momo Skrevet 28. juni 2009 #1 Del Skrevet 28. juni 2009 Nå sitter jeg her og tolker for harde livet. Jeg har møtt en type fra nett. Vi møttes første gang for 3 uker siden, da skravla vi masse, flørta litt, var helt klart en kjemi der og ga hverandre en stor klem da vi sa hadet. Så traff vi ikke hverandre igjen før 2 uker etter det da han var på kurs i en annen by de to ukene. Da skravla vi masse, så ble det masse klining. Han kyssa meg som om det var det siste kyss på denna jord, og han slet med å gå fra meg, sto og klina i evigheter i gangen. Så traff vi hverandre igjen nå på fredag, han pleier egentlig og reise hjem alle helger han kan, han har leilighet der og hybel her, dette da han stort sett bare er borte i jobben sin. Men han ble fordi han ville treffe meg. Vi hadde da sex, og det var veldig bra. Vi prata masse også. Så avtalte vi att vi kunne treffes i dag, men ikke noe tid, jeg sa jeg skulle ringe eller sende melding siden jeg festa i natt. Men jeg får ikke tak i han, telefonen hans er stengt av. Vært det lenge nå. Kan legge til att av alt vi prater om, så har jeg tolka det som vi dater og att vi begge ønsker oss noe seriøst, ikke bare sex. Men nå begynner jeg og lure. Kan og legge til att han fortsatt er inne på det nettsjekke stedet hver dag. Så nå lurer jeg på om han bare var ute etter sex. Jeg liker han kjempegodt og håper jo att han vil fortsette og treffe meg, att det bare er tilfeldig att telefonen er av, kanskje han ikke vet det, kanskje han tror vi skal treffes først i kveld. Uff, dette ble veldig langt. Men noen som har noen meninger rundt dette. Kan legge til att han er 35 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 28. juni 2009 #2 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg er også en av disse store tolkerne, så jeg vet hvordan du har det Kanskje han bare var ute etter sex, kanskje ikke... Tror egentlig du bare må vente og se om han svarer. Det kan jo hende det har kommet noe i veien, at det er derfor han ikke svarer. Klokka er jo ikke så mye enda at det er forsent til å finne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2009 Tusen takk for svar! Nei det er ikke forsent å finne på noe nei. Vi har pleid å møtes mellom 8-9 på kvelden og, så kan jo hende han forventer det blir sent i dag og. Han vet jo og att jeg var på fest og drakk alkohol i går og. Og jeg vet han selv blir fyllesjuk da og trenger nok mesteparten av dagen på å komme seg. Men selv blir jeg ikke det og har trent og vært ute en tur allerede. Og eneste måten jeg finner ut av hva han var ute etter er jo bare å vente å se. Er ikke noe annet og gjøre. Men tenker jo att var det bare sex så kunne han bare sendt mld om att han ikke vil vi skal treffes mer. Vi sendte meldinger til hverandre i går og, de var flørtete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 28. juni 2009 #4 Del Skrevet 28. juni 2009 Mhm, skjønner. Men min erfaring med mannfolk er at de gjerne flørter og viser oppriktig interesse, selv om de bare er ute etter sex. Og de har også tydeligvis vanskeligheter med å sende en mld for å si at de ikke vil treffes mer. Men du må ikke frykte det verste Skal krysse fingrene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2009 Tusen takk! Ja, mitt inntrykk av menn er nok samme som ditt ja. Og like frustrerende hver gang det skjer. Nei, nå skal jeg ordne meg og komme meg ut med noen venner, så kanskje jeg hører fra han da, hjelper vel ikke å sitte her og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 28. juni 2009 #6 Del Skrevet 28. juni 2009 Nei, mannfolka fortjener hvert fall ikke at vi sitter og venter på dem Gå ut og kos deg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 28. juni 2009 #7 Del Skrevet 28. juni 2009 Men jeg får ikke tak i han, telefonen hans er stengt av. Vært det lenge nå. Han tar kontakt hvis han har lyst. Hvis han ikke vil, så tar han