Gjest Blondie65 Skrevet 29. juni 2009 #21 Skrevet 29. juni 2009 jeg liker ikke at de er myke.jeg styrer værre med dem når de bare klapper sammen hele tiden De skal ikke klappe sammen mens de er på øyet. Da er det noe feil. Den siste månedslinsen jeg prøvde sprakk mens jeg var på kino inne på øyet mitt. I tre deler. DA var det i grunnen nok.
Soon Skrevet 29. juni 2009 #22 Skrevet 29. juni 2009 Lunelle er jo en slags spesial linse, så tror ikke TS bare kan bruke hva som helst. Har du prøvd Optifree Replenish? En linsevæske uten såpe som holder bedre på fuktighet. Hva med Boston Simplus Multi action solution? Og så bør du bruke dråper i tillegg...Systane, Optitears osv. Syns det er rart ikke optikeren din har vært flinkere til å hjelpe deg med linsevæsker, som sagt så er lunelle linser ikke helt vanlig linser, og krever nok andre typer linsevæsker også. Vet ikke hvilken kjede du går til? Jeg jobber i specsavers, er iallefall i den butikken du finner disse væskene (mulig andre har det også selvfølgelig).
NoAngel Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 30. juni 2009 jeg bruker brille land, kanskje jeg burde ta turen innom speccsavers da. er jo verdt et forsøk! takk for tipset :D skriver ned det du har foreslått!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå