størrelsen (nei, ikke noen monsterpenis) presser han jo samtidig mot skjedeveggen slik at det er godt for meg også. Å ligge der å knipe uten motstand blir det ikke noe godt samleie av (for kvinnen). Da må man isåfall trå til med andre ting også.

Skrevet

Ummmm, mente "varmt vann" i posten min over... Vet ikke hva som skjedde der. Freudian slip?

:)

Skrevet

Til tross for godt trente skjedemuskler som gjør at du kan klemme rundt en liten penis, kan det for mange oppleves som at man ikke kjenner stort fordi penis ikke presser tilbake. Både jeg og partner synes det er godt når jeg bruker musklene, men pga. størrelsen (nei, ikke noen monsterpenis) presser han jo samtidig mot skjedeveggen slik at det er godt for meg også. Å ligge der å knipe uten motstand blir det ikke noe godt samleie av (for kvinnen). Da må man isåfall trå til med andre ting også.

Da tror jeg du har misforstått noe med knipetreningen, for mange jeg har møtt kniper veldig godt rundt en finger, uten at jeg beveger den annerledes enn en pikk... En virkelig trent kvinne trenger ikke bekymre seg for å møte en liten mann. Hun vet det vil bli bra uansett. Stort sett er alt dette størrelsetullet i hodet.

Skrevet

Stort sett er alt dette størrelsetullet i hodet.

Og sex for kvinner foregår på middagstallerken eller? Hadde tent meg sterkt visuelt. Ja, ikke du da Stefan, værre syting....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...