Gå til innhold

Erfaringer med en ENORM kuk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Til tross for at det er tre dager siden nå, er jeg fremdeles i sjokk.

På torsdag hadde jeg et ONS med en perifer kollega som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da vi lå i senga nakne og kåte fikk jeg SJOKK! Han hadde en helt gedigent svær kuk, veldig mye større enn noe annet jeg har vært borti tidligere. Jeg har aldri vært opptatt av centimetre på tidligere partnere, og jeg har derfor ingen anelse om hvor stor den er (og det bryr jeg meg heller ikke om å vite). Det er nok for meg å vite at denne var stor. Og TYKK!

Til tross for at jeg var sprengkåt og søkkvåt, tok det ganske lang tid før vi klarte å få den ordentlig inn. Det var vondt! Da vi lyktes, var det himmelsk. Samleiet var totalt forskjellig fra alt jeg har opplevd tidligere. Det ble ikke puling, for det ville vært umulig. I stedet tok han den veldig sakte og veldig forsiktig inn og ut. Bevegelsene var veldig små, kanskje 1 cm frem og tilbake. Det var det eneste som var mulig. Det var veldig annerledes fra alt annet jeg har opplevd! Til tross for den veldig forsiktige "pulinga" (hvor jeg måtte ligge helt i ro for å ikke få vondt), føltes det helt utrolig intenst! Jeg kom som et uvær!

Det hjalp sikkert ikke på at jeg ifølge han er mye trangere enn de fleste andre. (Jeg er i begynnelsen av 40-årene og har født to barn, mens han er i begynnelsen av 30-årene og har stort sett pult kvinner i 20-årene før, så der fikk du den, womenwomen!)

Til trøst for alle med normalt eller lite utstyr: I lengden er det dette jeg foretrekker, for det ville vært litt trist å alltid måtte være så forsiktig, og aldri kunne pule ordentlig. Som en engangsforeteelse var det imidlertid fantastisk. Men som sagt vil jeg helst ha en med normal eller liten som partner.

Hva er så digg med en så stor kuk om han bare fikk brukt bare noen cm på deg? En del daukjøtt tilovers da, litt overkill? hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet
Til tross for at det er tre dager siden nå, er jeg fremdeles i sjokk.

På torsdag hadde jeg et ONS med en perifer kollega som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da vi lå i senga nakne og kåte fikk jeg SJOKK! Han hadde en helt gedigent svær kuk, veldig mye større enn noe annet jeg har vært borti tidligere. Jeg har aldri vært opptatt av centimetre på tidligere partnere, og jeg har derfor ingen anelse om hvor stor den er (og det bryr jeg meg heller ikke om å vite). Det er nok for meg å vite at denne var stor. Og TYKK!

Til tross for at jeg var sprengkåt og søkkvåt, tok det ganske lang tid før vi klarte å få den ordentlig inn. Det var vondt! Da vi lyktes, var det himmelsk. Samleiet var totalt forskjellig fra alt jeg har opplevd tidligere. Det ble ikke puling, for det ville vært umulig. I stedet tok han den veldig sakte og veldig forsiktig inn og ut. Bevegelsene var veldig små, kanskje 1 cm frem og tilbake. Det var det eneste som var mulig. Det var veldig annerledes fra alt annet jeg har opplevd! Til tross for den veldig forsiktige "pulinga" (hvor jeg måtte ligge helt i ro for å ikke få vondt), føltes det helt utrolig intenst! Jeg kom som et uvær!

Det hjalp sikkert ikke på at jeg ifølge han er mye trangere enn de fleste andre. (Jeg er i begynnelsen av 40-årene og har født to barn, mens han er i begynnelsen av 30-årene og har stort sett pult kvinner i 20-årene før, så der fikk du den, womenwomen!)

Til trøst for alle med normalt eller lite utstyr: I lengden er det dette jeg foretrekker, for det ville vært litt trist å alltid måtte være så forsiktig, og aldri kunne pule ordentlig. Som en engangsforeteelse var det imidlertid fantastisk. Men som sagt vil jeg helst ha en med normal eller liten som partner.

mmm, høres ut som en deilig opplevelse!! Kjenner jeg blir litt misunnelig.. og KÅT :sengekos:

Gjest Gjest_Timotei_*
Skrevet
mmm, høres ut som en deilig opplevelse!! Kjenner jeg blir litt misunnelig.. og KÅT :sengekos:

Samme her, blir så kåt ved tanken. Herregud så deilig en pikk kan være! Trenger ikke være enorm da, men det er ikke noen bakdel om den har litt ekstra lengde og tykkelse. Ble skikkelig kåt her nå, jeg!

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

mmmhmmm... samme her !!

