Zia Skrevet 5. desember 2009 #581 Del Skrevet 5. desember 2009 så morsomt å se tester Og kjempefint pepperkakehus - ser riktig så julete ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Nå har jeg og mannen sett en film jeg lånte på biblioteket; tatt av kvinnen. For en syk og rar film :klø: Absolutt underholdende altså, men vi lo og så rart på hverandre under hele filmen :ler: Før filmen tittet vi i en navnbok som jeg også lånte på biblioteket. Mye rare navn altså! Fant ikke mange aktuelle navn der Etterpå viste jeg han lista mi med navn jeg liker, og han skrev smiley bak de han kunne godta. Og nå er vi kanskje enige om jentenavn :rødme: Guttenavn er forferdelig vanskelig. Endret 6. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 6. desember 2009 Å, nå fant jeg en side på eBay med mye morsomme t-skjorter og sånt! Mannen min ønsker seg en med "my boys can swim" og jeg vil ha en med "I'm not fat, I'm pregnant" eller noe lignende Link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Mannen har nå endelig fått boken jeg kjøpte til han i høst. Hakkespettbok for småbarnsfedre. Og han syntes den er kjempemorsom Han sitter og ler for seg selv, og leser litt for meg. Jeg har jo lest hele boken før han fikk den men syntes det er veldig hyggelig å høre hva han syntes er gøy. :rødme: Endret 6. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 6. desember 2009 #585 Del Skrevet 6. desember 2009 GRATULERER SÅ UTORLIG MASSE! Nå ble jeg kjempe glad!! Er så koselig når det endelig klaffer for noen som har prøvd ei stund! Det er en utrolig merkelig følelse å endelig være gravid, men sååå etterlengtet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 6. desember 2009 Tusen takk, Bestee Veldig hyggelig å komme etter I dag har jeg vært i familieselskap hos mannens familie. Bestemoren hans måtte selvfølgelig spørre om hun skulle bli oldemor snart. Jeg begynte bare å le litt, og mannen sa vi regnet med at det spørsmålet kom igjen snart, begynner å bli noen mnd siden sist. Han slapp faktisk å svare, for det ble snakket bort. Men han ville uansett ha svart nei. Vi skal si det til familien hans på julaften, hvis alt går bra. Jeg følte meg litt uvel, og rar i magen under selskapet. Men tror det kan ha vært fordi jeg hadde på klær som strammet litt. Håper det ikke skal bli sånn at jeg ikke kan bruke vanlige klær nå i starten Nå kjøpte jeg nettopp Sea band på eBay til 60 kroner inkludert frakt På apoteket koster det ca 150 tror jeg. Var innom en dag og spurte litt. Ikke så innmari mye penger å spare, men når man kjøper alle slike ting på eBay blir det endel etterhvert. Selv om jeg kjøper mye jeg ellers ikke ville kjøpt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 7. desember 2009 Ting jeg har plener om å gjøre som gravid/med baby: -Fotografbilder av meg med stor mage -Gipsstøp av magen -Yoga for gravide -Fotografbilder av meg, mannen og den nyfødte babyen -Babykino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 7. desember 2009 #588 Del Skrevet 7. desember 2009 Fotografbilder av deg mannen og den nyfødte høres koselig ut da :rødme: Jeg regner med at jeg kommer til å føle meg som en hval som gravid, så jeg antar at bilder av meg i den fasen ikke blir aktuelt Men synes sånne bilder er veldig fine av alle andre, så fin ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, vi får vel se det ann Tviler på at jeg vil la meg avbilde av fotograf hvis jeg føler meg som en hval Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. desember 2009 #590 Del Skrevet 7. desember 2009 Gipsstøping av magen... den må du forklare..... Hvorfor? Har aldri hørt om noen som har gjort dette Skal du lage en byste av magen og bryst som du skal ha i stua eller hvor nå enn det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nei, jeg skal ikke stille den ut i stua altså Jeg har sett flere ganger på tv, og internett at folk gjør det. Se f.eks her. Tenker at vi lagrer den i boden, og at det kan være gøy å titte på en gang iblant når barnet blir større Endret 7. desember 2009 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. desember 2009 #592 Del Skrevet 7. desember 2009 Jøss, gipse magen har jeg aldri hørt om. Men det så litt gøy ut da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, jeg syntes også det ser fint ut :rødme: men skal gjøre det når jeg er på mitt største tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. desember 2009 #594 Del Skrevet 7. desember 2009 Så morsomt å se tester, pepperkakehus, henting av mann og kompiser, og ideer om ting du skal gjøre fremover(gips og photo) Høres ut som du er kjempeaktiv i desember måneden! Blir koselig å fortelle familien på juleaften tenker eg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 7. desember 2009 #595 Del Skrevet 7. desember 2009 Hipp hurra for spire i magen :hoppe: Hadde egentlig tenkt å pløye gjennom dagboken din, men så var den jo så laaang. Får bli et flerdagersprosjekt tror jeg Kommer plutselig tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. desember 2009 #596 Del Skrevet 8. desember 2009 Innom med en og for å høre hvordan det går med deg og spiren :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 8. desember 2009 Tusen takk for besøk dere Kjempehyggelig Jeg og spiren har det bra :rødme: I går kjente jeg endel ubehag, buksen min strammet sånn, og jeg var så oppblåst. Men i dag har jeg hatt på meg en stor joggebukse, og alt har vært helt flott Merker ingenting, annet enn ømme bryster. Er det galskap å kjøpe en gravid-bukse...? Ellers må jeg hvertfall ha flere joggebukser hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 8. desember 2009 #598 Del Skrevet 8. desember 2009 Tights og tunika har vært min redning, jeg har kun en bukse igjen som passer og den var litt stor i utgangspunktet... Heldigvis er det masse litt store og vide klær i butikkene nå, da blir det ikke så påfallende å plutselig bare skulle gå i klær som skjuler en oppblåst gravid mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 8. desember 2009 #599 Del Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så mye med graviditeten Det var gode nyheter å komme inn i etter en del fravær fra KG :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 8. desember 2009 #600 Del Skrevet 8. desember 2009 Er det galskap å kjøpe en gravid-bukse...? Ellers må jeg hvertfall ha flere joggebukser hvis dette fortsetter. Nei, det er ikke galskap, jeg har jo gjort det Så at du hadde tatt to tester med ukeindikator, hvor lang tid hadde du i mellom? Jeg tok første med ukeindikator 16.nov - da viste den 1-2 Den andre tok jeg 21.nov og da viste den 3+, syntes det var en kraftig økning på 5 dager... Enten så er det flere huleboere som har slått seg ned :gjeiper: ellers produserer jeg mye hcg denne gangen Kjempe fint pepperkakehus forresten Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå