Bride Skrevet 1. august 2003 #21 Del Skrevet 1. august 2003 Aaaaaaah!!! Nå må vi vente til neste uke - lykke til over helgen. Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2003 #22 Del Skrevet 1. august 2003 Dette var jo skikkelig spennende!! Minner meg på at jeg selv har en ektemann som nesten aldri kjøper blomster. Men, nå fikk jeg da bukett på døra både Valentinesday og en helt vanlig fredag i vinter. Da ble jeg kjempe glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #23 Del Skrevet 1. august 2003 Vi venter i spenning.... Hvis du blir noe klokere i løpet av helgen bes du herved pent om å oppdatere oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 4. august 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 4. august 2003 :D DEN SISTE ROSEN KOM PÅ LØRDAG!!!!! Manne min og jeg var på shopping på lørdag. Jeg syntes han var uvanlig interessert i å bli med på alskens butikker. Plutselig fikk jeg bind for øynene av noen jeg ikke så. En rose ble stukket i hånden min! :o Ble ført inn i en bil og vi kjørte en stund. Så ble bindet tatt av og der sto venninnene mine.Men en BÅT! Mannen min sto litt lenger bort og smilte og vinket sammen med svigerfar og farmor. Jeg måtte kysse litt på ham før det var på tide å dra. Så dro vi ut på fjorden da.Mannskapet serverte hvitvin og situasjonen begynte å sige inn.Vi gråt en skvett hele gjengen. Etter en halv time i forrykende fart kom vi i land i en NYDELIG liten vik. Der dekket mannskapet opp langbord med kreps, muslinger, reker og masse hvitvin. Vi lo og koset oss glugg ihjæl. Solen skinte og alt var perfekt. Så fikk vi beskjed om at vi måtte videre. Neste stopp var en flott kro på en brygge.Her var det plattdans og vi ble møtt med Gin Tonic. Noen glass senere var det på tide å legge fra kai. Etter en stund på sjøen ( jeg kjørte båten) fikk vi beskjed om at nå måtte vi skifte om til middag! Mannen min hadde pakket ned klær!!! Han hadde lagt ned min yndligs-aftenkjole med alt det riktige tilbehør. Jeg er inponert.Kjolen er brun og han hadde sørget for cerise stola, sko og veske. Da vi var ferdige på soverommet og hadde dollet oss opp gikk vi på dekk. Båten la til ved en herlig resturant som ligger i kanalen i Trondheim. Jeg følte meg som en filmstjerne da personalet sto og tok i mot oss på brygga. De hadde dekket opp et herlig tapas-bord for oss jentene. Hele lokalet var holdt i mørke farver med lyse lette gardiner som ble trukket for rundt hvert bord. Det var en utrolig intim og spesiell atmosfære der inne. Vi fikk hver vår mojito stukket i hånden og så kom talene..... Jeg gråt og gråt og gråt. De var så spontane og så vakre de talene at jeg får en klump i halsen bare jeg skriver om det. Vi fortsatte middagen med å ligge ute på store puter som var i samme lyse stoff som gardinene inne.Men utsikt mot kanalen og båtlivet nøt vi rødvin og alskens drinker (og litt isvann for ikke å bli for bedugget) Jammen var det ikke på tide å dra igjen.Vi ble hentet og kjørt til en fredelig fiskeresturant på den andre siden av byen.Her fikk vi drinker etter ønske.Vi hadde et bord i underetg. og fikk muligheten til å være alene en stund og prate litt. Tilslutt dro vi på et discotek/pianobar/bar i byen. Her ble vi i den delen som kun spiller 80-talls musikk og vi skapte furore på dansegulvet. Jeg danset med venninnene mine i tre timer,tror jeg. Vi hadde det HELT fantastisk morsomt. Klokken 02:00 var vi dead meat og mannen min kom og hentet meg. Han hadde savnet meg sa han og hørte om min store dag om og om igjen til jeg sovnet....han laget mat til meg så jeg ikke skulle bli så alt for fyllesjuk på søndag. Jeg kommer aldri til å glemme denne dagen.Skulle jeg tatt ut en bit som var den beste hadde det vært umulig. Det er godt å vite at en har venner som setter så stor pris på en. Jeg fortalte en av venninnene mine som kom på besøk i går hvor VIP de hadde fått meg til å føle meg,"du er da alltid VIP for oss, du "sa hun da. Det er godt å ha venninner en kan si :"jeg er glad i deg" til. Det har jeg og jeg setter så umåtelig stor pris på dem alle sammen. En flott lørdag......og et uforglemmelig utdrikningslag! La Guapa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 4. august 2003 #25 Del Skrevet 4. august 2003 Ååååå, så koselig!!! Høres ut som du har hatt en kjempedag, La Guapa! Og så flink mann du har (pakker klær osv)! Nei, dette var en hyggelig oppklaring på Det Store Rosemysteriet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #26 Del Skrevet 4. august 2003 Så fantastisk flott!!! For en vindunderlig mann du har og ikke minst flott vennengjeng!! Can`t imagine your first wedding-anniversery..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 4. august 2003 #27 Del Skrevet 4. august 2003 For et kjempe flott utrdrikkingslag! Det hørtes ut som du kosa dæ glugg i hjæl :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 4. august 2003 #28 Del Skrevet 4. august 2003 Så flott utdrikningslag du fikk! Høres ut som en flott venninnegjeng du har, og en flott mann også :D Nå er det bryllupet neste da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 4. august 2003 #29 Del Skrevet 4. august 2003 SÅÅÅ koselig. Høres kjempedeilig ut å bli bortstkjemt. Lykke til med bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. august 2003 #30 Del Skrevet 4. august 2003 Vennene dine må virkelig sette pris på deg ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. august 2003 #31 Del Skrevet 4. august 2003 Herlig lesing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. august 2003 #32 Del Skrevet 4. august 2003 Heldiggrisen! Det hørtes bare herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå