Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Gamle moteblader og håndarbeids blader

Bagett

Anbefalte innlegg

Hei

:)

Jeg leter etter gamle mote blader fra 1800-og 1900 tallet.

Jeg har lett på nettet og spurt folk om de vet noe,men nei....finner det ikke!

Jeg leter også etter blader som vouge,elle us, osv... som kjem fra USA.

De kan jeg jo bare abonere på,men jeg forstår ikke pris greiene fra usa,dollar eller hva de har...hvor mye det blir i norske kroner og toll og frakt :sukk:

Hvor mye er en dollar i norske kroner og hvordan kan jeg regne det ut til norske?

Hvis du har håndarbeids blader fra gammelt av,hadde det å vært morsomt å ha :jepp:

Jeg skal gå på VG3 Kjole-og draktsyer til høsten og det hadde vært kjempe artig å hatt sånne blader!

Hvis du har noen gamle moteblader som du vil selge eller i bort,ta kontakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

Søk på valuttakalkulator og importkalkulator på google så finner du gode verktøy til å regne ut pris og slikt ihvertfall :)

har du lett i bruktbutikker og slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på valuttakalkulator og importkalkulator på google så finner du gode verktøy til å regne ut pris og slikt ihvertfall :)

har du lett i bruktbutikker og slikt??

Nei,det har jeg ikke hatt muligheten til..Bor litt øde;)

Men reiser til byen neste uke.kan se om jeg finner noen bruktbutikker der! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For utenlandske blader kan du prøve ebay, jeg har kjøpt en god del matblader der, både gamle og nye. :) (Men pass på å sjekke portokostnadene, noen tar veldig høy porto, og da er det ikke bryet verdt om det ikke er noe helt spesielt du er ute etter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For utenlandske blader kan du prøve ebay, jeg har kjøpt en god del matblader der, både gamle og nye. :) (Men pass på å sjekke portokostnadene, noen tar veldig høy porto, og da er det ikke bryet verdt om det ikke er noe helt spesielt du er ute etter.)

Det var til stor hjelp :jepp: thanks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...