Og hva gjør jeg med det da???!?.... har ikke akkurat noen tilgjengelig her og nå....

• 1 år senere...
Skrevet

Problemet er at mange ikke egentlig har tatt innover seg hva gjennomsnitt betyr. gjennomsnitt sier ikke noe om hvor mange som har den og den størrelsen, dvs. fordelingen, da må man se på bla. standardavvik, median e.l.

I tillegg vil det være bias på et forum som dette. Når en tråd nettopp handler om stor penis, så vil innleggene selvsagt forsterke nettopp det - det man omtaler som bias. Fordi de som derimot ikke har hatt en stor penis ikke vil svare på denne tråden i like stor grad som de som har opplevd det.

Derfor kan man heller ikke påstå at menn hverken har større eller mindre enn snittet i virkeligheten. Jeg skjønner at mange kan oppleve det sånn, det er naturligvis noen som tilfeldigvis får oppleve flere store enn andre, men det vil likevel ikke være en "global" sannhet.

Til slutt har man også unøyaktigheter i forhold til måling. Selvsagt ser jeg at man sikkert lett kan se om noen er større eller mindre enn andre, og noen har kanskje til og med veldig godt øyemål og kan si endel om størrelsen, men likevel vil det være uregelmessigheter og inkonsekvens i forhold til målemetode (over, under, på siden) om det brukes målebånd eller tommestokk, om man presser inn til beinet eller ikke evt. at noen ikke måler i det hele tatt.

Skrevet

Ser ut som alle disse gjestene som skriver her er en og samme person.

Bare se på måten det skrives på. Samme linjeføring, samme setningsoppbygging, etc.

Antakelig en mann med komplekser, som skriver om dette, og jeg vil gjette han blir tent av å prøve å lokke frem en kommentar fra en eller annen dame som har latt seg lure til å "avsløre" sine opplevelser.

Patetisk.

Skrevet (endret)

:rødme: Hvis det er kjemi og han er en passe god elsker så kan enorm (skikkelig tjukk) kuk være herlig. Man må bruke litt tid på å få slappet av ordentlig og ikke ta det for brått. Så, noen råd: Pass på tennene! + Du blir veeeldig fort av i kjeven om du får plass til den. :fnise:

Men, det er deilig og opphissende. Bare å holde i den, mmm... Det får meg til å tenke på Frøy :rødme:

Endret av Norna
Gjest Utro kvinne
Skrevet

Jeg elsker enorme pikker! Men jeg pleier å varme opp med 3-4 vanlige pikker før jeg lar de store gutta slippe til, da har jeg blitt mer fleksibel nedentil og da kan også mannen gi meg hardere støt.

Skrevet

Det man skal være klar over som gutt her inne, det er at de aller fleste i slike tråder, spesielt de som representerer ytterpunktene, er rett og slett personer med en agenda. Kall dem gjerne troll. Det kan hende det er snakk om gutter med dårlige selvtillit, som på en eller annen morbid måte ønsker å gjøre andre også usikre, eller det kan være jenter som en eller annen gang har fått noen bemerkninger fra ubetenksomme gutter, og av den grunn ønsker å ta hevn. Disse er IKKE representative for det vanlige kvinner står for.

Det er ikke slik at den vanlige kvinne er voldsomt opptatt av penisstørrelse. Disse kvinnene vet at sex er langt mer enn pikk og fitte skal sammen sitte. Disse kvinnene har erfart at man kommer langt med en helhet. Er man innenfor det som regnes som normalen (12-18 cm lang, 11-14 cm omkrets), burde det ikke føre til problemer i det hele tatt. Da er det heller kvinnene som bør ta en titt på seg selv og sine krav. Det er klart det kan bli problemer når størrelsesforholdet ikke er det beste, men kvinnen har den fantastiske muligheten å trene seg opp til å kjenne mer. Det er rett og slett skremmende at flere kvinner ikke trener disse musklene, når de er så opplyste som de er i dag. Da hadde det ikke gjort noe som helst å møte en mann med liten pikk. Da kunne man hatt det bra uansett. Og ja.... selv vi menn som ligger over snittet merker enorm forskjell på en som trener regelmessig og en som ikke trener.... Knip i vei! :D

• 1 måned senere...
Gjest Triste Truls
Skrevet

Godt skrevet mann... Synd at det skal være så stort fokus på størrelse. Kombinert med at både gutter og jenter, kvinner og menn knuller rundt med alt og alle -så det holder, kan en aldri være sikker på at man ikke er "lillebror" uavhengig av egen størrelse på utstyret... Det er jo ikke helt umulig at selv "superkølla" selv med en enorm pikk (i følge han selv) har møtt sin "overmann" på en strand en ferie en eler annen gang i janta/kvinnens liv... Trist som faen... En kvinne for en mann er greia! Ville aldri bli skuffa, fordi du aldri ville vite om noe annet. Underlivene ville tilpasse hverandre og alle ville være glade og fornøyde? Men neeeida, her skal det knulles rundt så kan alle mistenke at venninna har trangere mus, eller kompissen større pikk...

