Gå til innhold

Kvinner tenner på makt og status..


*melis*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skjønner godt at menn er opptatt av utseende. For det er jeg selv også når det gjelder menn. Vil gjerne korrigere den oppfatningen flere her har om at damer går mest etter makt og status. Vel, jeg går etter utseende, i tillegg til de indre kvalitetene. Og det tror jeg mange damer gjør. Mer enn etter makt og status. Så trenger ikke å skille så veldig på kjønnene på det området der.

Vel, mange kvinner vil ha alt dette og makt og status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, mange kvinner vil ha alt dette og makt og status.

Det som irriterer meg er at så mange lubne, lite attraktive kvinner med null utdannelse og jobb i kassa på Rimi stiller krav om menns utseende, makt og status. Hvor i alle dager har de fått det fra at de kan stille slike krav når de selv er helt bånn i bøtte på samtlige av disse områdene. Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
Det som irriterer meg er at så mange lubne, lite attraktive kvinner med null utdannelse og jobb i kassa på Rimi stiller krav om menns utseende, makt og status. Hvor i alle dager har de fått det fra at de kan stille slike krav når de selv er helt bånn i bøtte på samtlige av disse områdene. Ærlig talt!

Vel, hvis de har sjangs på slike menn, hvorfor skulle de senke kravene? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Vel, hvis de har sjangs på slike menn, hvorfor skulle de senke kravene? :filer:

Enig. Merkelig at slike kvinner har sjans på så attraktive menn da...at ikke disse attraktive mennene sikter litt høyere er jo rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at så mange lubne, lite attraktive kvinner med null utdannelse og jobb i kassa på Rimi stiller krav om menns utseende, makt og status. Hvor i alle dager har de fått det fra at de kan stille slike krav når de selv er helt bånn i bøtte på samtlige av disse områdene. Ærlig talt!

Jeg har strengt tatt ikke inntrykk av at den typen kvinner er så grusomt kresne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis de har sjangs på slike menn, hvorfor skulle de senke kravene? :filer:

Det er jo neste spørsmål: lever disse forryktene førkjene et liv i ensomhet helt til de eventuelt tar til vettet og finner seg en overvektig trailersjåfør, eller finner de menn med utseende, makt og status?

Jeg tror de har hatt ONS med menn i sistnevnte kategori og dermed tror de kan få en slik mann også. De skjønner neppe at vi menn legger veldig liten vekt på sex, og godt kan ha sex med jenter vi aldri i vår villeste fantasi ville vurdert som kjæresteemner. For dere jenter er det visst en noe mer "big deal" dette med sex, har man skjønt. Med mindre fyren er usedvanlig kjekk da. Da fyker prinsippene over bord og dere blir de mest utsvevende ludrene som tenkes kan, og dette selv om kjekkasen skulle vise seg å være en sosiopatisk øksemorder (pytt, pytt, han er jo så kjekk, da gitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ( dame) tenner på menn som er reflekterte, snille og stabile. Om de har bra jobber og makt ville jeg følt som en beskyttelse.

Tror menn er enklere, de vil ha en som de synes er vakker:)

Intelligente menn søker intelligene kvinner og vice versa. Jeg vil påstå at blant egne observasjoner så holder dette noenlunde stikk. De gutta som 'vil ha en de synes er vakker', er vanligvis ikke de lyseste hodene. Samme gjelder for jentene.

Selv er jeg singel, litt usikker på hvordan man skal tolke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligente menn søker intelligene kvinner og vice versa. Jeg vil påstå at blant egne observasjoner så holder dette noenlunde stikk. De gutta som 'vil ha en de synes er vakker', er vanligvis ikke de lyseste hodene. Samme gjelder for jentene.

Selv er jeg singel, litt usikker på hvordan man skal tolke det.

Til det uthevede: :fnise:

Forøvrig noe av det klokeste som er sagt i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...