Gå til innhold

Forslag til hårfrisyre...


Zianta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Muppi

Plain og enkelt!

Syns du skal ha noe lignende modellen har, altså oppsatt, uten for mye annet dill(Ikke lokker ned i ansiktet etc..)da kjolen har så mange detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg tenkte som Muppi jeg at det måtte jo vært flott med noe ala modellen sitt oppsatte hår, bare med slør og tiara ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er jo helt umulig å komme med forslag om hvordan du skal ha håret når vi ikke vet hvordan du ser ut.

En kan kanskje komme med forslg at til denne kjolen ville det vært pent med oppsatt hår eller noe slikt, men hva om du ikke passer det i det hele tatt?

La frisøren og deg selv avgjøre hvordan håret skal være, og ikke la det bli opp til mennesker som ikke vet hvordan du ser ut, og som da umulig kan si hvordan du ville kle det eller det.

Stol på din egen følelse vakker kommer du sikkert til å bli uansett for kjolen var direkte lekker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en link til noen fine frisyrer, eller så var frisyren på bildet flott til kjolen (som forøvrig var nyyyydelig).

Her har du også en link med forskjellige frisyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det passer med alt håret hengende til denne kjolen i alle fall!

Men ut over det synes jeg du bør ta med deg bilde av kjolen til frisøren og så kommer hun med forslag. Ikke vær redd for å si nei til de første forslagene hun kommer med, det er du som bestemmer og skal føle at det passer! Men det er nok trolig frisøren som har de beste forslagene.

Er min erfaring i alle fall...:blunke:

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal tenke på hvem du er til vanlig og i hvilken grad du vil "være en annen" på bryllupsdagen, altså pynte deg på en slik måte at du blir veldig annerledes enn det som egentlig er deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...