Skrevet (endret)

Herregud, la nå oss kvinner få hygge oss litt.

Dere hyller selv disse pin-upsene, det er jo ikke så farlig det... :filer:

Endret av Norna
Gjest Karianne
Skrevet

Jeg liker gjennomsnittlig størrelse best jeg da :) :) 14-15 cm

Er ikke av de aller videste tror jeg. Kan tenkes at damer som er veldig vid og stor der nede må ha litt mer da. Vi damer har mulighet til å trene musklene og tilpasser oss greit mindre utstyr. Verre for mannfolka da :P

Noen venninner av meg liker små, noen liker gjennomsnitt, noen store. Alt ettersom hvor stor og vid de er.

Skrevet

Kan tenkes at damer som er veldig vid og stor der nede må ha litt mer da.

Det er nå bare gøy...

Enkelte blir så såre bare fordi man applauderer en mektig kuk.

Gjest modell80@hotmail
Skrevet (endret)

Min er STØRRE enn en COLA flaske. HAr bevis å beviser det gjerne.

Det var ikke kjedelig i det hele tatt! :) Det var kjempedeilig, og en erfaring jeg ikke ville vært foruten. Jeg føler meg fremdeles helt satt ut. Den var dessuten heldigvis en god del mindre enn en colaflaske.

Jeg har sjelden hatt orgasmer som kan måle seg med den jeg opplevde med ham. Allikevel, som sagt, ville det kanskje blitt litt kjedelig i lengden å måtte være så forsiktig hele tiden.

Endret av enois
fjernet mailadresse.
Skrevet

Det er nå bare gøy...

Enkelte blir så såre bare fordi man applauderer en mektig kuk.

Hvorfor applauderer man det egentlig? Jeg har ikke gjort en dritt for å få min, så hvorfor skal det applauderes?

Det er ikke så voldsomt gøy å gjøre andre usikre, mener nå jeg. Dette med størrelse er en ting veldig mange menn bekymrer seg over, og jeg synes det er tåpelig å nøre opp om den usikkerheten, fordi det faller bare tilbake på dere selv.

Skrevet

Det er mye prat om stor. Stor består av 2 ting, lengde og tykkelse. Lengden er det alle måler, men tykkelsen er vel enda "viktigere" m.t.p. om den går greit inn eller ikke. Er det noen som har noen tanker om hvor tykk en tykk penis er i omkrets???

Skrevet

Det er mye prat om stor. Stor består av 2 ting, lengde og tykkelse. Lengden er det alle måler, men tykkelsen er vel enda "viktigere" m.t.p. om den går greit inn eller ikke. Er det noen som har noen tanker om hvor tykk en tykk penis er i omkrets???

Hva jenter mener er tykt kommer vel an på hva slags erfaring de har og ikke har.. Hvis man skal være nogenlunde objektiv, tror jeg det er når det er over 13cm omkrets jenter med litt "peil" legger merke til at det er snakk om litt ekstra. 14cm og oppover, da er det vel liten tvil om at det er snakk om en tykk penis. På samme måte som en fyr på 1,93 er høy, selv om det finnes høyere..

Skrevet

Det er ikke så voldsomt gøy å gjøre andre usikre, mener nå jeg. Dette med størrelse er en ting veldig mange menn bekymrer seg over, og jeg synes det er tåpelig å nøre opp om den usikkerheten, fordi det faller bare tilbake på dere selv.

Herregud, å erkjenne noen sin begavelse er ikke noe å bli usikker eller sjalu av.

Dere menn er uansett verstinger på området. ;)

Det er deilig, opphissende og spennende med en skikkelig stor og tjukk. Å holde i den, runke den og sånt. :jepp:

Skrevet

Jeg synes lange og tykke peniser er litt skumle jeg faktisk.

Skrevet

Herregud, å erkjenne noen sin begavelse er ikke noe å bli usikker eller sjalu av.

Dere menn er uansett verstinger på området. ;)

Det er deilig, opphissende og spennende med en skikkelig stor og tjukk. Å holde i den, runke den og sånt. :jepp:

Det er da absolutt ingen begavelse. Begavelsen ligger i det å kunne bruke den, ikke bare ha en svær en.

På hvilken måte er vi verstinger?

Ja, jeg ser at kvinner er veldig fascinert av størrelsen min, men det er utrolig kjedelig når det hemmer sexen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...