ikke kontakt. De pleier ikke å like å få masse telefoner og sms'er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. juni 2009 #8 Del Skrevet 28. juni 2009 Nå sitter jeg her og tolker for harde livet. Jeg har møtt en type fra nett. Vi møttes første gang for 3 uker siden, da skravla vi masse, flørta litt, var helt klart en kjemi der og ga hverandre en stor klem da vi sa hadet. Så traff vi ikke hverandre igjen før 2 uker etter det da han var på kurs i en annen by de to ukene. Da skravla vi masse, så ble det masse klining. Han kyssa meg som om det var det siste kyss på denna jord, og han slet med å gå fra meg, sto og klina i evigheter i gangen. Så traff vi hverandre igjen nå på fredag, han pleier egentlig og reise hjem alle helger han kan, han har leilighet der og hybel her, dette da han stort sett bare er borte i jobben sin. Men han ble fordi han ville treffe meg. Vi hadde da sex, og det var veldig bra. Vi prata masse også. Så avtalte vi att vi kunne treffes i dag, men ikke noe tid, jeg sa jeg skulle ringe eller sende melding siden jeg festa i natt. Men jeg får ikke tak i han, telefonen hans er stengt av. Vært det lenge nå. Kan legge til att av alt vi prater om, så har jeg tolka det som vi dater og att vi begge ønsker oss noe seriøst, ikke bare sex. Men nå begynner jeg og lure. Kan og legge til att han fortsatt er inne på det nettsjekke stedet hver dag. Så nå lurer jeg på om han bare var ute etter sex. Jeg liker han kjempegodt og håper jo att han vil fortsette og treffe meg, att det bare er tilfeldig att telefonen er av, kanskje han ikke vet det, kanskje han tror vi skal treffes først i kveld. Uff, dette ble veldig langt. Men noen som har noen meninger rundt dette. Kan legge til att han er 35 år. Kan jo hende telefonen bare er avlsått da, gi det litt tid . Eller at noe har skjedd f.eks. men da hører du jo fra han snart. Om du aldri hører noe mer fra han, var han nok desverre bare en drittsekk som stakk videre etter du hadde gitt han det han ville ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg fikk melding med en gang jeg gikk ut med mine venner, det hadde skjedd noe på jobben. Og jeg vet han har en veldig krevende jobb som tar mye tid. Men jeg var fortsatt litt snurt fordi han ikke hadde sendt melding for å gi beskjed. Så jeg koste meg med mine venner og svarte ikke før sent. Men han har også fjernet hele profilen sin fra den nettdating siden, det er jo posetivt og han sendte utrolig mange flørtemeldinger nå og lurte på hvor raskt vi kunne treffes til uka. Jeg har to barn, så han vet jeg har de å ta hensyn til. Jeg og barna reiser bort nå, men han ville da møte meg på søndag da jeg kommer hjem med de igjen, de skal rett til pappn sin da og. Og da sa han att da skulle vi ha god tid så vi også kunne gå ut å kose oss. Noe som da forhåpentligvis tyder på att dette er noe mer enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 29. juni 2009 #10 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg fikk melding med en gang jeg gikk ut med mine venner, det hadde skjedd noe på jobben. Og jeg vet han har en veldig krevende jobb som tar mye tid. Men jeg var fortsatt litt snurt fordi han ikke hadde sendt melding for å gi beskjed. Så jeg koste meg med mine venner og svarte ikke før sent. Men han har også fjernet hele profilen sin fra den nettdating siden, det er jo posetivt og han sendte utrolig mange flørtemeldinger nå og lurte på hvor raskt vi kunne treffes til uka. Jeg har to barn, så han vet jeg har de å ta hensyn til. Jeg og barna reiser bort nå, men han ville da møte meg på søndag da jeg kommer hjem med de igjen, de skal rett til pappn sin da og. Og da sa han att da skulle vi ha god tid så vi også kunne gå ut å kose oss. Noe som da forhåpentligvis tyder på att dette er noe mer enn sex. Så bra! Ja, da tyder det på at det er mer enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå