Gå til innhold

TIGI/Lookfantastic

Gjest Jamila

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila

Nå er også jeg overbevist--jeg skal bytte til TIGI og jeg skal handle på Lookfantastic.com

Fantastiske overbevisningsevner mange av dere her inne har, altså! :blunke:

Så, jeg har farget, litt tørt, langt hår. Mye naturlig fall i håret. Trenger shampo, conditioner og noe styling-produkter. Kan noen av dere anbefale konkrete produkter som egner seg for min type hår?

Takk-takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

hm..jeg har stripet håret blondt..halvlangt og litt tørt hår med mye fall i.. ejg bruker følgende fra lookfantastic :

REDKEN HEADSTRONG VOLUME SHAMPOO (Various Sizes)

When fine limp hair's got you down Headstrong VOLUME Shampoo will help to get to maximum fullness, cleanses fine hair and leaves it feeling thick and strong.

REDKEN ALL SOFT CONDITIONER (Various Sizes)

Excessively dry, frizzy hair. Chop it off and start again? NO way, it's time to fight back with Redken's All soft - the ultimate weapon in the fight for rehydrated hair.

TIGI BEDHEAD CONTROL FREAK SERUM – NEW! (250ml)

Fight the frizz. Stomp the curl. Control your Freakin’ hair. Use Control Freak on wet and dry hair and be sleek and smooth

hjelper joikke akkurat på fallet da om du vil ha bort krøllene men..håret mitt er mykt..og lukter godt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte TIGI Oatmeal and honey fra lookfantastic, shampo og balsam, fikk masse eksem i hodebunnen ganske kjapt.

Dro derfor til frisør og fikk en shampo som passet - Kerastase Derma Calm etter eller annet. heretter skal jeg først kjøpe shampoen fra frisør og deretter kjøpe fra lookfantastic dersom jeg liker den og vil ha en flaske til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIGI BEDHEAD CONTROL FREAK SERUM – NEW! (250ml)

Fight the frizz. Stomp the curl. Control your Freakin’ hair. Use Control Freak on wet and dry hair and be sleek and smooth

Denne har jeg også, håret blir straight - straight - straight (bruker rettetang også da!). Fint å bruke en spray som gir litt glans til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har farget hår er nok kanskje Dumb Blond noe for deg? Den er til behandlet og tørt hår...

Fikk mine produkter i går, tok 5 dager og de hadde satt ned verdien på min også!!! Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg som er dumb blonde her!

Neida... Men jeg kan anbefale deg So Long produktene fra Redken. Han vanling balsam og Heat Treat - leave in conditioner (spray). Veldig bra saker!

Det eneste som skiller oss to er at jeg ikke har farge i håret...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Da har jeg nettopp gjort den første bestillingen og venter spent!

Tusen takk for tips & råd alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp gjort den første bestillingen og venter spent!

Tusen takk for tips & råd alle sammen!

Hva bestilte du da Jamila?

Nyskjerrig :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Det ble ikke TIGI (som jeg trodde jeg skulle ha...) men Redken. All soft conditioner, og so long shampo. Bare vær nysgjerrig du :blunke:

Tror sannelig jeg skal bestille Joico treatment (har den fra før, kjempegod!) også, får den for under halv pris på lookfantastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig kjekt å handle på Lookfantastic, jeg har til og med greit å overbevise sambis om å bli kunde der :ler:

Har kjempelyst til å prøve Redken produkter selv, blir nok det neste gang. Må bare bruke opp noe av det jeg har først, har en tendens til å bunkre opp med hårprodukter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...